Tarjotkaa keikka tai pitempi jaksosta työtä,kaikki
kiinnostaa.
Tarjoa lähimain Malminkartanoo Helsingissä.
Mitä vaan
2
281
Vastaukset
kiinnostaisiko Avon kosmetiikan jälleenmyynti ota yhteyttä niin kerron lisää
[email protected]- Latvir
Moi!
Minulla olisi ehdottaa Oriflamen tuotteiden myynti. (kosmetiikkaa mm. meikit, suihku-/kylpytuotteet, sekä lisäksi Wellness-hyvinvointituotteet). Artikkeli helppo myydä (tunnetut, laadukkaat tuotteet) ja alkuun pääset helposti; ei tarvitse alkusijoituksia, konsulttialennuksen saat heti ensimmäisestä tilauksesta lähtien ja jatkossa aina riippumatta tilauksen koosta! Myös eteneminen tiiminvetäjäksi ja siitä ylöspäin on tehty helpoksi (eli mahdollisuus myös saada provisiot ryhmän myynnistä).
Jos kiinnostaa käy katsomassa http://my.oriflame.fi/virpilatvala , sieltä löydät yhteystietoni! Sekä lisätietoa (sivut vähän alkuvaiheessa..)mutta jos kysyttävää ota rohkeasti yhteyttä! Otan sinut mielelläni mukaan ryhmääni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125208
- 1535133
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464822- 1463064
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302823Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue232290- 1582204
- 422027
- 411898
- 231648