Syvät väreet
sisälläni
kuohuttivat
ja tuo tunne piirsi
kuvaa iholleni
muistosta
jonka luulin jo
kadottaneeni
sydämeni on
pakahtua sillä
minä muistan
kuinka olimme
yhtä ja kuinka
sylini hehkui
vain sinulle
siinä hetkessä
oli kaikki
kaipaus ja halu
olla lähelläsi
ja tuo tunne piirsi
yhä muistojen
herkät väreet
iholleni
Väreitä ihollani
6
310
Vastaukset
- mies-v57
Kuinka voisin unohtaa ne kaikki
meidän muistomme. Sateesta märät
ihomme ja miten sellaisena sinua
halusin. Ja kuinka sydämeni jyskytti.
Hiekkarantamme, jossa peitin sinut
hiekalla. Sinä nauroit ja pyysit
lopettamaan. Kaivoin sinut esiin ja
tuntui silloin, että tulet minulle.
Kuinka tanssimme laiturilla ja oli
kesäyö. Vain me ja tunsin vartalosi
jokaisen lihaksen liikeen. Kuulin
sinulta senkin, mitä et ääneen ilmaissut.
Ja joka yö minä tanssin sitä
samaa tanssia ja sinä ilmaiset ääneti.
Itken hiljaista itkuani sydämelleni,
joka jaksaa, vaikka minä annan periksi.
Periksi ikävälle ja että on niin vaikeaa,
en voi katsella sanojasi.
http://www.youtube.com/watch?v=HVyxPzFYjAo
Kiitos runostasi.
Iho ei unohda, vaikka
joku ihmisessä olisi
valmis luovuttamaan.
Ei aina tajuakkaan, miten
Rakkaudelle ihon reaktiot
ovat tärkeitä viestejä.
Ja viestimiä.
Kaunista ja herkkää
Rakkausrunoa sinulta.
Viesti joka liikkuu
sisälle ajatuksiin ja
alkaa kuljettamaan.
Säkeesi ovat kuin
maininkeja, liikuttavat
ja koskettavat.
Uskomatonta Runoa taas.
Hienoa.
Voimia ja kannustusta iltaasi.Kaipaus sydämessä haikailen ...
Olen sanaton runosi ääressä sillä niin kauniisti kirjoitat..
Lämmin kiitos sinulle sanoistasi
- lindalinda1
että runoihisi tulee sisältöä koko ajan enemmän,
varmaankin se on kaipauksesi syvä ääni joka on
muuttunut tunteidesi mylllerryksessä.
Haikeaa, mutta niin upeaa jälleen !
Kyllä sydämesi vielä paranee, usko pois. Mutta
ymmärrän kuinka raskasta on kantaa sitä kaikkea
siellä sisimmässä.Niin paljon on sydämellä kerrottavaa ja silti niin vähän sanoja joilla osaisin tuon tunteen tuoda esille...
Lämpimästi kiitän sanoistasi...
tekstistä aistii
mistä sanasi lähtee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
