miksi miehet 50+

????????????

eivät osaa keskustella mistään aiheesta asiallisesti?

42

1972

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

on luotu koiranleuoiksi :-DDD

• ????????????

ihan mistä tahansa,koska tahansa ,mutta kaikki ketjut alkaa kohta mennä irvailuksi kun asiaan pääsee.

• k/k

Kiinostais?

• tämä nähdään

Aloittaja antaa aiheen ja sinä kysymään, mikä aihe.hehheh.

• tämä nähdään kirjoitti:

Aloittaja antaa aiheen ja sinä kysymään, mikä aihe.hehheh.

Herrasmies ja ajattelin toiselle antaa tilaisuuren valita aihe.
        Mä voisin keskustella suurella hartaurella vaik Leopad a4 mallist,sopiik sulle?

• ei aloittaja...

kiinnostais tietää mistä pääkaup seud voi ostaa isoooolle miehelle vaattehia?

Oon kuuklettanu vaikka mitenpäin,ei löydy,ei löydy...
        Kun pitäis olla sellaset 160 cm vyötärö ainaskii,eli monta xxx:äää...

ps.ei oo mun mies,jotta turhat irvailut pois alkuunsa

• ei aloittaja... kirjoitti:

kirjoittaa ,kokoja isoille miehille,ainakin mä löysin monta sivua

• kuukeliin ja saat
        ei aloittaja... kirjoitti:

osoitteet Helsingissäkin esiin kohdasta Ajo-ohjeet.

• erilaisia mielipiteitä

Asiallisestakin keskustelusta voidaan olla erimieltä. Minun mielestäni, asialliseenkin keskusteluun kuuluu tietynlainen kevennys väliin. Jos vakavalla naamalla viedään jotain aihetta putkessa johonkin suuntaan, niin ei se ole monipuolista keskustelua. Pitää ottaa asiaan useita näkökulmia, silloin siitä kehkeytyy keskustelu. Vain miehetkö muka osallistuu asiattomuuksiin?

• ?????????????

keskustelua ole tarkoituskaan käydä,vaan nimenomaan sellaista monisäikeistä,mutta en pidä ilkeilystä,kuten joillakin miehillä on tapana sotkea keskustelu.
        Itse kestän kyllä,mutta joukoissamme on herkkiä jotka pahoittaa mielensä ja se ei ole kivaa.

• onko vain nimimerkilliset i...
        ????????????? kirjoitti:

keskustelua ole tarkoituskaan käydä,vaan nimenomaan sellaista monisäikeistä,mutta en pidä ilkeilystä,kuten joillakin miehillä on tapana sotkea keskustelu.
        Itse kestän kyllä,mutta joukoissamme on herkkiä jotka pahoittaa mielensä ja se ei ole kivaa.

Herää kysymys, miten erottelet heidät miehiksi. Ja mikä on kelläkin herkkyystaso. Jollakin voi olla hetkiä, ettei täällä oleminen sovi ollenkaan. Sillä täällä varmasti löytää asioille sen toisenkin näkökulman.

• Nainen Etelä-Suomesta

.. useimmiten täällä kuten reaalimaailmassakin, hyökkäävät kuin pedot kateellisina toisiaan vastaan. Täällä kadehditaan ja kilpaillaan aloituksien määrästä, "kenen sininen nimi näkyy useammin". Ovat olevinaan toinen toistaan viisaampia.

Kai se on niin, että loppujen lopuksi reaalimaailmassa se oman miehen mielipide aina tiukan paikan tullen voittaa, mutta tällä palstalla itsetunto saa kohennusta. Eikös tämä minun kirjoitukseni ole yksi todistus, rehellinen todiste.

• Jasemine
        Nainen Etelä-Suomesta kirjoitti:

.. useimmiten täällä kuten reaalimaailmassakin, hyökkäävät kuin pedot kateellisina toisiaan vastaan. Täällä kadehditaan ja kilpaillaan aloituksien määrästä, "kenen sininen nimi näkyy useammin". Ovat olevinaan toinen toistaan viisaampia.

Kai se on niin, että loppujen lopuksi reaalimaailmassa se oman miehen mielipide aina tiukan paikan tullen voittaa, mutta tällä palstalla itsetunto saa kohennusta. Eikös tämä minun kirjoitukseni ole yksi todistus, rehellinen todiste.

Olen henkilökohtaisesti kokenut sen, -jos kirjoittaisin ylellä, niin tekstit menee niin kovaa vauhtia, että en kirjoittaessani toiselle vastausta, pysty tietenkään lukenaan jonkun muun kirjoitusta ja siinä sitten toinen ajattelee, että miksi ei vastata. Otin sen päätöksen, että en kirjoita ylellä, koska se vie tilaa muilta, koska olen nopea kirjoittamaan,kirjoitan vaan punaisella ja joskus privana. Sitä ihmettelen, että nuoret poikaset tulee 50 vonkaamaan. Sen ikäisille on omat ja varsinkin sexi palstat. Asiasiasisällöstä sanoisin sen, että onhan eri asioille omat palstansa, mutta siellä on samat nikit, ja ne on sisäänpäin lämpeneviä. Ovat halunneeet omat ryhmät pitää ne omassa piirissä.
        Jos kirjautuu johonkin ryhmään, niin alkaa taysi hiljaisuus. Se on selvä merkki, että vieras tuli. Kaikki asiat menee aina seksin puolelle, mutta se kai on luonnollista aikuisilla.Niin ne menee joka sätissä. Ei ole eroa, onko uskonto tai äidit ja isät- samaa kaikki- loppujen lopuksi.
        Ihanin keskustelukumppani- minulla oli mies, hmm-- ehkä, joka jutteli aina vain ja ainoastaan silmälaseita ja niiden vahvuuksista. Ihan pelkkää hassuttelua. Ei puhettakaan mistään kaksimielisyydestä. Sellaisesta jäi mukava mieli. Kummastuttaa vain se, että seksiä haluavia 18- 30-v on sexi palstat pullollaan ja aikuiset ovat kahdella palstalla, jossa voisi puhua muista asioista.Sitten- miksi olla ollenkaan sätissä, jos ei halua vastata viestiin. Itse vastaan jokaiselle, joka ei ole aivan törkeä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että olisin perusta antamassa kellekkään,joten turha on olla kateellinen, tai leimata ihmistä väärin perustein,- tai yleensä ollenkaan.

• Heikunkeikku

...oli kaiketi tarkoitettu leikkimieliseksi, mutta vastaan kuitenkin ihan asiallisesti.
      Miksi vastaan?
      Siksi, että harmittaa, kun monen monituisissa aloituksissa ja ketjuissa puhutaan naisista AKKA-sanalla ja usein hyvin vähättelevään sävyyn.
      Sellaisesta en pidä.

Samalla periaatteella en pidä, että miehiä aliarvioidaan ja "Ukotellaan" yms.
      Vähän tylsää jos saa lukea joko "kyllä vanhat akat on tylsiä"-juttuja ja "kaljamaha-petturimies"-juttuja.

Mun tuntemat miehet osaavat keskustella Todella hyvin. Myös naiset.

KÄÄÄÄÄÄK.... huomaan nyt, että en taida olla parhaimmalla tuulella. Jotenkin nyppii. Mun vikahan se on. Taidan sulkea koneen, etten ala hyppelehtimään palstalaisten näyttöjen läpi silmille.

*mrrr...muminaa....*

• ???????????

keskustelevat miehet on jossain muualla ja keskustelemassa,täällä on vain muutama peräkamarin poika vissiin.

• ytitä itse ensin
        ??????????? kirjoitti:

keskustelevat miehet on jossain muualla ja keskustelemassa,täällä on vain muutama peräkamarin poika vissiin.

Jos itse viljelee tälläisiä termejä, niin voi arvata millaisia vastareaktioita tulee. Tuo akka sana oli ennenvanhaan ihan yleinen maataloissa.

• onko!!??
        ??????????? kirjoitti:

onkohan se tosiaan niin että suomalainen mies ei osaa keskustella yhtäaikaa sekä vakavasti että vähän kevennellen,pitääkö se olla tosiaankin joko tai ??!!...hmmm..

• ??????????? kirjoitti:

Mä oikein kysymäl kysyin ,mikä olis sun toivoma vakava aihe,ei tullu vastaust.
        pitäkää vakavat aiheenne,mä alan pirättämään henkityst,kyä jämpti o nii.

• Enkeli-trio
        koti-kiusattu kirjoitti:

Mä oikein kysymäl kysyin ,mikä olis sun toivoma vakava aihe,ei tullu vastaust.
        pitäkää vakavat aiheenne,mä alan pirättämään henkityst,kyä jämpti o nii.

tekohenkityst ihan koht !

• vetaset vaan
        Enkeli-trio kirjoitti:

tekohenkityst ihan koht !

kaikilla kuudella kädelläs kiikustuolin vinhaan vauhtiin niin alkaa äijä papattaa täysin palkein. Uso.

• mustekala ol,
        vetaset vaan kirjoitti:

kaikilla kuudella kädelläs kiikustuolin vinhaan vauhtiin niin alkaa äijä papattaa täysin palkein. Uso.

hushus,sul annan vauhtii,hus siitä !
        T.^^j^^

• Meriläinen

keskustella osaa.
      Hauskasti, vakavasti, henkevästi.
      Iloista, suruista, rakkaudesta mistä vaan ja nimenomaan 50 .
      Täälläkin palstalla mutta myös silmäkkäin.
      Tämä on minun kokemukseni.

