Romanttista realismia

gg-10

13

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...Aivan upeen biisin latoit : meitä on vain kaksi jne
      Hynynen osaa pistää asiat paperille.
      Tää on uusin sanat ne iskee joka mieheen ja myös naiseen=)

      Isot miehet räpläävät
      kännyköitään, läppäreitään
      kuin pippeleitään
      katukahviloissa, ravintoloissa

      Heilutaan kuin heinämiehet
      vaikkei peltoa näy missään
      ja iso mies on hädissään
      kun kaunis nainen pyytää tulta tupakkaan

      Ukonhauta!

      Sähkösaunan hämärässä
      hinkkaa ihoaan pilalle
      itsensä vereslihalle
      kun yrittää häpeäänsä pestä pois

      Rakastaa muttei sitä sano
      ei pyydä anteeksi, ei ano
      elää kuin elävä kuollut
      herää mies ota TV:si ja käy!

      Ukonhauta!
      Mies on lohduton näky kuin hauta tai
      akaton, saunaton, pulloton lauantai

      Onnen hetkiä vain
      unessa tai humalassa
      naisen päällä rimpuillessa
      suu on kiinni mutta ukko huutaa

      On niin saatanan hauskaa
      että viimein kuollaan naruun
      loputon ukkojen jono
      käärmeen lailla kiemurtelee Tuonen lehtoon

      Ukonhauta!
      Mies on lohduton näky kuin hauta, tai
      akaton, saunaton, pulloton lauantai

      kuin umpeen kasvanut polku tai tie
      joka lapsuuden raunioille vie

      Oli sitten naisen kainalo tai maantie
      osoitteeseen samaan meitä molemmat vie.
      Ukonhauta!
      Miksei koskaan käsiänsä voi ulottaa
      edes katajaan, kun kuuseen kurottaa?

      Ukonhauta!

         

      • gg-10

        Kyllä tää mullakin kolahti aika lailla.


    • on nannaa

      Täysin sammaa mieltä! Paitsi että enempi ku Röllipeikko lastensankari, TOSI rokkari ja hiutsu ÄIJÄ!

      • gg-10

        Ei lisättävää.


    • HIlima von..

      Empä ollut ennen tutustunutkaan..luulen että nuoriso on joskus jotain maininnut..

      Biisi oli jotenkin,,ajatuksia herättävä..

      -Hiltsu-

      • gg-10

        Hei Hiltsu, jospa tutustuisit hiukan tähän Hynysen musiikkipuoleen. Jättäis sen julkisuuskuvan hiukka taka-alalle.


    • N-iCeFlower

      kuunneltuani tämän biisin... Voi vitsi, että oli hyvä kappale. :)

      • gg-10

        Jee jee, enkä usko että happanee iltaan mennessä. :)


    • miljoonapulu

      Hyvä biisi. Mä tykkään Kotiteollisuuden musasta.

      Melkein kaikista niiden biiseistä tykkään (biisi Arkunnaulasta en tykkää) ja tykkään bändin tyylistä kun ovat ns niin tavallisia.

      Ihan parhaimpia suomalaisia bändejä. Suosikkini on.

      • gg-10

        Kyl tää Kotiteollisuuden junttityyli on junttimaisen hyvää.


    • Schicksal

      ..minä Hynysen...jos vaan kiinni saisin...????

      Ihan hupiveikko.

      Tänne vaan, niin letti oikenee...

      • miljoonapulu

        Heh sullapa oli hauska kommentti. Hynynen saa sussa siis jotakin tuota alkukantaista vaikutusta aikaanko. Heh :)


      • gg-10

        Sen sortin mörrimöykky että voi jäädä saamatta kiinni. Mutta yritystä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe