Niin aloittelsin rc vene harrastusta ja päädyin tohon kyoshon airstreakkiin niin kannattaisiko hankkia polttomoottori vai akkumoottorinen vene.Sitten vielä kyoshon sivuilla luki että siinä on isompi moottori ja vene mee lujaa niin montako kilometriä tunnissa vene meenee ja onko polttomoottorin ja sähkömoottorin kilometriätunnissa nopeuksissa mitään eroa.kiitos vastauksista =D
RC tykitää =D aloittelia
2
417
Vastaukset
Nopeuksissa ei suuriakaan eroa kun otetaan saman tehoiset, mutta kannettuasähköä (siis akut) ei pakata niin paljon mukaan kun kulkuvoimaa saa nestemäisenä. Polttomoottori kun sammuu on se noudettava. kumolleen menneen veneen joutuu noutamaan. Noista realiteeteistä kun lähdetään sähkö vois olla helpompi akun hyytyessä sen saa hyvin pienellä kaasulla rantaa, tosin aluksi se sähkövene kaatuu yllättävän helposti. Noutosysteemin viritys kannatta otta jo alussa huomioon ettei venettä tarvitse lähteä uimalla noutamaan. Tuollainen 3,5cc perämoottori versio hydroveneessä kulkee sen verran lujaa ettei se aluksi ole mitenkään hallussa. Matalalle rannalle voi rantautua jopa kymmenkuntametriä kuivalle maalle. Yksissä venekisoissa olin näkemässä kun kilpa harrastajalta jäi kaasun pienennys liian myöhään. Ensimmäiseksi Yritä hakea paikkakunnalta kerho tai joku harrastaja joka veneelei. Häneltä voit mahdollisesti saada apua myös tuossa noutovene kysymyksessä.
- jep mää se olin
kiitos vastasit ja jaksoit kirjottaa aika paljon :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815