Sydämen sirpaleita

Edessäni on tyhjä
paperi

sanattomana yritän
kirjoittaa tunnelmaa
herkkyydestä joka
on kadonnut

tunteiden tuhansista
palasista

myös sirpaleista
jotka sisintäni
on satuttanut

onnesta jota koskaan
en aidosti kokenut

eikä minulla ole muuta
kuin ikävä ja kaipaus
joka jättää jäljen

ei tyhjään paperiin vaan
jäljen joka löytää aina
paikkansa sydämessäni

8

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      On kuin lukko, eikä sanat pääse virtaamaan paperille.
      Epäilee, onko sanoja ollenkaan, kun ei tule yhtäkään..
      Vain suru sisällä ja sillä ei ole sanoja,,,

      Suruisa runosi tänään, tuska on kuitenkin hyvä kirjoittaa,
      oli sanat mitkä tahansa... Kyyneleinkin peittävät.
      Aurinkonsäteen lähetän sinne ikkunallesi, muistuttamaan tulevasta,,elämä jatkuu.

      • Kiitos sanoistasi jotka lämmittivät mieltä tosi paljon...

        Aurinkoista päivää myös sinulle ...


    • mies-v57

      Kerran minä soin ja minusta
      kullui kaunis sävel. Minun sielun
      pintani oli valmis siihen ja sydämeni
      eli mukana. Olin niin kiinni siinä ja
      minussa oli onni.

      Väreilin ja olin niin Rakkautta
      kokonaan. Joka soinnissani kuului
      ilo ja nauru. Minä hehkuin ja suotin
      nautintoa ympärilleni. Sydämeni löi
      Rakkauteni rytmejä.

      Sitten tajusin sen olevan haraa ja
      sointini vain nautinnoksi. Minut
      unohdettiin liian usein ja unohduin
      itseeni. Olin syrjässä ja muut jatkoivat
      elämää vierelläni.

      Nyt soi sisältäni suru ja kuulen sen
      vain itse. Oma värinäni tuntuu ja
      tiedän, että on vain nämä kuoret. Sen
      sisällä kyyneleet. kaipaus, joka salpaa
      minut itseeni sisälle.

      Ja odotan kättä joka vetää minut syliinsä
      ja lämmittää minuun taaas ilon.

      Rakkaudella.

      http://www.youtube.com/watch?v=lm8904r9hNo

      Kiitos runostasi.

      Herkkyys ja kauneus ei
      ihmisestä katoa. Se vain
      painuu syvälle suojaqan, turvaan.

      Sielu sulkee herkät asiat
      lippaaseensa ja käy läpi
      ikäviä asioita ja kokemuksia.

      Kun ihminen on valmis ja kypsä,
      hyvä asiat palaavat ja lipas
      aukeaa.

      Tahdotaan tai ei, sisällämme
      on suojamekanismi, joka turvaa
      herkät kohtamme.

      Rakkaus elää, vaikka se ei näy.

      Avoin ja koskettava
      Rakkausruno sinulta.

      Suuri kokemus lukea
      näin aito runo ja tuntea
      se itsessään. Elää sen
      mukana.

      Pysäyttävä teksti, jossa
      on paljon koettavaa.

      Hieno oli runosi.

      Voimia ja kannustusta
      sinulle koko päivääsi.

      • Herääminen
        uuteen aamuun
        ja syvään
        hiljaisuuteen
        yksin

        yhä koskettaa
        syvältä

        Lämmin kiitos sinulle sanoistasi


    • pups

      kynäsi kirjoitti, koskettavan, liikuttavan...
      Tunteiden palasista ja sirpaleista, joilla niilläkin on omat paikkansa sydämessä. Kunnes aika alkaa liitää niitä taas yhteen ja paloista tulee kokonainen. Säröinen, mutta ehjä. Ihana runo.

      • kiitos sanoistasi...

        Ehkä tulee
        vielä aika
        jolloin
        jaksan

        koota
        sydämeni
        sirpaleet


    • lindalinda1

      millaisista sirpaleista, ikävästä ja kaipauksesta
      voikin kirjoittaa näin liikauttavaa runoa !

      Tiedän tunteen, kun edessä on vain tyhjä paperi
      ilman sanoja, ja ajatus ei kulje - junnaa vain
      paikallaan. Tässä runossasi on luettavissa sel-
      lainen repaleinen sielu ja sydän, joka kaipaisi
      toista ihmistä rinnalle. Kuulijaa ja ymmärtäjää.

      Kovin suruvoittoinen runo, mutta taidolla kui-
      tenkin kirjoitettu. Lähetän sellaisen ystävän ha-
      lauksen Sinulle lohduksesi.

      Voimia huomisiin.

      • Lämmin kiitos halauksesta ja myös sanoistasi...

        Sydämessäni on
        paljon tunteita

        minulla vain
        liian vähän
        sanoja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe