Hakiessani

Auton avaimia

Kopeloin vaimon taskuja ja löysin varmuus esineitä,kumeja .
Sekä savuke askin,vaimo ei polta ja ei harrasta seksiäkään,ei ainakaan useasti minun kanssa.
Mitähän tästäkin pitäisi ajatella?

14

768

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hän tulossa

Rion Samba-karnevaaleista, siellähän niitä jaettiin ilmaiseksi, kertoivat uutiset?

• vaikka

että olet hajamielinen, kun laitat tavarasi vahingossa vaimon taskuun.

• näpit pois

pitääkö sormet työntää luvattomiin paikkoihin?

• kaivella toisen

Taskuja

• nimike,

tuo esine, aika aineeton esineeksi on se.

• ent.tehtaantyttö

ja höh!

Jos, autonavaimia tarvitsee, niin kauniisti täällä pyydetään..että, annatkos kultsi ne auton avaimet..

En menisi, ei tulisi mieleeni mennä minunkaan minun mieheni taskuille saati lompakolle. Tai edes toistemme kännykkään emme vastaile...

Sitä saa mitä tilaa;) Mitäs menit?

t.friidu

• henrii

on olemassa.
      -nainen ei tarvitse kortsuja, ei hällä ole paikkaa mihin sen laittaisi.
      Tupakanhajun kyllä tuntee, jo on poltellut.
      Vaimosi on varmaan ostanut pojalleen nämä releet.

http://www.youtube.com/watch?v=eglJUY2e7Xg

• auton avaimia

Ja kysyin asiaa,vaimo antoi aivan uskottavan selityksen,turhaan hermoilin.
        Tietäen vihani savukkeita kohtaan hän oli ostanut kumeja,häivyttääkseen savun.
        Polttaessaan salaa hän puhalsi savut kumeihin ja kuljetti ne työpaikalleen,petoni valimoon.
        Kysymällä asiat selviää,vai kui?

• ent.tehtaantyttö
        auton avaimia kirjoitti:

Ja kysyin asiaa,vaimo antoi aivan uskottavan selityksen,turhaan hermoilin.
        Tietäen vihani savukkeita kohtaan hän oli ostanut kumeja,häivyttääkseen savun.
        Polttaessaan salaa hän puhalsi savut kumeihin ja kuljetti ne työpaikalleen,petoni valimoon.
        Kysymällä asiat selviää,vai kui?

juuri NOIN juttu meni. Uskotko jo! Aivan looginen selitys vaimolta.

t.friidu

• Steffo

Oletko varma että se takki oli vaimosi? Jos hän vaikka vahingossa otti ompeluseuroista lähtiessään jonkun toisen takin?

• waimosi säilyttää työkawerin kumeja ja sawukkeita :=)
      ei sillä woi olla muuta selitystä :=)

• tunnistin sinut

Halusin että sinä puhuisit minulle ja haluaisit minua. Olen kaivannut sinua, mutta en saa sinuun yhteyttä. Seksiä kartat, vaikka minä yritän viestiä elein toiveitani; läheisyyttä ja rakkautta molemmin puolin. Katsot TV:tä ja kaverit vie. Minä olen olemassa. Panin nuo taskuuni,että löytäisit ja heräisit. Rakastan sinua ja haluan sinua edelleen.

Huomaatko, mustasukkaisuutesi heräsi! Kuka voi olla se, jota vaimoni kiinnostaa. Ei voi olla. Vaimoni on aika luuseri ja jo mittansa menettänyt; niin sanot usein. Ei minulla ole toista, vielä. Tavarat panin taskuuni, jotta löytäisit ja huomaisit arvoni; joku muu voi haluta minua ja huomata minut kun sinä et sitä tee. Nyt tunnustan, mutta haluan puhua kanssasi ja tietää jatkammeko. Mitä sanot? Onko meillä mahdollisuuksia löytää vielä se yhteinen sävel? Oletko sinä se, elämäni rakkaus edelleen? Puhu, ei tätä nettiä olisi tarvittu, mutta jos muu ei auta niin olkoon menneeksi. Kerron kaikille missä mennään ja mikä mättää! Mennäänkö puhumaan nyt, rakkaani?

• Miksi tosiaan

Miksi pitäisi ajatella yhtään mitään. Miksei voisi kysyä vaimolta?

• tuo tuskaa..

ei kannata kysellä,sillä ennenpitkään saa vääriä vastauksia..kukapa niitä haluaisi!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      3007
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      2513
    3. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      49
      2378
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2104
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1818
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1449
    7. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      39
      1091
    8. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      19
      1067
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1057
    10. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1015
    Aihe