ihmisjahdista tällä palstalla on oikein kysymys?
Kirjoitteleeko joku tuolla alemmissa kerroksissa
toisten nimillä vai mistä on oikein kysymys kun tulee jatkuvasti herjoja niskaan???????????
Viitataan "vasikoihin" ja huoriin ym. alkaa menemään jo kunnianloukkauksen puolelle kun jatkuvasti "kimppuun" vaikka kuinka asiallista tekstiä kirjoittaisi?
Siis mistä
14
463
Vastaukset
- Pirre*
kerropa hieman itsetäsi, elätkö yksin, onko Sinulla perhettä, kuinka usein Sinua käydään tervehtimässä, jne., voitas jutella....:)
- kerro*
itestäni mitään täällä enempää kuin livessäkään ja etköhän sinä tiedä jo muutenkin muitten asiat liiankin hyvin?
Tulin juuri hautausmaalta isääni tervehtimästä, riittääkö tällä erää? kerro* kirjoitti:
itestäni mitään täällä enempää kuin livessäkään ja etköhän sinä tiedä jo muutenkin muitten asiat liiankin hyvin?
Tulin juuri hautausmaalta isääni tervehtimästä, riittääkö tällä erää?syytät pirreä?
A.DONIS kirjoitti:
syytät pirreä?
lahjoista..:/
Kun olen tutustunut tyttärieni töihin, en ihmettele näitä tämmöisiäkään juttuja....
Eräskin sanoi minulle, että älä roiku hänen jalassaan..:)) olin n. 10 metrin päässä kys henkilöstä..vaikka eihän nämä ole naurunasioitakaan...
- Aatami Autuas
Eikös telkastakin tule aika lailla sellaisia ohjelmia, joiden formaatti perustuu toisten mollaamiseen? Minä en tiedä, kun ei ole televisiota.
- Hippulapippula
Kaikenlaisia se maa päällään kantaa....
- siitä
ja sen kestävyydestä, että silleen??????
MIltäs planeetalta putkahdit itse?
- hanhivaara
osata jakaa onnellisia ja iloisia asioita. Sellaiset aloitukset poistetaan tai niihin ei vastaa kukaan.
- tänne pitää
kirjoittaa kun runoja ei hyväksytä, huuhaata ei hyväksytä, uskonnosta ei saa kirjoittaa eikä ruuanlaitosta.
Herää vaan kysymys mistä siis antakaa hyvä neuvo jos täällä olis vaikka jonkinlainen sefu vielä olemassa? - HTZA
tänne pitää kirjoitti:
kirjoittaa kun runoja ei hyväksytä, huuhaata ei hyväksytä, uskonnosta ei saa kirjoittaa eikä ruuanlaitosta.
Herää vaan kysymys mistä siis antakaa hyvä neuvo jos täällä olis vaikka jonkinlainen sefu vielä olemassa?Mutta olen ollut huomaavinani seuraavaa...
Kököt, ontuvat, runot sallitaan koska ne eivät kuulosta runolta.
Ystävälliset viestit, maahanmuuttajien uskontoa ja elämäntapaa kohtaan sallitaan.
Tämänikäisten 50 mielipiteitä seurataan, me kun emme aina muista, että meidän elämämme ja kmokemuksemme eivät enää sovi tähän uussensuuriin.
Meidän tilallemme tarvitaan uutta työvoimaa ja niille pitää olla kiltisti, muuten ei eläkkeemme juokse.
Ruokareseptejä saa laittaa ja niistä keskustella, kunhan muistaa muutaman säännön.
Sallitusti tapettua sikaa ei ole.
Sikaa ei saa olla koskaan.
Makkaraakaan ei saa olla, jos ei naapurin Muhamed ole sitä tehnyt.
Lampaankyljyksiä saa laittaa, mutta eläin pitää lahdata elävänä.
Mausteet ja vihannekset ovat kaikki sallittua.