• Kalle Kotton

Joskus tuntuu, että täällä miehillä ei ole muuta yhteistä, kun sukupuoli, armeija ja kukaties viidenkympin ikä. Ne ketjut on luettavissa yhden käden sormilla, joissa miehiä on enemmän kun naisia. Naisten kanssa tuppaa olemaan noita tunnepuolen asioita, niissä en ihan niin kotoisaksi ihteeni tunne, näin se taitaa olla muillakin miehillä.
      Tässä tämmönen selitys.

• HTZA

Siitä taitaa olla vuosia, kun viimeksi olen törmännyt aikuiseen naiseen.
      Olen iloinen että sain kohdata sinut.
      Olen 5v. sitten eronnut, harmaaohimoinen komistus.
      Elämää nähnyt ja kokenut, kuten varmaan sinäkin.
      Elämäni sujuu rauhallisesti, joitain miehisiä harrastuksia on, onkiminen ja perhokalastus.
      Eiväthän ne elämäni perustaa ole, ihan helposti voin niistä luopua, jos näet sen tarpeelliseksi.
      Osaan hoittaa pöytäimurit ja ruohonleikkurit.
      Olen taitava autonajaja, vierelläni olisit turvassa.
      Osaan myös pakata tavarat tavaratilaan, jokaisen laukkusi.
      Kannan ne myös Lanzarotten koneelle.
      Jos haluat siellä poiketa.
      Hoidan kissasi ja Sutesi sillä aikaa.
      Nautin ristikoista ja Sudokusta, joten viihdyn kotona. Kapakat ovat osaltani, taaksejäänyttä elämää.
      Siivouksessa voin niistä luopua helposti.
      Ole hyvä ja kirjoita lisää, haluaisin keskustella kanssasi.

• joskus aloitus,

jossa kehuttaisiin, kuinka hyvin me, miehet ja naiset, teemme sitä ja tätä.
      Kuinka kauniita, viisaita, upeita ilmestyksiä olemmekaan, ja vieläpä tähän ikään ehtineitä.

Ankeaksi, poistahtovaksi tekee ikiaikainen apeus ja kyvyttämyyden syyte, jonka syntipukiksi täällä itsensä tuntee, niin mies kuin nainenkin.

• riittävän monen kanssa yrittänyt voidaksesi noin yleistää?

• ?????????????

ihan tosissani ja mukavia juttuja on tullutkin vastauksia,mutta aivan liian heikolla itsetunnolla taitaa olla monetkin miehet rakennettu.
        Kuulun itsekin niihin joita kasvatti sodan läpikäyneet vammautuneet ihmiset ja ainut mitä muista lapsuudesta oli isäni tyytymättömyys minuun ,vaikka kuinka yritin miellyttää.
        Vuosien koulutuksen jälkeen uskallan olla sitä mitä olen ja sanoa asiat niinkuin on.
        Kait yleistin liikaa ja anteeksi te miehet joita härnäsin.

• Kalle Kotton

Jos porukalla yritetään petrata näitä keskustelutaitoja, itseäni poissulkematta. Onhan tässä nyt parantamisen varaa.

• ????????????? kirjoitti:

ihan tosissani ja mukavia juttuja on tullutkin vastauksia,mutta aivan liian heikolla itsetunnolla taitaa olla monetkin miehet rakennettu.
        Kuulun itsekin niihin joita kasvatti sodan läpikäyneet vammautuneet ihmiset ja ainut mitä muista lapsuudesta oli isäni tyytymättömyys minuun ,vaikka kuinka yritin miellyttää.
        Vuosien koulutuksen jälkeen uskallan olla sitä mitä olen ja sanoa asiat niinkuin on.

itsellesi. En yleensä tapaa olla ilkeä mutta nämä yleistävät toista sukupuolta arvostelevat aloitukset vaan väliin ottavat hieman pattiin. Varsinkin, jos ei niin hirveästi osu omalle kohdalle. Jos osuu, niin sitten olen hiljaa ja häpeän;)

• Kalle Kotton kirjoitti:

Jos porukalla yritetään petrata näitä keskustelutaitoja, itseäni poissulkematta. Onhan tässä nyt parantamisen varaa.

varaa on aina ja kaikessa. Mutta jos ei nyt mistään osaa asiallisesti...

• mutta huomasit
        ????????????? kirjoitti:

erehtyneesi pahemman kerran. Ei pidä arvostella muiden itsetuntoa, omaasi voit kontrolloida. Juuri tuo härnäys tuottaa toivomaasi asiallista keskustelua myöhemminkin, tai sitten ei. Minusta vaikuttaa siltä, että nämä asiallisen keskustelun vaatijat ovat pahimpia riidankylväjiä koko palstalla.

• vanhaa sananpartta:

niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

• alima

ikäiset osaa????

• Pirre*

he ovat ollu niin kauan naimisissa ennen eroaan; miehethän väittävät ettei vaimo anna puheenvuoroa. :)

• enm

- Tietty osaa... Ehkä vaan asialliset kuuntelijat on hakusessa.

• A.A.

..kuin sen kanssa jonka olet itse itsellesi valinnut. Oman harkintakykysi mukaan valinnut?

• olen

eri mieltä kanssasi.
      Miehet osaavat keskustella ja mun paras ystävä vuosien varrella on ollut miespuolinen.
      Hänelle olen voinut kertoa kaikki eikä ole ollut pelkoa että juorut leviää ympäri kaupunkia ainakaan
      hänen suustansa (hörökorvat ovat erikseen)
      Hän on ollut ainoa joka on välittänyt eikä hylännyt vaikeillakaan hetkillä toisin kuin eräät ENTISET naisystäväni, että silleen. Entisiä ovat juuri siksi ettei voinut luottaa silloin kun olis tarvinnut henkistä tukea.

• tämä aloitus

on mielestäsi asiallista keskustelua, pitää myöntää että olet oikeassa.

• Tatu.P

Mistä sinä olet miehesi kerännyt? Eiköhän itsekukin saa sitä mitä tilaa. Mikä on kunkin mielestä asiallista keskustelua,vähän makukysymys. Monet naiset odottavat miehen olevan
      aina samaa mieltä kanssaan,ellei ole saa kuulla ettei ymmärrä,ei arvosta ja on macho.

Miksi naiset kikattavat vaikka kuinka huonolle vitsille,kun sen kertoo jonkun toisen mies. Samantasoinen juttu oman ukon kertomana ei saa kuin tympeän irvistyksen.
      Miehet ei vaan viitsi ottaa osaa tyhmiin löpinöihin siitä kuinka sillä ja sillä meidän työpaikalla on sitä sun tätä,ynnä muuta tyhjänpäiväistä tv-sarjahömppää.

Naisten jutut usein liikkuu "musta tuntuu"tasolla,sensijaan että perustuisivat käytännön tosiasioihin. Feminiininen ajattelu liikkuu turhan usein tukevasti puolimetriä maasta irti. Sieltä on vaikea nähdä tosiasioita,eli pysyä asiassa,kun ajatukset liitelevät tuulien teitä.

• feminoita

on joka portaalle. Itse en osaa/viitsi, edes säälistä, nauraa/hymyillä kenenkään typerälle vitsille. Jo anoppikin sanoi aikoinaan, että olen liian realisti, missä osui varmaan aika oikeaan.

Miehiä, mukanaurattajia, olen tavannut. Heille ei voi kuin hymyillä, salaa, heidän selkänsä takana. ;)

Minusta ihmiset, naiset ja miehet, ovat yksilöitä, ei mitään laumaa eikä leimaa.

• ent.tehtaantyttö
        feminoita kirjoitti:

on joka portaalle. Itse en osaa/viitsi, edes säälistä, nauraa/hymyillä kenenkään typerälle vitsille. Jo anoppikin sanoi aikoinaan, että olen liian realisti, missä osui varmaan aika oikeaan.

Miehiä, mukanaurattajia, olen tavannut. Heille ei voi kuin hymyillä, salaa, heidän selkänsä takana. ;)

Minusta ihmiset, naiset ja miehet, ovat yksilöitä, ei mitään laumaa eikä leimaa.

että, koska olet mies, olet tietynlaisen ajattelutavan omaava. Tai koska, olet nainen käyttäydyt tietyn kaavan mukaan?

Eiköhön tässä keski-iässä nuo muut elämäntekijät ja eri kokemukset ole meistä kustakin muokaneet juuri sen mitä NYT olemme...

En usko oikein tähän lokeroimisjuttuun, tuntuu kovin pinnalliselta...yhtäkään samanlaista tapausta ei ONNEKSI vielä ole vastaan kävellyt kuin minä itse;) höhlätä tuntuisi jos, niin kävisi...

t.friidu

• jos alkaa juttelee asiallisesti :=)
      se muuttuu riidaksi kun nainen ei enää tiedä mistä jutellaan ja miksi :=)
      siis oletan näin jo kyse on wain 50 miähistä :=)
      "pakoon"

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2625
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      73
      2229
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2171
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1917
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1894
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1783
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1622
    Aihe