Kannattaako irtoakkujen vai pakatun akkupaketin käyttö?
Onko akuissa painoeroja?
Mietin kun on tullut noita esim. Euromarketin mainoksia jossa myydään AA-akkuja laturi melko edullisesti.
Ajatus Futuban kahteen servoon ja ohjaimeen purjevene touhuissa.
Akuista
2
262
Vastaukset
Nyt vois joku RC-purjehtijakin neuvoa oikoa minun ajatuksia. Uskoisin oikeastaan olevan sen paino kysymys enemmän toisarvoinen. Riipuen vähän käyttämästäsi setupista. Jos käytössäri on voimaservoja jotka vääntävät reippaasti esim. 15kg/s. Servon ottama virta voi kyykyttää halppisakun jolloin systeemi ei tiedä mitä sen pitää tehdä. Tilanne voi myö tulla vastaan jos paristoteline johon irtoakut on ladottu ei kykene syöttämään riittävästi vaikka kenno itsessään kykenisikin. Lennokeissa käytän usealla servolla akkupakettia (juotetut- tai hitsatutliitokset) ja pieni virtaisissa, esim 2 vakio servoa, jos ei pakettia ole käytössä niin hyvälaatista paristopidintä. Jos radio yhteys jostakin syystä katkeaa ja hallinta ohjattavaan menetetään, sitä ei voida korjata lähetyspäästä. SE MUUTEN "HARMITTAA".
- Neuvo
Otappa yhteys RC-liikkeeseen, he neuvovat sinua tarkemmin tuossa asiassa.
Tavaratalojen kamat voit heti unohtaa.
Kysy vaikka näistä liikkeistä akuista:
http://www.sabe.fi/hobby/
http://www.hobbylinna.com/
http://www.jr-hobby.com/
https://www.karkkainen.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 96844
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48635
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 25465
- 44459