Shiny poket!

Wing-Attack

Voiko shiny pokeja saada breedaamaalla?Tai mitenkään muuten,ettei tarvitse pyöriä pusikoissa tuhatta vuotta...

P.S: Kertokaa mitä shinyjä teillä on :)

46

1319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rndm.

Jos breedaat, Munasta kuoriutuvalla pokella on se sama 1/8192 mahdollisuus olla shiny, vaikka vanhemmat olisivat shinyjä.(Goldissa, Silverissä ja Crystalissa oli toisin, mutta ei siitä sen enempää.)

Shinyjä saa helpoiten Chainaamalla. Se tarkoittaa samojen pokejen voittamista peräkkäin PokeRadarin avulla. jos voitat 40 samaa pokea peräkkäin, sinulla on 1/200(eli puolen prosentin) mahdollisuus saada sama poke shinynä. jos jokin toinen poke ilmestyy, sinun pitää aloittaa ketju alusta.

Minun Shinyni:
      Chainaamalla: Ampharos(saatu Flaafynä), kaksi Geodudea, Bibarel(saatu Bidoofina).
      Muuten: Kaverilta saatu Gyarados. Kaveri sai sen GTS:sästä.

Näin FireRedini Safari Zonella shiny-Rhyhornin, mutta se karkasi, totta kai. >_

• berrynekoh--

Mulla on diamondissa shiny starly...
        Oon nähny leaf greenissä shiny pidgeoton mutta se käytti whirliwindiä...Vähän ärsytti... >_________________________________X

• jamin10

Itse saatuja: Tentacruel (saatu Tentacoolina)

GTS: Ditto

Kaverilta: Ho-oh, Darkrai, Arceus
        (Tuntuu että näitä olis enemmänkin)

FAIL: Eilen katselin GTS:sästä Totodileä ja siellä oli 100lv shiny Totodile. Se pyys Suicunea Any lv. No mulla on niin surkee Suicune että ajattelin antaa sen (50lv). Mutta sitten tuli mieleen, että jos GTS:sässä ei ookkaan enään Suicuneja ja en saa uutta. No kävin katsomassa ensin ne Suicunet ja siellä oli yksi. No päätin vaihtaa, mutta kun menin takaisin Totoihin niin se shiny oli jo viety X/.

Toinen FAIL oli Emeraldissa: Kaveri oli nähnyt Shiny Nidoqueenin Battle Factoryssa. No minäkin halusin tietty nähdä xD. Menin Factoryyn ja vedin parikertaa sen läpi ja siellähän sellanen oli, Shiny Starmie. Myöhemmin tajusin että se olis voinu olla ulkopuolella napattava Shiny ja se jäi harmittamaan.

Kolmas, mutta ei niin varma FAIL: Leaf Greenissä menin Trainer Toweriin ja heti ensimmäisellä tyypillä (Double otteluissa) oli Shiny Espeon. Ajattelin sillon, että jos sieltä vedestä olis tullu vielä yks Poké niin se oli ollu Shiny, mutta sit yks kaveri sano et se saattaa olla ohjelmoitu sinne shinynä. En tiedä.

Ai olet saanut Chainaamalla Shinyja rndm?

• berrynekoh--
        jamin10 kirjoitti:

FAIL: Eilen katselin GTS:sästä Totodileä ja siellä oli 100lv shiny Totodile. Se pyys Suicunea Any lv. No mulla on niin surkee Suicune että ajattelin antaa sen (50lv). Mutta sitten tuli mieleen, että jos GTS:sässä ei ookkaan enään Suicuneja ja en saa uutta. No kävin katsomassa ensin ne Suicunet ja siellä oli yksi. No päätin vaihtaa, mutta kun menin takaisin Totoihin niin se shiny oli jo viety X/.

Toinen FAIL oli Emeraldissa: Kaveri oli nähnyt Shiny Nidoqueenin Battle Factoryssa. No minäkin halusin tietty nähdä xD. Menin Factoryyn ja vedin parikertaa sen läpi ja siellähän sellanen oli, Shiny Starmie. Myöhemmin tajusin että se olis voinu olla ulkopuolella napattava Shiny ja se jäi harmittamaan.

