Olemme maaliskussa Penang ja Kuola Lumpur reissulla.
Jos Kuola Lumpurista lentää Singaporeen ja takaisin
paljonko about hinta on? Kauanko lento kestää? Onko kokemusta Bayview Beach Resort hotellista Penangista
ja Royale Bintang hotlasta Kuola Lumpurissa?
malesiaan
5
1448
Vastaukset
- kijiopi
Aivan ihana hotelli!oltiin siellä tammikuussa.Todella ystävällinen henkilökunta,aivan mahtava aamupala ja ihana allasalue ja puutarha.Hotellin kylpylähoitojakin kannattaa käyttää.Sijainti mukavan rauhallinen,silti yömarkkinoille ei ole kuin muutaman minuutin kävely.Hyvää matkaa,tulet varmasti nauttimaan.
- terveisiä Penangista
Menkää bussilla KuAla Lumpurista Singaporeen edestakaisin. Niitä menee jatkuvasti edestakaisin. Malesian tiet ovat ihan Euroopan tasoa ja samoin bussit. Ostakaa bussiliput KL:sta. Linja-autoasemakin on niin helppo loytää ja on ihan keskustassa.
sivulta http://www.airasia.com/site/th/en/home.jsp
taitaa olla menopaluu lennot 158 myr eli n.35euroa.
Itse lentäny tolla yhtiöllä monesti ja kaikki toiminu hyvin.
ps. kannattaa varata netin kautta.
Paikalliselta kentältä maksat n.2 kert. hinnan?
Itse lentämässä 05.04 phuketista kualaan samalla yhtiöllä ja syyskuussa bangkok-singapore-phuket-bangkok.- Royal Bintang
Royal Bintang hotelli Kuala Lumpurissa on todella hyvällä paikalla, aivan keskustassa ja Twin Towersit, Chinatownit sun muut muutaman minuutin taksimatkan päässä. Muutenkin ihan mukava hotelli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.596958Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652763Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191892- 1471884
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä191790Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1361751Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291532- 1021467
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411206- 371204