Tämä on romantiikkaa. Tämä on realismia. Tämä on elämää. Ja mies upea kuin Röllipeikko. Se on se Hynynen.
http://www.youtube.com/watch?v=ZwuXApVKJB8
Romanttista realismia
13
493
Vastaukset
...Aivan upeen biisin latoit : meitä on vain kaksi jne
Hynynen osaa pistää asiat paperille.
Tää on uusin sanat ne iskee joka mieheen ja myös naiseen=)
Isot miehet räpläävät
kännyköitään, läppäreitään
kuin pippeleitään
katukahviloissa, ravintoloissa
Heilutaan kuin heinämiehet
vaikkei peltoa näy missään
ja iso mies on hädissään
kun kaunis nainen pyytää tulta tupakkaan
Ukonhauta!
Sähkösaunan hämärässä
hinkkaa ihoaan pilalle
itsensä vereslihalle
kun yrittää häpeäänsä pestä pois
Rakastaa muttei sitä sano
ei pyydä anteeksi, ei ano
elää kuin elävä kuollut
herää mies ota TV:si ja käy!
Ukonhauta!
Mies on lohduton näky kuin hauta tai
akaton, saunaton, pulloton lauantai
Onnen hetkiä vain
unessa tai humalassa
naisen päällä rimpuillessa
suu on kiinni mutta ukko huutaa
On niin saatanan hauskaa
että viimein kuollaan naruun
loputon ukkojen jono
käärmeen lailla kiemurtelee Tuonen lehtoon
Ukonhauta!
Mies on lohduton näky kuin hauta, tai
akaton, saunaton, pulloton lauantai
kuin umpeen kasvanut polku tai tie
joka lapsuuden raunioille vie
Oli sitten naisen kainalo tai maantie
osoitteeseen samaan meitä molemmat vie.
Ukonhauta!
Miksei koskaan käsiänsä voi ulottaa
edes katajaan, kun kuuseen kurottaa?
Ukonhauta!
- gg-10
Kyllä tää mullakin kolahti aika lailla.
- on nannaa
Täysin sammaa mieltä! Paitsi että enempi ku Röllipeikko lastensankari, TOSI rokkari ja hiutsu ÄIJÄ!
- gg-10
Ei lisättävää.
- HIlima von..
Empä ollut ennen tutustunutkaan..luulen että nuoriso on joskus jotain maininnut..
Biisi oli jotenkin,,ajatuksia herättävä..
-Hiltsu-- gg-10
Hei Hiltsu, jospa tutustuisit hiukan tähän Hynysen musiikkipuoleen. Jättäis sen julkisuuskuvan hiukka taka-alalle.
- N-iCeFlower
kuunneltuani tämän biisin... Voi vitsi, että oli hyvä kappale. :)
- gg-10
Jee jee, enkä usko että happanee iltaan mennessä. :)
- miljoonapulu
Hyvä biisi. Mä tykkään Kotiteollisuuden musasta.
Melkein kaikista niiden biiseistä tykkään (biisi Arkunnaulasta en tykkää) ja tykkään bändin tyylistä kun ovat ns niin tavallisia.
Ihan parhaimpia suomalaisia bändejä. Suosikkini on.- gg-10
Kyl tää Kotiteollisuuden junttityyli on junttimaisen hyvää.
- Schicksal
..minä Hynysen...jos vaan kiinni saisin...????
Ihan hupiveikko.
Tänne vaan, niin letti oikenee...- miljoonapulu
Heh sullapa oli hauska kommentti. Hynynen saa sussa siis jotakin tuota alkukantaista vaikutusta aikaanko. Heh :)
- gg-10
Sen sortin mörrimöykky että voi jäädä saamatta kiinni. Mutta yritystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530