Reipas nainen(30) etsii töitä.
Kiire!
Mistä töitä reippaalle naiselle?
6
419
Vastaukset
- lii
pistään tähän sähköposti [email protected]
Moiks kiinnostaisiko Avonin kosmetiikan jälleenmyynti laita postia niin kerron lisää
[email protected]- lii
Ei kiitos
- ASUT JA OLET?
Kiinnostaako rahakas työ?
- Irja mäkinen
hei: sinä iitsenäinen edustaja ,onko terveys lähellä sydäntäsi,haluatko tavata uusia ihmisiä, haluatko olla mukana kehittyvässä ryhmässä, haluatko menestyä-haluatko olla oma pomosi, etsin yhteistyö kumppania riskittömään ja vakavaraiseen kansainväliseen liiketoimintaan, yritys toimii 56 maassa ja on 50 v vanha, annamme jatkuvaa koulutusta ja ohjausta kaikissa tilanteissa, joka antaa valtavan menestymis mahdollisuuden sekä huomattavia tuloja ,aloittaminen on riskitöntä sinulla ei ole mitään menetettävää,työ ajat voit määrätä itse ja tö tapahtuu kotoa käsin omaan tahtiin.jos kiinnostuit ota yhteyttä puh:0400-241054
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1416688
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234901
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533905- 623071
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242452- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152207