Kolmas, mutta ei niin varma FAIL: Leaf Greenissä menin Trainer Toweriin ja heti ensimmäisellä tyypillä (Double otteluissa) oli Shiny Espeon. Ajattelin sillon, että jos sieltä vedestä olis tullu vielä yks Poké niin se oli ollu Shiny, mutta sit yks kaveri sano et se saattaa olla ohjelmoitu sinne shinynä. En tiedä.

Mä oon nähny kans siel Battle Towerissa shiny meowthin :3

• Fyrp
        berrynekoh-- kirjoitti:

Mä oon nähny kans siel Battle Towerissa shiny meowthin :3

Mäkin oon Espeonin nähny, ehkä Meowthin, ei muista.

Mutta joo...

Gold/Crystal: Rattata, Graveler, x2 Gyarados :O, Shiny Wigglytuff (tuli siitä eggistä jonka saa Day-care hepulta ennen kun laittaa sinne mitään), golbat, ja kait jotain.
        Niin ja joo, näin Shiny Raikoun ekana shinynä, sammutin pelin kun luulin että se sekos. Sitten se oli normaali D:

R/S/E/LG/FR
        Golbat(->Crobat), Electrike (->Manectrik), Primeape (Mewtwo luolasta, juuri olin pääsemässä pois...D:), sittenn nähtynä Battle Towerin Espeon. (Ja meowth?)

D/P: Shiny Deoxys oli...Wifistä. Ai joo, onhan mulla se shiny glaceon. (Wifistä

• rndm.
        jamin10 kirjoitti:

FireRedin ja LeafGreenin Battle Toweriin on ohjelmoitu Shiny Espeon, Seaking ja varmaan Meowth.

Battle Factoryynkin on ohjelmoitu Shinyjä. Kaverini näki siellä Shiny-Skarmoryn.

Ja kuten viestissäni sanoin, olen saanut Shinyjä Chainaamalla.

• Fyro
        rndm. kirjoitti:

FireRedin ja LeafGreenin Battle Toweriin on ohjelmoitu Shiny Espeon, Seaking ja varmaan Meowth.

Battle Factoryynkin on ohjelmoitu Shinyjä. Kaverini näki siellä Shiny-Skarmoryn.

Ja kuten viestissäni sanoin, olen saanut Shinyjä Chainaamalla.

Mäkin tunnen sen "kaverin", mun kauttahan ne tutustu ._.'

Mutta ne on kuitenkin "laillisia", eli statsit ei mee yli mistään, niin aivan sama. Ja ei se niillä wifissä varmaankaan pelaa.

• rndm.
        Fyro kirjoitti:

Mäkin tunnen sen "kaverin", mun kauttahan ne tutustu ._.'

Mutta ne on kuitenkin "laillisia", eli statsit ei mee yli mistään, niin aivan sama. Ja ei se niillä wifissä varmaankaan pelaa.

Cheatattu mikä cheatattu. sitä ei ole hankittu ''laillisin'' keinoin.

• Fyro
        rndm. kirjoitti:

Cheatattu mikä cheatattu. sitä ei ole hankittu ''laillisin'' keinoin.

Kyllähän ne voi "laillisesti" saada.

Tarvii vaan kärsivällisyyttä/tuuria, koska tweaking glitchillä pääsee ainakin Shayminin ja Darkrain luo. (Jos et tiedä mikä se on, use teh utube.)

Sitten kun on niitten luona, tarvii sitä tuuria/kärsivällisyyttä.

• Fyro
        Fyro kirjoitti:

Tarvii vaan kärsivällisyyttä/tuuria, koska tweaking glitchillä pääsee ainakin Shayminin ja Darkrain luo. (Jos et tiedä mikä se on, use teh utube.)

Shiny ho-ohin voi ilman tapahtumaa saada kai colosseumista? (Voiko se siitä tulla shinynä...)

Ja sitten arceus... http://jaaari.no-ip.com/foorumi/viewtopic56961.html En tiedä toimiiko, wifi on mikä on.

• rndm.
        Fyro kirjoitti:

Jos käyttää ulkoista laitetta, kuten Action Replayta, niin poke on cheatattu. Tweaking Glitchillä saadut poket ovat periaatteessa ''laillisia'', mutta jotkut pitävät niitä ''laittomina''. Arceus-juttu ei toimi. Se toimisi, jos Nintendo olisi laittanut Wi-Fiin Azure Fluten jakoon, mutta ei ole laittanut.

