Kolmen kärki

13

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........................

      http://www.tietoviikko.fi/minit/article236804.ece


      • Minit heh heh

        Ottaa koville hyväksyä linuxin 0.83% osuus.

        Ihan turhaa vedät noita surkeita minejä tähän ei se 0.83 miksikään muuta.

        Niin se vaan oli että linuxin maailmanvallotus kusi omille kintuille ei edes rupisista mineistä ollut markkinaosuutta nostamaan.

        0.83%


      • c=3
        Minit heh heh kirjoitti:

        Ottaa koville hyväksyä linuxin 0.83% osuus.

        Ihan turhaa vedät noita surkeita minejä tähän ei se 0.83 miksikään muuta.

        Niin se vaan oli että linuxin maailmanvallotus kusi omille kintuille ei edes rupisista mineistä ollut markkinaosuutta nostamaan.

        0.83%

        Maailman 500 tehokkaimman koneen joukosta löytyy 439 Linux-konetta, Windows-koneita on vain 5.

        http://www.top500.org/stats/list/32/osfam


      • fgfgdfgdfgdfg
        c=3 kirjoitti:

        Maailman 500 tehokkaimman koneen joukosta löytyy 439 Linux-konetta, Windows-koneita on vain 5.

        http://www.top500.org/stats/list/32/osfam

        BSD Based, 1, 0.20 %

        Onko BSD siis ihan vtun huono?


      • c=3 kirjoitti:

        Maailman 500 tehokkaimman koneen joukosta löytyy 439 Linux-konetta, Windows-koneita on vain 5.

        http://www.top500.org/stats/list/32/osfam

        Niin miten tämä liittyy mihinkään, Penis?


      • ThreeMice kirjoitti:

        Niin miten tämä liittyy mihinkään, Penis?

        "Niin miten tämä liittyy mihinkään, Penis?"

        Luotettava tilasto Linuxin käyttöosuudesta.


    • Olen monta kertaa

      sanonut, että kaikissa suosituimmuustilastoissa jopa silmittömän kallis mäkki painelee ilmaisen Linuksin ohi tukka putkella.

    • Linux on nykyään suunnilleen joka talossa. Millä rikkinäisellä tilastoinnilla se on 1% ?


      • SagittariusM-61 kirjoitti:

        Tutkin asiaa lisää omien kotisivujeni tilastoista. 1.1.2007-1.1.2008 välisenä aikana 10281 kävijästä Linuxin osuus oli 1,48% ja Macin osuus 1,07%.
        http://koti.mbnet.fi/rauno2/todiste/2007_2008.jpg

        1.1.2008-1.1.2009 Linuxin osuus 1,65% ja Macin osuus 2,50
        http://koti.mbnet.fi/rauno2/todiste/2008_2009.jpg


        Windowsin osuus olisi vastaavasti pudonnut 97,33 prosentista 95,66 prosenttiin.

        Mac on siis selvästikkin nostanut suosiotaan.

        "Tutkin asiaa lisää omien kotisivujeni tilastoista. 1.1.2007-1.1.2008 välisenä aikana 10281 kävijästä Linuxin osuus oli 1,48% ja Macin osuus 1,07%."

        Käykö niillä kotisivuilla muut kuin lähipiirisi Windowseillaan?

        Sitä paitsi useimmilla kotitalouksien Linuxeilla ei selata WWW:tä. Sitä kun käytetään niin paljon digipokseissa, GPS navigaattoreissa, WLAN-pöntöissä, kotipalvelimissa yms.


      • M-Kar kirjoitti:

        "Tutkin asiaa lisää omien kotisivujeni tilastoista. 1.1.2007-1.1.2008 välisenä aikana 10281 kävijästä Linuxin osuus oli 1,48% ja Macin osuus 1,07%."

        Käykö niillä kotisivuilla muut kuin lähipiirisi Windowseillaan?

        Sitä paitsi useimmilla kotitalouksien Linuxeilla ei selata WWW:tä. Sitä kun käytetään niin paljon digipokseissa, GPS navigaattoreissa, WLAN-pöntöissä, kotipalvelimissa yms.

        Suurin kävijämäärä aikavälillä 1.1.2007-1.1.2008 on tullut Suomi24 galleriasta. Seuraavaksi eniten käyntejä Suomi 24 keskustelupalstojen kautta.

        http://koti.mbnet.fi/rauno2/todiste/haku.jpg


    • tarina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe