Mieleni suuressa
myllerryksessä
varjojen tehdessä
uurteita kasvoilleni
minä etsin vastausta
löytämättä
istun lattialla
kädet ympärilläni
kyynelten
sokaistessa
silmäni
tuntematta
mitään
en edes kylmää
viimaa joka
ovenraosta hiljaa
ympäröi minut
sillä kaikki
on minussa
ja silti ei
mitään
eikä tuleva
anna lupausta
paremmasta
Uurteita kasvoillani
6
192
Vastaukset
- padme_amidala
..tuli tästä runostasi. Tiedän tuon pohjattoman tunteen, kun toivo tulevasta on hävinnyt, niinkuin tuossa lopussa kirjoitat. Kirjoittaminen toimii hyvänä varoventtiilinä liioille tunteille. Huomenna paistaa jo aurinko, usko pois.
Kiitos hienosta lukuhetkestä : )
Ja iso kuppi lämmintä kaakaota \_/? ole hyvä : )Sydämeni on surullinen ....
Kaunis kiitos sinulle sanoistasi ...
Kaakao on hyvää lohdutusjuomaa ...
- mies-v57
Tuntuu, että mitä olin ennen, siitä
on jäljellä vain varjo, jota nyt
tavoitan. Jälki minussa, jota koetan
koskettaa itselläni.
Astun valosta varjoon yhä uudestaan.
Ulkoa sisälle kerta toisensa jälkeen.
Löytääkseni varjoni, ottaakseni sen.
Kysyäkseni siltä kuka olen.
Olet kadottanut itseni sirpaleiksi.
Hajonnut osasiksi ja suruni on niin
tyhjää. Sisään rakentuneita varjoja
minussa kyyneleeni.
Tarvitsen käden joka vetää minut
pois tästä. Ryöstää sivuun tuskastani.
Saa minut kertomaan, kuka olen.
Tajuamaan miksi vaellan.
Ja miksi minulle tapahtui se kaikki.
Suottaa pois syyllisyyden minusta .
Raastaa irti tummat varjot silustani.
Tulee minuun vaaleaksi.
Ja voin viimein herätä taas vailla
kyyneliä.
http://www.youtube.com/watch?v=ggpcn03wXnU&feature=related
Kiitos runostasi.
Kun käy läpi kipeitä
asioita, ihminen on
yksin.
Yksin vaikeiden tunteiden
parissa ja keskellä.
Mutta kerran asiat selkenevät
ja tumma virta ehtyy.
On valmis tarttumaan toisen
ihmisen käteen ja varoen
puristamaan sitä.
kuin sanoen: olen tullut
takaisin.
Olen valmis ihmisenä.
Äärettömän hienoa ja koskettavaa
Rakkausrunoa sinulta.
Aidompaa ja vilpiitömämpää
tekstiä ei voi asettaa runoksi.
Tämän runosi sielu on
kirpeän puhdas ja kaunis.
Luin monen kertaan ja tämä
tuntui syvällä.
Upea tämä Runosi.
Voimia ja kannustusta
tähänkin päivääsi.Mietin usein sydämessäni
koska tämä kipu lähtee
ja tunnen itseni taas
ehjäksi ja uskallan
luottaa tulevaan
Sanasi merkitsevät minulle paljon ...
Lämmin kiitos ...
- lindalinda1
ja yksinäisyys, ne kulkee runossasi alusta lop-
puun saakka. Kaikelle on aikansa sanotaan, vaikka
ei se kyllä yhtään Sinua lohduta.
On hyvä, että jaksat kirjoittaa tuntojasi, se on
varmasti terapiaa ja auttaa osaltaan selviämään
prosessissasi. Lähetän virtuaalista voimaa Sinul-
le, ehkä se edes hiukan auttaa.Paljon olisi kerrottavaa
silti niin vähän sanoja
vaikka kuinka yritän
jotain jää aina pois
ja häviää jonnekin
josta sitä ei enää
tavoita
Olen kirjoittanut paljon silti tuntuu ettei mikään auta...
Lämmin kiitos sinulle siitä että olet läsnä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