• rndm.
        Fyro kirjoitti:

Shiny ho-ohin voi ilman tapahtumaa saada kai colosseumista? (Voiko se siitä tulla shinynä...)

Ja sitten arceus... http://jaaari.no-ip.com/foorumi/viewtopic56961.html En tiedä toimiiko, wifi on mikä on.

En usko, että voi tulla Shinynä Colosseumista. ja vaikka voisikin, se on todella epätodennäköistä. (1/8912)

• Fyro
        rndm. kirjoitti:

Jos käyttää ulkoista laitetta, kuten Action Replayta, niin poke on cheatattu. Tweaking Glitchillä saadut poket ovat periaatteessa ''laillisia'', mutta jotkut pitävät niitä ''laittomina''. Arceus-juttu ei toimi. Se toimisi, jos Nintendo olisi laittanut Wi-Fiin Azure Fluten jakoon, mutta ei ole laittanut.

It are gaad. (Joo, mä tiedän että se on "He","Is" ja "god")

• rndm.
        Fyro kirjoitti:

It are gaad. (Joo, mä tiedän että se on "He","Is" ja "god")

Arceusko?

• Fyro
        rndm. kirjoitti:

Arceusko?

sä. (Joo, meni vähän yli.)

• rndm.
        Fyro kirjoitti:

sä. (Joo, meni vähän yli.)

mut kiitos ^_^

• hipsundaaling
        rndm. kirjoitti:

Tervevaan taas:) kysyisin että toimiiko tu TWEKING GLITCH jo onko niitä erilaisia koska jos toimiin niin haluaisin saada sen shayminin ja darkrai minulla jo onkin (hankittu pkmn rangerist iha ''laillisesti):)

• rndm.
        hipsundaaling kirjoitti:

Tervevaan taas:) kysyisin että toimiiko tu TWEKING GLITCH jo onko niitä erilaisia koska jos toimiin niin haluaisin saada sen shayminin ja darkrai minulla jo onkin (hankittu pkmn rangerist iha ''laillisesti):)

En usko, että Tweaking Glitchillä pääsee Newmoon Islandille tai Flower Elysiumiin, mutta voit kokeilla...

• jamin10
        hipsundaaling kirjoitti:

Tuo toimii kai, mutta monet ovat menettäneet Savensa sitä tehdessä! Se toimii niin, että menet vaikka Jublife Cityyn. Sitten aloitat pyöräilyn. Menet siinä risteyksessä vaikka. Rämpytät nuolinäppäimiä eri suuntiin ja et saa törmätä. Pelin lataukset eivät pysy mukana tämän pyörän kääntyilemisen kanssa ja sitten saattaa tapahtua se. Siinä saattaa mennä kauan. Itselläni peukalo väsyi enkä jaksanut enää, kun taas kaverini onnistui niin, että sinne tuli jo mustia ruutuja. Sen suihkulähteen päälle tuli musta ruutu, johon ei voinut mennä, ja näin. Mutta tosiaan tyypit ovat menettäneet savejakin joten en suosittele.

• rndm.
        jamin10 kirjoitti:

Tuo toimii kai, mutta monet ovat menettäneet Savensa sitä tehdessä! Se toimii niin, että menet vaikka Jublife Cityyn. Sitten aloitat pyöräilyn. Menet siinä risteyksessä vaikka. Rämpytät nuolinäppäimiä eri suuntiin ja et saa törmätä. Pelin lataukset eivät pysy mukana tämän pyörän kääntyilemisen kanssa ja sitten saattaa tapahtua se. Siinä saattaa mennä kauan. Itselläni peukalo väsyi enkä jaksanut enää, kun taas kaverini onnistui niin, että sinne tuli jo mustia ruutuja. Sen suihkulähteen päälle tuli musta ruutu, johon ei voinut mennä, ja näin. Mutta tosiaan tyypit ovat menettäneet savejakin joten en suosittele.

Minullakin onnistunut Jubilifessä (ylhäällä ja alhaalla) sekä tiellä 202. Kerran yrittäessäni peli vain tilttasi...