Khat-salaatti on suositeltavaa.
Saattaa olaa ihan hyvä syy, miksi poliitikkojen kesämökeiltä ei näy paljon juttuja lehdissä.
Liekö on mökkielämänsä, (Työvoima) poliittisesti epäkorrektia?
Kirjoittaa 50 , Suomalainen mies.
Jonka viereltä viestit viedään.
:) - aleikum!
HTZA kirjoitti:
Mutta olen ollut huomaavinani seuraavaa...
Kököt, ontuvat, runot sallitaan koska ne eivät kuulosta runolta.
Ystävälliset viestit, maahanmuuttajien uskontoa ja elämäntapaa kohtaan sallitaan.
Tämänikäisten 50 mielipiteitä seurataan, me kun emme aina muista, että meidän elämämme ja kmokemuksemme eivät enää sovi tähän uussensuuriin.
Meidän tilallemme tarvitaan uutta työvoimaa ja niille pitää olla kiltisti, muuten ei eläkkeemme juokse.
Ruokareseptejä saa laittaa ja niistä keskustella, kunhan muistaa muutaman säännön.
Sallitusti tapettua sikaa ei ole.
Sikaa ei saa olla koskaan.
Makkaraakaan ei saa olla, jos ei naapurin Muhamed ole sitä tehnyt.
Lampaankyljyksiä saa laittaa, mutta eläin pitää lahdata elävänä.
Mausteet ja vihannekset ovat kaikki sallittua.
Khat-salaatti on suositeltavaa.
Saattaa olaa ihan hyvä syy, miksi poliitikkojen kesämökeiltä ei näy paljon juttuja lehdissä.
Liekö on mökkielämänsä, (Työvoima) poliittisesti epäkorrektia?
Kirjoittaa 50 , Suomalainen mies.
Jonka viereltä viestit viedään.
:)Nyt sinä kyllä liioittelet! :)
T. Huivipäinen, mustiin pukeutunut körttiläismuori 30- luvulta.
PS. Ajat muuttuu Eskoseni. Niin pitäisi meidänkin. Jotta olisi helpompi elää ohimosuonien pullistumatta. - HTZA
aleikum! kirjoitti:
Nyt sinä kyllä liioittelet! :)
T. Huivipäinen, mustiin pukeutunut körttiläismuori 30- luvulta.
PS. Ajat muuttuu Eskoseni. Niin pitäisi meidänkin. Jotta olisi helpompi elää ohimosuonien pullistumatta.ei sinun siitä tarvitse tehdä "omaa" ajatustasi.
Viestissäni oli sana: "uussensuuri".
Lue uudelleen, ajatuksella.
H. - tiedä...
HTZA kirjoitti:
ei sinun siitä tarvitse tehdä "omaa" ajatustasi.
Viestissäni oli sana: "uussensuuri".
Lue uudelleen, ajatuksella.
H.mutta minua ei häiritse ollenkaan erikoisruokavalioa noudattavien dieettiruuat.
Olenpa peräti löytänyt niistä omia suosikkejanikin piristämään ruokalistaani.
Joskus olen täynnä makkara- ja hernekeittoa. Puhumattakaan suolasillistä ja keitetyistä perunoista.
:) - tiedän...
tiedä... kirjoitti:
mutta minua ei häiritse ollenkaan erikoisruokavalioa noudattavien dieettiruuat.
Olenpa peräti löytänyt niistä omia suosikkejanikin piristämään ruokalistaani.
Joskus olen täynnä makkara- ja hernekeittoa. Puhumattakaan suolasillistä ja keitetyistä perunoista.
:)että en ole kieltämässä sinulta mitään, vaikka sallinkin uusia tapoja.
Tottakai ymmärrän ikäistäsi suomalaista miestä, joka elää maailmoista parhaimmassa.
T. Neiti Uussensuuri
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30311669
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304289On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145