Sydämeni sointu
kuin itkevän
huilun
sisintä polttaen
kuin hiillos
hehkuvan
nuotion
huulilla
hiljainen
huokaus
MIKSI
Hiljainen huokaus
6
287
Vastaukset
- mies-v57
En ymmärrä mistä nousi tämä
keskiyön pimeä tuuli, mihin
kadotukseen se minut vie.
Miksi tekee näin kipeää ja
kaikki ylimääräinen
irtoaa.
En tullutkaan tähän jäädäkseni,
vain aikaa yön tumman hetken
viettämään. Unohtaakseni,
päästäkseni pois, Jotain
vain tähän keskiyöhön
tekemään.
Silti tuntuu kuin olisin tähän
jumissa. Ja tuulessa tämän
keskiyön. Näissä omituisissa
pyörteissä. Lentävän rojun,
ajatusteni solmujen, oman
itseni kurimuksessa.
Huudan tuulta pois, jätttäisi
rauhaan. Katoaisi ja olisin
yksin. Onko tämä vain
kuvitelmaa, tämä tuuli ja
minulla on tilaisuus, Tämä
tuuli rakkaus keskiyön,
Irtain mikä raivoaa, on
turhia kuvitelmiani.
http://www.youtube.com/watch?v=yhCO0kUtmQw
Kiitos runostasi.
Tuska purkautuu sydämen
ja sielun kautta.
Ääni hiljenee matkalla,
vaikka se koko ihmisessä
tuntuu.
Lopulta se on kuiskauksena
huulilla.
Siksi se jää niin syvälle
muistoihin ja mieleen.
Muuttuu, muuntuu, mutta
ei katoa.
Vahvaa ja voimakkaan
naisen ilmaisua runona.
Rakkausruno jossa on
mukana tunnetta ja
kypsyyttä.
Ennen muuta rehellisyyttä.
Tätä runoa on helppo
arvostaa paljon.
Hieno runosi.Mielen harmaat
maisemat
etsivät jotain
johon voisi
tarttua
yhtään ajatusta ei
löydy josta näkisi
edes pienen
välähdyksen
ja se rastaa
sydäntä tunteena
joka eksyneenä
etsii omaansa
Kiitos koskettavasta runostasi ja sanoistasi jotka lämmittävät kovasti mieltäni..- mies-v57
jasnina kirjoitti:
Mielen harmaat
maisemat
etsivät jotain
johon voisi
tarttua
yhtään ajatusta ei
löydy josta näkisi
edes pienen
välähdyksen
ja se rastaa
sydäntä tunteena
joka eksyneenä
etsii omaansa
Kiitos koskettavasta runostasi ja sanoistasi jotka lämmittävät kovasti mieltäni..Vielä elämä löytyy ja nauru
tuntuu sinussa kokonaan.
Elämä on kerrostumia,
vaiheita. Siirryt taas
uuteen ja koet uusia tunteita.
Tämä vaikea aika kulkee ohitse,
luota siihen.
Kovasti kannustusta ja voimia
sinulle iltaasi. mies-v57 kirjoitti:
Vielä elämä löytyy ja nauru
tuntuu sinussa kokonaan.
Elämä on kerrostumia,
vaiheita. Siirryt taas
uuteen ja koet uusia tunteita.
Tämä vaikea aika kulkee ohitse,
luota siihen.
Kovasti kannustusta ja voimia
sinulle iltaasi.sinulle sanoistasi .
- lindalinda1
kuin mies-v57, kyllä se elämä ja nauru vielä
löytyy.
Tämä huokauksesi - vetää sanattomaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
