Mitä mieltä mesetyksestä. Siihen liittyvä sähköpostikin sisältää jos jonkinlaista toimintoa. Onko se lasten leikkiaä, vai onko moni aikuinenkin sitä mieltä, että se on järkitouhua?
mesetys lasten..
4
249
Vastaukset
- N-iCeFlower
siitä, mihin sitä käyttää. Aika hyvä yhteydenpitovälinehän se on, enkä hyväksy sinne kovinkaan helposti uusia mukaan.
mulla on mese ja ihan näppärä ohjelma jos haluaa pitää yhteyttä haluamiinsa henkilöihin.
- uk-ko
eikö ne ole suurin piirtein sama asia?
Itse kun olen etäsuhteessa, niin chattaily on hyvinkin tärkeä yhteydenpitovälinen rakkaaseeni. Joustavampi ja nopeampi kuin sähköposti, mutta silti sillä on kirjoitetun sanan hyvät puolet: ehtii ajatella ja ehti formuloida ajatuksen.
Usein käy niin, että kirjoittelemme chatissa pitkään ja sitten kun kirjoitettavat asiat on kirjoitettu, siirrymme puhelimeen juttelemaan ne asiat, jotka on parempi / helpompi / kivempi hoitaa puhumalla. Kyllä se on ihan oikea yhteydenpito väline ja mukava tapa jutella ihmisten kanssa.
Ilman sitä en kai olis koskaan tyllut tänne Janakkalaan.
Facebookisssa on muuten melkein samanlainen,paitsi hymiöt on heikompia.
Mulla vaan niin kovin vähän noita mese kumppaneita. Facebookin puolella taas enempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189