Olin vähällä kirjoittaa
sateisista päivistä
ukonilmoista
ja siitä miten hiukset kastuvat
valuvat kasvoille
naamiot
Kuin sade
Olin vähällä sanoa
mene vain
ei sillä ole väliä
Ei millään ole
Mutta minä kirjoitin
kaikki lapsuuteni kesät
Ja pellonpientareilla kukkivat mansikat
Vähän ennen kyyneleitä
32
1245
Vastaukset
- lindalinda1
moni on ehtinyt kaipaamaan näitä runojasi, en ole
lajissani ainut. Sinulla on sellainen taito ase-
tella sanat järjestykseen, ettei lukijalle
jää juuri mitään muuta sanottavaa, kuin ihailu
ja kiitos lahjoillesi.
Minäkin olen ollut monta päivää vähällä kirjoit-
taa rakkausrunoa, mutta meinaamiseksi se on jää-
nyt * huoks * Tummempaa kamaa on sitten tullut
sitäkin enemmän toiseen kategoriaan kuuluvaa.
Kirjoitit todellakin runoosi kesän kukkineen ja
mansikoineen ja paljon muuta ennen noita.
Sen myötä liitelin ajatuksissani
Mikkelin lapsuudenkesiin.
Kiitos kun kirvoitit ihania muistoja, runosi nap-
paan talteen oitis.
Ihanaa lukea Sinua jälleen !- Mysteriet
Tuhannet kiitokset kauniista sanoistasi!
Minulla on ollut sanat ihan hukassa viimeäivinä... ja on osin vieläkin :/
Sydämen kohdalla on sellainen solmu joka ei ota auetakseen - ei sitten millään.
Tummaa tekstiä olen pyöritellyt mielessäni, mutta en halua ketään "vaivata" itkuvirsillä, joten oon sitten ollut hiljaa vain =)
Kyllä kai tää tästä...
Sinulle sinne koskenpartaille oikein lämpöisiä päiviä toivottelen =)
- tomppa2006
...oikein tuntemuksia runostasi...
Surullinen?
"Älä sinä huoli tyttö nuori, paljonkos kyyneleet hyödyttää..."- Mysteriet
Joo, hieman alakuloinen tuo taitaa olla...
Sinulle kiitos lohdusta !
- Flaika
Jos siellä lukijapuolella on jollain älliä katsella hieman sanojen ympäristöön, niin voisin ottaa toisen stoben.
Katsos, kun tuo fantsu monimuotoisuus on niin järjettömän kaunista - enemmän kuin runo.
Mä meen ostaan raksabyysat, hinkuun habaa ja tuun kelkkaan :D
Jeesus (jesse deletoitu) mä rakastan su....n sanoja.- Mysteriet
Heeeiii - toi on mun juttu, mä dikkaan lappuhaalareita ;D
Kippis, Flaa - rakkaudelle!
...No just joo...
Ne mansikat parhaat muistot,
ai että sä osaat.
Niiaa hymy=)- Mysteriet
Kiitos - joskus on hyvästä kirjoitella ihanista muistoista ja kesistä jolloin paistoi aina... =)
Ukonilman sade kastoi kasvot
kaikki tuntui yhdentekevältä
mutta…
onneksi mielessä olivat
kaikki kauniit lapsuuden muistot
ihanat, kenties pellonpientareen metsämansikat
ja kaikki muu ihanuus, niin kuin runosi kauneus, kiitos!- Mysteriet
Oi - miljoonittain kiitoksia!
Sinulla on hihassa kauniita sanoja =)
- pups
ja luulen, että vielä kirjoitatkin, kun on sen aika...
ja kirjoitikin...tähän runoosi jotain hyvin herkkää ja kaunista, niitä muistoja, jotka eivät mene pois.
Jumankekka, tämä on selviytymisruno!- Mysteriet
Minä jaksan aina hämmästellä tuota Sinun tarkkanäköisyyttäsi!
On kuin näkisit syvemmälle kuin muut...
Minä tarvitsen Sinua näihin runoihini - ethän koskaan mene pois!!
Kiitos (hyvin nöyrä) !
- padme_amidala
..minutkin paljasjaloin juoksemaan pellonpientareelle keräämään heinänkorteen mansikoita : )
Ja vielä polvilleen ihailusta runosi edessä : )- Mysteriet
Sinun sanasi ovat kuin kirjoitettu lääke - ne parantavat sieluja =)
Kiitos, ihanuus!
- Miekko
Hämmentävä! Tämä runo pyörii vinhasti silmissäni. Tässä on niin monta suuntaa johon katsoa. Minä tulkitsin joka tapauksessa niin, että tässä on kuitenkin paha olla. On kuvattu vivahteikkaasti. Kaunis ja älykäs kuin mikä.
- Mysteriet
Olen pahoillani jos hämmensin - no enkä oo =)
Tässä vain on sattunut kaikenlaita ikävää... oli tosissaan vaikea kirjoittaa ensinkään :/
Kiitos kun luit ja ymmärsit!
- Minanoita
En tiiä mutta jotenkin
surumielistä sinua.....
Noita arasti ojentaa nessua
Mystikselle?!
Kaunis runosi!- Mysteriet
Niin tuo taitaa olla...
Surumieli iskee joskus - tämänkertainen iski kunnolla kanveesiin.
Mie arast ota nessun vastaa - kiitos =)
- *MURUKULTA*
Kirjoita ne johki toiseen runoon, ne kuulostaa hyvältä,
Vesihän (missä muodossa tahansa) puhdistaa, hetket seuraa toisiaan,
eikä ukkonen ainaan kestä,,,jos et halua.
*Tarjoo nessua* Joo, eiku pidä vain..
'Murukulta istuu vieressä ja heiluttelee jankaloita',,- Mysteriet
Kyllä minä vielä kirjoitankin =)
Joskus kun on sellainen aika....
Kiitos Sinulle!!
- vergeet-mij-niet
on kirjoittamasi runo luopumisesta. Tästä runostasi pidin todella paljon.
- Mysteriet
Kyllä vain - luopumisesta tässä tosiaan oli kysymys!
Kiitos Sinulle!
- Laudi
Mysiä jälleen, mutta...
jotain siinä nyt on
muutakin...:/
....:/...
surullista?...:(
Juu. Sade on ihan hyvä.
Välillä..
mutta aurinko on parasta:)))))))))
ja keväthanget..:))))))))))- Mysteriet
Sinun käyntisi on aina kultaa!
...ja paljon enemmän kuin aurinko =)
Kiitos!
- kerppulintu
joitakin sanoja, joilla kuvata ihastustani. lovely, fantastic ! -kerppuli-
- Mysteriet
Sinä keksit aina - kadehdittava taito =)
..kun kirjoitan tälle palstalle..
Lukemassa käyn silloin tällöin, tuttuja nickejä;
kaunista/koskettavaa, taitavasti erilaista.
Tässä sun runossa nyt oli jotain.. Viimeisen
lauseen kohdalla nielaisin ne kyyneleet..
Kiitos :)- Mysteriet
Miljoonat kiitokset kauniista kommentistasi!!!
Sinä toit päivänpaisteen aamuuni =)
..pääsi poispäin käännä, etten niitä nää...
..nielaisu..olen puhunut..! Kiitos
Tarkkis- Mysteriet
Kiitos Sinulle =)
- tee.
Kuinka vaikea on sanoa mitään viisasta,
kun näkee toisen kärsivän. Vain katselee ja kärsii itsekin, edes syytä tietämättä.- Mysteriet
Ei tarvitse sanoa mitää viisasta... riittää kun olet siinä!
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530