Edessäni on tyhjä
paperi
sanattomana yritän
kirjoittaa tunnelmaa
herkkyydestä joka
on kadonnut
tunteiden tuhansista
palasista
myös sirpaleista
jotka sisintäni
on satuttanut
onnesta jota koskaan
en aidosti kokenut
eikä minulla ole muuta
kuin ikävä ja kaipaus
joka jättää jäljen
ei tyhjään paperiin vaan
jäljen joka löytää aina
paikkansa sydämessäni
Sydämen sirpaleita
8
282
Vastaukset
- *MURUKULTA*
On kuin lukko, eikä sanat pääse virtaamaan paperille.
Epäilee, onko sanoja ollenkaan, kun ei tule yhtäkään..
Vain suru sisällä ja sillä ei ole sanoja,,,
Suruisa runosi tänään, tuska on kuitenkin hyvä kirjoittaa,
oli sanat mitkä tahansa... Kyyneleinkin peittävät.
Aurinkonsäteen lähetän sinne ikkunallesi, muistuttamaan tulevasta,,elämä jatkuu. - mies-v57
Kerran minä soin ja minusta
kullui kaunis sävel. Minun sielun
pintani oli valmis siihen ja sydämeni
eli mukana. Olin niin kiinni siinä ja
minussa oli onni.
Väreilin ja olin niin Rakkautta
kokonaan. Joka soinnissani kuului
ilo ja nauru. Minä hehkuin ja suotin
nautintoa ympärilleni. Sydämeni löi
Rakkauteni rytmejä.
Sitten tajusin sen olevan haraa ja
sointini vain nautinnoksi. Minut
unohdettiin liian usein ja unohduin
itseeni. Olin syrjässä ja muut jatkoivat
elämää vierelläni.
Nyt soi sisältäni suru ja kuulen sen
vain itse. Oma värinäni tuntuu ja
tiedän, että on vain nämä kuoret. Sen
sisällä kyyneleet. kaipaus, joka salpaa
minut itseeni sisälle.
Ja odotan kättä joka vetää minut syliinsä
ja lämmittää minuun taaas ilon.
Rakkaudella.
http://www.youtube.com/watch?v=lm8904r9hNo
Kiitos runostasi.
Herkkyys ja kauneus ei
ihmisestä katoa. Se vain
painuu syvälle suojaqan, turvaan.
Sielu sulkee herkät asiat
lippaaseensa ja käy läpi
ikäviä asioita ja kokemuksia.
Kun ihminen on valmis ja kypsä,
hyvä asiat palaavat ja lipas
aukeaa.
Tahdotaan tai ei, sisällämme
on suojamekanismi, joka turvaa
herkät kohtamme.
Rakkaus elää, vaikka se ei näy.
Avoin ja koskettava
Rakkausruno sinulta.
Suuri kokemus lukea
näin aito runo ja tuntea
se itsessään. Elää sen
mukana.
Pysäyttävä teksti, jossa
on paljon koettavaa.
Hieno oli runosi.
Voimia ja kannustusta
sinulle koko päivääsi.Herääminen
uuteen aamuun
ja syvään
hiljaisuuteen
yksin
yhä koskettaa
syvältä
Lämmin kiitos sinulle sanoistasi
- pups
kynäsi kirjoitti, koskettavan, liikuttavan...
Tunteiden palasista ja sirpaleista, joilla niilläkin on omat paikkansa sydämessä. Kunnes aika alkaa liitää niitä taas yhteen ja paloista tulee kokonainen. Säröinen, mutta ehjä. Ihana runo. - lindalinda1
millaisista sirpaleista, ikävästä ja kaipauksesta
voikin kirjoittaa näin liikauttavaa runoa !
Tiedän tunteen, kun edessä on vain tyhjä paperi
ilman sanoja, ja ajatus ei kulje - junnaa vain
paikallaan. Tässä runossasi on luettavissa sel-
lainen repaleinen sielu ja sydän, joka kaipaisi
toista ihmistä rinnalle. Kuulijaa ja ymmärtäjää.
Kovin suruvoittoinen runo, mutta taidolla kui-
tenkin kirjoitettu. Lähetän sellaisen ystävän ha-
lauksen Sinulle lohduksesi.
Voimia huomisiin.Lämmin kiitos halauksesta ja myös sanoistasi...
Sydämessäni on
paljon tunteita
minulla vain
liian vähän
sanoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