• --...--
        rndm. kirjoitti:

Minullakin onnistunut Jubilifessä (ylhäällä ja alhaalla) sekä tiellä 202. Kerran yrittäessäni peli vain tilttasi...

kyllä tämä toimii mutta vie yli 3H ja yksikin virhe tulee koittumaan kohtalookkaaksi itse olen tehny kavereilleni mutta en itseleni ja toimii kyllä arceus glitch jonka pidän omana salaisuutenani (arceus videoo ei löydy youtubesta i thinketi thing)

PS minua on turha kinuta arceus glitchiä tai .... ..... jotain IDK

• weirdguy

Silver: Shiny drowzee

Crystal: Shiny tentacruel (pyydystin suoraan tentacruelina)

Leafgreen: Shiny Pidgeot (pyydystin pidgeynä)

(sapphiressa näin kerran aikoja sitten shiny numelin, mutta olin vielä niin pieni etten tienny shinyistä mitään, joten karkasin...)

• silver-riolu

Shiny Sandshrew Emeraldissa vain................

• berrynekoh--

Etkö sä muka vaihtanu sitä XD:hen ja sitte alottanu alusta,joten se katos?Ainaki sanoit mulle niin...

• diivu_87

Ai haluut tietää mitä shiny pokeja ihmisllä on?
      No Mulla niit on niin paljon että ketää kauvan ettäsankaikki kirjotettuu :D Vaikka ite oonki vaan yhteen pelissätörmänyt mutta viahtamalal oon saannut viakka mitä..

• mulla on pearlissa victory roadilta pyydystetty vihreä Golbat. Minusta se oli sattuma/tuuria. Eipä mulla peleissä sen kummemmi oo ollu shiny pokemoneja paitsi Crystallissa on ollu punainen Gyarados

• rndm.
        flareon85 kirjoitti:

mulla on pearlissa victory roadilta pyydystetty vihreä Golbat. Minusta se oli sattuma/tuuria. Eipä mulla peleissä sen kummemmi oo ollu shiny pokemoneja paitsi Crystallissa on ollu punainen Gyarados

Goldista, Silveristä ja Crystalista löytyy aina punainen Gyarados. Varmaan tiesit, kunhan sanoin...

• rndm. kirjoitti:

Goldista, Silveristä ja Crystalista löytyy aina punainen Gyarados. Varmaan tiesit, kunhan sanoin...

ethän rndm pitäny pahana, vaikka mainitsin punasen Gyaradosin Crystallista. Ja empä juurikaan koskaan pahemmin pelissä ees törmää shinyihin. Paitsi sattumalta.

• rndm.
        flareon85 kirjoitti:

ethän rndm pitäny pahana, vaikka mainitsin punasen Gyaradosin Crystallista. Ja empä juurikaan koskaan pahemmin pelissä ees törmää shinyihin. Paitsi sattumalta.

Miksi pitäisin?

• patso-ragy

Joo, mun eka(ehkä) löytämäni shiny oli siskon pokemon pelis sapphires, whismur, sain napattua sen, mutta sisko päätti pitää sen omanaan...
      Silveris löysin myöhemmin kiiltävän zubatin sieltä entei raikoi suicine hökkelistä. Eniten kiiltävii oon saanut crystalis varmaa, kiiltävä togepi, elekid, golbat(vaihoin silveristä) ja krabby. Fire redis, Battle toweris tapahtu sama Jamin, ekalla double battlessa oli shiny espeon! Ajattelin samaa, että ois voinut löytää tosta lähi vedestä kiiltävä.
      No rubyssa on kyl ennätys aika jossa en oo löytänyt AINUTTAKAA KIILTÄVÄÄ vaikka oon pelannu jtn 900 tuntii :d. No diamondis löysin ihan vahingos mansion gardenista kiiltävän cleffan, heitin master ballin(9 kpl, emeraldissa kloonattu). Seuraavan kiiltävän sain gts, laitoin phionen gts ja pistin hakuseen palkian... No 2 päivää myöhemmin menin kattoo oliko tapahtunut jtn, kiiltävä palkia tuli takas.
      Failedit: 1. kiiltävä pidgey fire red.
      2. Kiiltävä ponyta diamondis
      3. geudude silveris, en saanut poke pallol ja käytti selfdructionii...
      4. Breedailin magmyja ja kierin maaimaa ympäri, painoin runii kun kiiltävä budew tuli vastaan... x_x
      That is my story.

