Tää nyt on vähän vaikea aihe , vissii?
Minun työpaikallani kuitenkin arkipäivää.
Työskentelen ns miehisellä alalla. Töitä teen samanverran kuin miehet mut silti väheksytään..
Aina arvostellaan.Ahkera olen, en halua moittia työkavereitani, hyvää sakkia kaikenkaikkiaan, mutta onko se mun vika ett oon nainen ja pärjää samoissa hommissa kuin miehet? Miksi se pienenpieni ero naisen ja miehen välillä voi vielä tänäpäivänäkin olla niin suuri??
Sukupuolirasismi?
9
439
Vastaukset
- sutari.
että nuohoojan ammatti aina ollut miehinen=)
- Kuutar..
No, nuohooja en tosin oo ...
Missä on nyt ne kaikki sovinistit tai silleen..
Taisi
Nuohooja en kyllä oo...
Mut aihe taisi olla liiankin arka...Anteeks..
Jatkakaapa jollakin kepeämmällä.... Kuutar.. kirjoitti:
No, nuohooja en tosin oo ...
Missä on nyt ne kaikki sovinistit tai silleen..
Taisi
Nuohooja en kyllä oo...
Mut aihe taisi olla liiankin arka...Anteeks..
Jatkakaapa jollakin kepeämmällä....kiinnostanut juuri tuo sowinisti?
millainen se on?
onko alempana olewa kommenttini sowinistinen?
ja jos on niin miksi :=)
eläköön SE pieni ero naisissa ja miähissä :=)
- mianainen
Olen "miehisessä" työyhteisössä työskennellyt muutaman vuoden, lisäkseni on yksi nainen. Puheen aiheet on välillä todella ala-arvoisia. Täytyy tehdä työnsä niin hyvin kun pystyy ja vähättelyä kohdatessa niellä se tai vastata samalla mitalla takasin.
- Kuutar..
Kyl täältä juttua lähtee samalla lailla kun miehillä, ne ei haittaa.
Miks vaan joskus tuntuu ett nainen ei sais tietää mitään koneista ja sellasista. Onko se sitt häpee jos osaan itse korjata ja hitsata ton vanhan autonromuni.
Oon kuitenkin nainen ja näytän naiselta mut en mä tota kotterooni korkokengät jalas korjaa:))
pysymään se ero oli SE sitten kuinka pieni tahansa :=)
sanoohan jotkut miähet et naisel on iso SE :=)
tasa arwo toteutuu mun mielestä wasta silloin kun esim urheilussa poistetaan lajit naiset/miähet :=)
ja mikä olisi selitys miksi näin ei woi tehdä :=)- Kuutar..
Sovinisti. Hehh.. Luulin jo hetken että en löytäisi ketään.Luulen että oot oikeestikin fiksumpi kuin mitä annat täällä itsestäsi ymmärtää. Tai voinhan mä olla väärässäkin...
Kuutar.. kirjoitti:
Sovinisti. Hehh.. Luulin jo hetken että en löytäisi ketään.Luulen että oot oikeestikin fiksumpi kuin mitä annat täällä itsestäsi ymmärtää. Tai voinhan mä olla väärässäkin...
sen sowinistin wai :=)
no juu woit olla wäärässäkin tjn ?
mikäs mie olen itseni wiksuutta määrittelee :=)
sen tehkööt mua wiisaammat tjn
enkä mä ymmärrä antaa silloin kuin pitäisi :=)
- samma här
Kuin myös, itse koneistaja... ukot tienaa 3-4 euroa enempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30311669
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304289On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145