Kolmen käyttiksen kärjessä Win, Mac, Linux
Mutta mitä on tapahtunut Linuxille kun osuus on vain vähentynyt alle prosentin.
http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=36641
Mac on yllättäen noussut vaikka kyseessä on kuitenkin suhteellisen kallis investointi.
Kolmen kärki
13
565
Vastaukset
- ...........................
Acer ja Linpus tuli hommattua joten tilastoihin olen vaikuttanut omalta osaltani.
http://koti.mbnet.fi/rauno2/todiste/nap.jpg
http://koti.mbnet.fi/rauno2/todiste/live.jpg- Minit heh heh
Ottaa koville hyväksyä linuxin 0.83% osuus.
Ihan turhaa vedät noita surkeita minejä tähän ei se 0.83 miksikään muuta.
Niin se vaan oli että linuxin maailmanvallotus kusi omille kintuille ei edes rupisista mineistä ollut markkinaosuutta nostamaan.
0.83% - c=3
Minit heh heh kirjoitti:
Ottaa koville hyväksyä linuxin 0.83% osuus.
Ihan turhaa vedät noita surkeita minejä tähän ei se 0.83 miksikään muuta.
Niin se vaan oli että linuxin maailmanvallotus kusi omille kintuille ei edes rupisista mineistä ollut markkinaosuutta nostamaan.
0.83%Maailman 500 tehokkaimman koneen joukosta löytyy 439 Linux-konetta, Windows-koneita on vain 5.
http://www.top500.org/stats/list/32/osfam - fgfgdfgdfgdfg
c=3 kirjoitti:
Maailman 500 tehokkaimman koneen joukosta löytyy 439 Linux-konetta, Windows-koneita on vain 5.
http://www.top500.org/stats/list/32/osfamBSD Based, 1, 0.20 %
Onko BSD siis ihan vtun huono? c=3 kirjoitti:
Maailman 500 tehokkaimman koneen joukosta löytyy 439 Linux-konetta, Windows-koneita on vain 5.
http://www.top500.org/stats/list/32/osfamNiin miten tämä liittyy mihinkään, Penis?
ThreeMice kirjoitti:
Niin miten tämä liittyy mihinkään, Penis?
"Niin miten tämä liittyy mihinkään, Penis?"
Luotettava tilasto Linuxin käyttöosuudesta.
- Olen monta kertaa
sanonut, että kaikissa suosituimmuustilastoissa jopa silmittömän kallis mäkki painelee ilmaisen Linuksin ohi tukka putkella.
Linux on nykyään suunnilleen joka talossa. Millä rikkinäisellä tilastoinnilla se on 1% ?
Tutkin asiaa lisää omien kotisivujeni tilastoista. 1.1.2007-1.1.2008 välisenä aikana 10281 kävijästä Linuxin osuus oli 1,48% ja Macin osuus 1,07%.
http://koti.mbnet.fi/rauno2/todiste/2007_2008.jpg
1.1.2008-1.1.2009 Linuxin osuus 1,65% ja Macin osuus 2,50
http://koti.mbnet.fi/rauno2/todiste/2008_2009.jpg
Windowsin osuus olisi vastaavasti pudonnut 97,33 prosentista 95,66 prosenttiin.
Mac on siis selvästikkin nostanut suosiotaan.SagittariusM-61 kirjoitti:
Tutkin asiaa lisää omien kotisivujeni tilastoista. 1.1.2007-1.1.2008 välisenä aikana 10281 kävijästä Linuxin osuus oli 1,48% ja Macin osuus 1,07%.
http://koti.mbnet.fi/rauno2/todiste/2007_2008.jpg
1.1.2008-1.1.2009 Linuxin osuus 1,65% ja Macin osuus 2,50
http://koti.mbnet.fi/rauno2/todiste/2008_2009.jpg
Windowsin osuus olisi vastaavasti pudonnut 97,33 prosentista 95,66 prosenttiin.
Mac on siis selvästikkin nostanut suosiotaan."Tutkin asiaa lisää omien kotisivujeni tilastoista. 1.1.2007-1.1.2008 välisenä aikana 10281 kävijästä Linuxin osuus oli 1,48% ja Macin osuus 1,07%."
Käykö niillä kotisivuilla muut kuin lähipiirisi Windowseillaan?
Sitä paitsi useimmilla kotitalouksien Linuxeilla ei selata WWW:tä. Sitä kun käytetään niin paljon digipokseissa, GPS navigaattoreissa, WLAN-pöntöissä, kotipalvelimissa yms.M-Kar kirjoitti:
"Tutkin asiaa lisää omien kotisivujeni tilastoista. 1.1.2007-1.1.2008 välisenä aikana 10281 kävijästä Linuxin osuus oli 1,48% ja Macin osuus 1,07%."
Käykö niillä kotisivuilla muut kuin lähipiirisi Windowseillaan?
Sitä paitsi useimmilla kotitalouksien Linuxeilla ei selata WWW:tä. Sitä kun käytetään niin paljon digipokseissa, GPS navigaattoreissa, WLAN-pöntöissä, kotipalvelimissa yms.Suurin kävijämäärä aikavälillä 1.1.2007-1.1.2008 on tullut Suomi24 galleriasta. Seuraavaksi eniten käyntejä Suomi 24 keskustelupalstojen kautta.
http://koti.mbnet.fi/rauno2/todiste/haku.jpg
- tarina
>...mitä on tapahtunut Linuxille...
"Net Applications admits its statistics are flawed (skewed)"
http://boycottnovell.com/2009/02/06/net-applications-lies/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419