• --...--

mulla on jotain vähän päälle 365 shinyä niin ei mooseskaan jaksaa luokitella mutta kaikki paitsi mesprit ja cresselia leguista shinynä.. itse pidän mewtosta eniten..

• --...--

mikään näistä shinyistä ei ole vaihtotavaraa niin kuin aina ennenkin sanottu...

PS. safari zonelta varmnaan 3 shinyä vain vuodessa ja jokainen lähti karkuun >.

• rndm.

Millä ihmeellä olet hankkinut nuo Shinyt?

• berrynekoh--
        rndm. kirjoitti:

Millä ihmeellä olet hankkinut nuo Shinyt?

Oon kyllä minäki... -___- Hitto MÄ HALUUN SHINYJÄ!!!!!GRAUUUUUUUUUUUUUH GRÄYHHHHH!!!!!!!!Mulla on vaa joku starly -.-

• berrynekoh-- kirjoitti:

Oon kyllä minäki... -___- Hitto MÄ HALUUN SHINYJÄ!!!!!GRAUUUUUUUUUUUUUH GRÄYHHHHH!!!!!!!!Mulla on vaa joku starly -.-

hämmästyttävää, kuinka joku löytää monta shiny pokemoneja. No Crystallissa mä pyydystin punasen Gyaradosin joka kerta sielt järveltä. Sillon, ku peli toimi. En oo sit shinyihin törmänny rubyssa, emessä, firedissä enkä leagreenissä. Mut sit sattumalta törmäsin/löysin pearlin vicrory roadilta vihreän Golbatin ja se on mulla pyydystettynä.

• rndm.
        flareon85 kirjoitti:

hämmästyttävää, kuinka joku löytää monta shiny pokemoneja. No Crystallissa mä pyydystin punasen Gyaradosin joka kerta sielt järveltä. Sillon, ku peli toimi. En oo sit shinyihin törmänny rubyssa, emessä, firedissä enkä leagreenissä. Mut sit sattumalta törmäsin/löysin pearlin vicrory roadilta vihreän Golbatin ja se on mulla pyydystettynä.

kerro, --...--!

• --...--
        rndm. kirjoitti:

kerro, --...--!

2/3 on saatu chainaamalla 559H tähän käytetty XD... ja jotkut kavereilta nekin on jotain mad chainaajia XD.... ja loput SR ( soft reset jos joku ei tiedä ) tai randomina peiliä tehdessä

• berrynekoh--
        rndm. kirjoitti:

kerro, --...--!

Repesin..."Meitä on siis kolme" XDD Mä en kyllä tajua mitä hauskaa siinä on...

• rndm.
        --...-- kirjoitti:

2/3 on saatu chainaamalla 559H tähän käytetty XD... ja jotkut kavereilta nekin on jotain mad chainaajia XD.... ja loput SR ( soft reset jos joku ei tiedä ) tai randomina peiliä tehdessä

Chainaaminen ja Soft Resettaaminen ovat parhaat keinot. Aika kauan olet Chainannut...

• rndm.
        berrynekoh-- kirjoitti:

Repesin..."Meitä on siis kolme" XDD Mä en kyllä tajua mitä hauskaa siinä on...

Se kuulostaa niin glichémäiseltä... tajusin sen itsekin :D

• diivu_87

Mun shinyt:
      1.Ivisaur,2.Charmander,3.Charmeleon,4,Charizard,5.Pidgeot,6.Pikachu,7.Nidoking,8.Ninetales,9.venomoth,10.Diglett,

11.Dugtrio,12.Golduck,13.Arcanine,14.Poliwag,15.Politoed,16.Tentacruel(nappasin ite),17.Ponyta,18.Rapidash,19.Slowpoke,20.Slowbro,

21.Mangeneton,22.Seel,23.Cloyster,24.Gastly,25.haunter,26.Gengar,27.Voltrb,28.Electrode,29.Rhyperior,30.Seadra,
      31.Goldeen,32.Electabuss(sain säkällä vaihtoasemalta) 33.Maby,34.Magikarp,35.Gyarodos,36.Lapras,37.Ditto,38.Vaporeon,39.Umbreon,40.Porygon,
      41.Porygon2,41,PorygonZ,42.Omatyne,43.Omastar,44.Aerodactyl,45.Snorlax,46.Mew,47.Furret,48.Spinarak,49.Airados,50.mareep,
      51.Ampharos,52.Yanma,53.Wynaut,54.Pineco,55.Foretress,56.Gligar,57.Shuckle,58.Weavile,59.Corsola,60.Remoraid,
      61.Houndoom,62.Raikou,63.Entei.64.Suicune,65.Puplitar,64.Tyranitar,65.Lugia.66.Ho-oh,67.Celebi,Gardevior,68.Gallade,69.Surskit,70.Electrike
      71.Manctric,72.Roserade,73.Sharpedo,74.Wailmer,75.Wailord,76.Numel,77.Chamreup,78.Trokol,79.Flygon,80.Feebas,
      81.Milotick(sain vaihtoasemalta)82.Castfrom,83.kekleon,84.Spheal,85.Sealeo,86.Walereain,87.Clamperl,88.Luvdisc,89.Metang.90.Metagross,
      91.Regirock,92,Regice,93.Latias,94,Latios,95,Kyogre,96.Rayquaza,97.Jirachi,98.Chimchar,99.Staraptor,100.Luxary,101.Floatzel,102,Drifloon,103.Bunery,104.Chatot,105.Riolu,106.Lucario,107.Uxie,108.Mesprit,109 Azlef,110.Deilga,
      111.Palkia.112.Regigigas,113.Giratina,114.Cresselia,115.Darkrai,116.Shaymin ja 117.Arceus.

• --...--

kyllä jaksoin ja miten muuten sait mespritin olevinaan hacked vai ?

• rndm.

Cheatattu. Sitä ei voi saada edes japanissa vielä.

Shaymin myös. Oak's Letteriä ei ole vielä jaettu edes japanissa(muistaakseni), joka on ainoa tapa saada Shaymin Shinynä.(Wonder Cardeista suoraan tulevat eivät voi olla shinyjä)

Members Pass jaettiin Platinumin pelaajille japanissa, joten Darkrai on mahdollinen, vaikkakin epätodennäköinen.

kolmannelta sukupolvelta tulevat Event poket voivat olla shinyjä, koska silloin ei juuri käytetty Wonder Cardeja. Poket annettiin Eventeissä toisista peleistä.

• --...--
        rndm. kirjoitti:

Cheatattu. Sitä ei voi saada edes japanissa vielä.

Shaymin myös. Oak's Letteriä ei ole vielä jaettu edes japanissa(muistaakseni), joka on ainoa tapa saada Shaymin Shinynä.(Wonder Cardeista suoraan tulevat eivät voi olla shinyjä)

Members Pass jaettiin Platinumin pelaajille japanissa, joten Darkrai on mahdollinen, vaikkakin epätodennäköinen.

kolmannelta sukupolvelta tulevat Event poket voivat olla shinyjä, koska silloin ei juuri käytetty Wonder Cardeja. Poket annettiin Eventeissä toisista peleistä.

miten niin ei voi olla shinynä koska olen nähy youtubessa ihmisellä nieltä: kakkadragon shiny ALAMOS darkrai timid nature jos muistan oikein

• rndm.
        --...-- kirjoitti:

miten niin ei voi olla shinynä koska olen nähy youtubessa ihmisellä nieltä: kakkadragon shiny ALAMOS darkrai timid nature jos muistan oikein

Luulin, että The Rise of Darkraista saadut eivät voi olla Shinyjä. No, luulin väärin.

• diivu_87

kesti pitkään kirjottaa toi lista heitti mut ulos suomi24.ä piti rekkaantu uudellen ja sit kopsaa texti tohon takas. Nyt voinki laitta ton myös irc. päivyriin.Lisää shiny tulee tiimiini jossian vaiheessa. Ai niin Tänhenkiset shinyt ei oo vihdoss. Sit ku mulla on kikki haluamni shinyt ni sit ehkä voin pyytää muutaman viahtoonkin :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4501
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      100
      4008
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      52
      3532
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      29
      2791
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      25
      2572
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      59
      2481
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      46
      2364
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1917
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47