Rajattoman
tunteen
vallassa
kaipaan
kosketusta
syliä johon
olisi hyvä
painautua
ilman pelkoa
tulevasta
Tässä hetkessä
4
174
Vastaukset
- lindalinda1
kaipauksen sylistä johon painautua, ilman pelkoa
tulevasta. Toivotaan yhdessä sitä Sinulle.
Lämmöllä linda - mies-v57
Vaikka tuntuukin, että olen vain
ontto perhonen, vailla elämää,
tarvitsen kosketusta ja että
joku aidosti välittää.
Olen vain tyhjä kuori jotain
entistä vireyttäni, silti
kaipaan sielua joka
minut saattaa toiseen.
Vain kosketusta ja tuntemusta,
etten enään hajoa lisää.
Kokemusta että minua
voi koskettaa.
Minä tarvitsen sitä ja taas elän.
Lennän taas ja nauran, Täytän
ontot kohtani ja otan kiinni
kosketuksistasi.
Jonakin päivänä jaksan
koskettaa takaisin,
Ja antaa jotain.
http://www.youtube.com/watch?v=T-9_aT1oF8Q
Kiitos runostasi.
Kosketus ja syli, johon
voi täysin luottaa, on
elävä aarre.
Kun sen tuntee ja
siihen voi mennä, kokee
Rakkauden hyväilyn.
Ja Rakastamisen tärkeyden.
Kaunista ja herkkää
Rakkausrunoa.
Ei monia sanoja,
lauseita, silti
kaikki ja kokonaan.
Upeaa Runoa.
Pidin ja nautin.
Voimia ja jaksamista
päivääsi.Ehkä joskus saan tuntea
kädet ympärilläni niin
ettei minun tarvitse
enää pelätä
että jäisin yksin
Kiitos sinulle sanoistasi ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan1763064Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos611929Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651553Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt291540- 901226
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221205Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa49963Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan187902Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva5902Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties61887