Minulla on Humax 9500C digiboksi ja Samsung LE 32A656 digiTV. Kun olen nauhoittanut jonkun ohjelman ja katson sitä digiboksista, on ohjelma huomattavasti tummempi digiboksissa kuin tv:ssä. Humaxin digiboksista en löydä toimintoa, mistä voisi säätää asetuksia esim kirkkautta.
Vastaukset 3
Katso ensiksi, että sinulla on oikea scart käytössä siinä boksissa. Sitten säädät vain TV:n säätimillä kuvan haluamaksesi.
Joissakin televisioissa kuvan laatu muuttuu, kun vaihdetaan digiboksin tv-liitännän asetus RGB:stä komposiittivideoksi, (boksin asetuksissa lukee esim. CVBS), S-videoksi tai HDMI:ksi. Kannattaa kokeilla. Kaikki digiboksit ja televisiot eivät osaa kaikkia temppuja ja hdmi vaatii lisäksi erilaisen kaapelin.
- ap.kysyjä
Meinasi unohtua kiitokset teille molemmille. Säädin tosiaan digiboksin kirkautta, terävyyttä, kontrastia ja taustavaloa tv:n kaukosäätimestä, mikä auttoi huomattavasti kuvan laatuun, jossa tällä hetkellä ei ole ongelmia. Itse digiboksin kaukosäätimestä ei näitä ominaisuuksia voi säätää vaan on käytettävä tv:n kaukosäädintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531681
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5491454Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1591380Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "173887Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va252884- 58796
- 56718
- 54716
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26710- 52619