Uurteita kasvoillani

Mieleni suuressa
myllerryksessä

varjojen tehdessä
uurteita kasvoilleni
minä etsin vastausta

löytämättä

istun lattialla
kädet ympärilläni
kyynelten
sokaistessa
silmäni

tuntematta
mitään

en edes kylmää
viimaa joka
ovenraosta hiljaa
ympäröi minut

sillä kaikki
on minussa
ja silti ei
mitään

eikä tuleva
anna lupausta
paremmasta

6

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..tuli tästä runostasi. Tiedän tuon pohjattoman tunteen, kun toivo tulevasta on hävinnyt, niinkuin tuossa lopussa kirjoitat. Kirjoittaminen toimii hyvänä varoventtiilinä liioille tunteille. Huomenna paistaa jo aurinko, usko pois.

      Kiitos hienosta lukuhetkestä : )

      Ja iso kuppi lämmintä kaakaota \_/? ole hyvä : )

      • Sydämeni on surullinen ....

        Kaunis kiitos sinulle sanoistasi ...

        Kaakao on hyvää lohdutusjuomaa ...


    • mies-v57

      Tuntuu, että mitä olin ennen, siitä
      on jäljellä vain varjo, jota nyt
      tavoitan. Jälki minussa, jota koetan
      koskettaa itselläni.

      Astun valosta varjoon yhä uudestaan.
      Ulkoa sisälle kerta toisensa jälkeen.
      Löytääkseni varjoni, ottaakseni sen.
      Kysyäkseni siltä kuka olen.

      Olet kadottanut itseni sirpaleiksi.
      Hajonnut osasiksi ja suruni on niin
      tyhjää. Sisään rakentuneita varjoja
      minussa kyyneleeni.

      Tarvitsen käden joka vetää minut
      pois tästä. Ryöstää sivuun tuskastani.
      Saa minut kertomaan, kuka olen.
      Tajuamaan miksi vaellan.

      Ja miksi minulle tapahtui se kaikki.
      Suottaa pois syyllisyyden minusta .
      Raastaa irti tummat varjot silustani.
      Tulee minuun vaaleaksi.

      Ja voin viimein herätä taas vailla
      kyyneliä.


      http://www.youtube.com/watch?v=ggpcn03wXnU&feature=related


      Kiitos runostasi.

      Kun käy läpi kipeitä
      asioita, ihminen on
      yksin.

      Yksin vaikeiden tunteiden
      parissa ja keskellä.

      Mutta kerran asiat selkenevät
      ja tumma virta ehtyy.

      On valmis tarttumaan toisen
      ihmisen käteen ja varoen
      puristamaan sitä.

      kuin sanoen: olen tullut
      takaisin.

      Olen valmis ihmisenä.

      Äärettömän hienoa ja koskettavaa
      Rakkausrunoa sinulta.

      Aidompaa ja vilpiitömämpää
      tekstiä ei voi asettaa runoksi.

      Tämän runosi sielu on
      kirpeän puhdas ja kaunis.

      Luin monen kertaan ja tämä
      tuntui syvällä.

      Upea tämä Runosi.

      Voimia ja kannustusta
      tähänkin päivääsi.

      • Mietin usein sydämessäni

        koska tämä kipu lähtee
        ja tunnen itseni taas
        ehjäksi ja uskallan
        luottaa tulevaan

        Sanasi merkitsevät minulle paljon ...

        Lämmin kiitos ...


    • lindalinda1

      ja yksinäisyys, ne kulkee runossasi alusta lop-
      puun saakka. Kaikelle on aikansa sanotaan, vaikka
      ei se kyllä yhtään Sinua lohduta.

      On hyvä, että jaksat kirjoittaa tuntojasi, se on
      varmasti terapiaa ja auttaa osaltaan selviämään
      prosessissasi. Lähetän virtuaalista voimaa Sinul-
      le, ehkä se edes hiukan auttaa.

      • Paljon olisi kerrottavaa
        silti niin vähän sanoja
        vaikka kuinka yritän

        jotain jää aina pois
        ja häviää jonnekin
        josta sitä ei enää
        tavoita

        Olen kirjoittanut paljon silti tuntuu ettei mikään auta...

        Lämmin kiitos sinulle siitä että olet läsnä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe