Ilta on jo ohi
ja yö askeleen
päässä
ihan lähellä
eikä uni saavu
ilman
läheisyyttä
sillä minun on
niin ikävä
Eikä uni saavu
12
344
Vastaukset
- Mysteriet
Tykkään minä...
- laudi**
Herättää kaipuun henkiin..
ja valvottaa.. - *MURUKULTA*
* * * * * * * * * * * * * *
Lempeä ikävä ja ilta saapuva
kaiken mielen tuleva
Hän ja vain hän ei muut
mieleen näin asettuu. :)
* * * * * * * * * * * * * * - mies-v57
Tiedän, tarvitsisimme molemmat
unta ja sieluihimme rauhaa. Aikkaa
käydä läpi itseämme. En vain saa unta.
Minulla on niin ikävä sinua. Rakkauttamme.
En yllä uneni maailmaan ja omaan
itseeni, että voisin rauhoittua ja kokea
selkeästi.. Saada taas kiinni elämästäni,
näiden itkuisten muuieni takaa, kahleista.
Tuntuu kuin kaipuuni kahleet tukkivat
hengitykseni ja sulkevat vereni. Tuntuu kuin
koko ajan vain viilenisin. Kulkisin kauemmas,
mitä tahtoisin olla. Rakkaudessani sinun luona.
Kuihdun unen puutteessa ja syliisi nukahtaisin.
Ummistaisin vain silmäni ja kuulisin sydämesi.
Ja ennen unta hengityksesi lämpö tuntuisi.
Olisi niin helppoa viimein käydä uneen.
Vaivatonta vaipua Rakkautesi vuoteelle ja
nähdä tästä vain unta.
http://www.youtube.com/watch?v=LrBjVEQahtg
Kiitos runostasi.
Kun on tottunut olemaan
lähellä ja lähekkäin, on
vaikea oppia Rakastamaan
toisin.
Olemaan toisessa muulla tapaa.
Oppia nukkumaan ikävän
vuoteella ja kaipuun peitteellä.
Aivan uskomaton Rakkausruno
sinulta jälleen.
Niin rehtiä, avointa ja
kauniin herkkää.
Hieno ja upea Runo sinulta.
Voimia ja kannustusta.Hämärässä huoneessa
varjojen luodessa
seinille kuvaa
pelkäsin
että aina olisi
näin
että olisin
niin yksin
Sanasi koskettivat ja etenkin runosi oli todella kaunis ...
lämmin kiitos...
- lindalinda1
ikävän hampaat puree kaikkein syvimmältä,
koskettavimmin.
Runosi kertoo sen,
kaunis on ikäväsi jonka toivon jossain vaiheessa
edes pikkuisen helpottavan.Haikeuden henkäys koskettaa sydäntä aina öiseen aikaan...
Lämmin kiitos sinulle kun kävit kurkistamassa...
runonen ja niin totta.. *huokaus*..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
