Mikä vaivaa poikia. Ne ei kykene kuin ammattikouluun. Kohta kaikki akateemiset virat
ovat tyttöjen hallussa.
Mikä vaivaa poikia?
5
588
Vastaukset
- ei ylioppilas
Mikä vika ammattikoulussa on?
Olen suorittanut
- ammattikoulussa automaatiotekniikanlinjan
- kauppaopiston & datanomitutkinon
- AMK-tutkinnon tietotekniikasta
- kohta fil.yö tietojenkäsittelystä näin "vanhoina päivinä"
Oliko minusta siis mihinkään ilman yo-paperia?
MUTTA, se myönnän että aikuisena opiskelu ei tunnu aina sopivan omiin aikautauluihin. Minulla on myös pari vastaavan "pitkän linjan" tehnyttä kaveria.
Ehkä sitten olemme parempaa 60-luvulla syntyneiden vuosikertaa, jota tosin en usko.
Kyse lienee henkisestä moraalista.- late...
Nykyisin poikien ansioluettelo on
7 v tupakka
10v viina
11v naiset
12v hashis
13v kioskimurrot
14v "vahvat"
18v lusimaan elinkautista - ...
late... kirjoitti:
Nykyisin poikien ansioluettelo on
7 v tupakka
10v viina
11v naiset
12v hashis
13v kioskimurrot
14v "vahvat"
18v lusimaan elinkautistaPätee vain kasvattamattomiin kakaroihin. Ja liioittelit törkeästi. Pikemminkin näin:
11v. Tupakka
12v. Alkoholi
15v. Naiset, osa lusii nuorisovankilassa
18v. Huumeet, ym.
Eiköhän se oo niin että jätkät haluaa nähdä oman työn tulokset muutenkin kun jossain papereissa.. Ehkä pojat ei jaksa keskittyä kirjoihin ja kirjoituksiin :D Omakohtaista kokemusta on!
Ite olen ammattikoulussa ja jätkä olen :D Käytännön työt ovat paljon mukavempia kun tuloksen näkee niissä välittömästi..- kyllä
yhdyn nikonin ajatuksiin. sinä ope sen sijaan et ole poikamainen. olet peniksen kanssa syntynyt tyttö. ole hyvä ja mene transseksuaalisten foorumille ja vakuutu sisäisestä naisestasi ja hankkiudu sukupuolileikkaukseen. jatkot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2504828Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak932387Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1171520Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.321930- 72894
Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu
Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N270849Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle115802Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin
Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si33767- 38726
- 67692