Onko toi bonneville 2 tahtinen ?
kun siinä on paisuntakammiot pakoputkina.
Nyt kyllä uusi royal enfield vie ostajia bonnevilleltä. Siinä on kanssa pitkä pakoputki.
riumppi vai royal enfield
7
2126
Vastaukset
- mitszi
Paras putki oli mz pyörässä. Vieläköhän ne sitä 2t mz pyörää tekee ?
Vois ihan sen putken takia ostaa, olis siinä kullia kerrakseen !- koveneeeeeee
bergsman kirjoitti:
http://www.fuzing.com/vli/000386bfe283/Kanuni-Motorcycles-from-Turkey
tiedätkö,, onko noita sieltä turkista tuotu suomeen ja hinnasta tietoa ??
Olis kova kone !
Aivan muuta kui nää lelupyörät, joita vain on tarjolla... koveneeeeeee kirjoitti:
tiedätkö,, onko noita sieltä turkista tuotu suomeen ja hinnasta tietoa ??
Olis kova kone !
Aivan muuta kui nää lelupyörät, joita vain on tarjolla...Itsekin etsiskelen, Saksasta saisi, jos oikein kovasti kiinnostaa!
Tuolta MZ-tietoa:
http://personal.inet.fi/kerho/mzajajat/
- Alpo Kurkisen serkunpojan k...
Totta kai se on 2-tahtinen. Möllökin sen tajuaa kun katsoo konetta edestäpäin. 2 putkea vaan tulee koneesta. No, on Triumphilla 3-tahtinenkin Speed Triple (3 putkea tulee ulos ylämoottorista) ja japseilla on niitä 4-tahtisia kuten Honda Hornet.
Olen sen verran rassaillut eri koneita, että kyllä tunnen ne kuin omat taskuni. Oikeasti Triumphin tehdas vähän mokasi juuri Bonnevillen paisuntakammion kanssa. Poistoputki valettiin hiukka liian isoksi ja siksi teho jäi odotuksia alemmaksi.
Tosin Bonnen saa kyllä helposti tehokkaammaksi ostamalla Bilteman uudesta valikoimasta kromatun pakarinjatkeen kuristamaan virtausta. Kyllä minä 2-tahdit tunnen.- PSATRIUNORTH
on ykstahti norttoni tallissa ja en näytä sitä kellekkään juu ja naapurissa on kolmostahti BSA en kerro missä puahaha...
- seipaketti
PSATRIUNORTH kirjoitti:
on ykstahti norttoni tallissa ja en näytä sitä kellekkään juu ja naapurissa on kolmostahti BSA en kerro missä puahaha...
benelli sei kulkee jopa kuudella tahdilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483