yksi minuutti ajastasi

KaidePuu

Seitsenkymppisten palstall viestini koetaan asiattomiksi ja ne poistetaan. Milloinkaan ein saa vastausta:
MIKSI?
Ketä loukkasi tämäkin keskustelun aloitus ?
.
YKSI MINUUTTI AJASTASI
Selailin tuossa näitä palstakeskusteluja ja meilejä v. 2000 alkaen. Erään mieluisan viestin otsikkona oli samat sanat kuin laitoin tähänkin avaukseen. Näillä palstoilla olen saanut useita ystäviä. Olemmeko muistaneet antaa aikaa ystävillemme ?
27.2.2009 - kirjoittanut: KaidePuu -
Ikäryhmät > 70

14

863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

      yrität täällä? Pelisi kuulostaa nuoren nulikan jutulta?
      Minkä ikäinen olet?

      • sinun höpösi

        ..eivät ole milloinkaan kiinnostaneet lukemaan saati vastaamaan.


      • sinun höpösi

        ..eivät ole milloinkaan kiinnostaneet lukemaan saati vastaamaan.


      • HTZA
        sinun höpösi kirjoitti:

        ..eivät ole milloinkaan kiinnostaneet lukemaan saati vastaamaan.

        sille voin?
        Lue tai et, elä rauhassa.


      • HTZA
        sinun höpösi kirjoitti:

        ..eivät ole milloinkaan kiinnostaneet lukemaan saati vastaamaan.

        vakaan päätöksesi, ja kunnioitan sitä.
        Mutta en usko sinua, vastaat liian tuttavallisesti.
        H.


      • nikki rek.toiselle(kdp)
        HTZA kirjoitti:

        vakaan päätöksesi, ja kunnioitan sitä.
        Mutta en usko sinua, vastaat liian tuttavallisesti.
        H.

        Voit hakea vaikka avaajan kaikki puheenvuorot.
        "Se parhaiten nauraa..."
        kdp
        Huomasin jonkun rekanneen lyhenteeni itselleen.


      • kdp.
        nikki rek.toiselle(kdp) kirjoitti:

        Voit hakea vaikka avaajan kaikki puheenvuorot.
        "Se parhaiten nauraa..."
        kdp
        Huomasin jonkun rekanneen lyhenteeni itselleen.

        Kuoppaa kaivan ja
        nauran partoihini.


    • ..otsakkeestasi tulee mieleen kysely, johon pitäisi käyttää k o k o n a i n e n minuutti ;)
      Mutta pystyykö tuossa ajassa vaalimaan ystävyyttä, jos niin miten.. ?/

    • Enkeli-trio

      menny tähä vastauksee:
      Annan aikaa ystävil,emmää iha joka päivä kerki,mut
      mont kertaa viikos ollaa tekemisis :)

      • U*******

        No joo kuunnelkaas toi minuuttivalssi niin opitte sanomaan asiat äkkiä. Tosin kuuntelemista pitää harjoitella :)


    • täällä täytyy

      pitää esipuhe, esittää teoria, selvennettävä ja ilmaista lopulta niin että yksinkertaisinkin ymmärtää, mistä halutaan keskustella, missä tunnesävyssä ja miksi. Jos ei näin tee niin pienin vaatimus on, että keskustellaan asiallisesti ja sivistyneesti eikä mennä uteluissa liian henkilökohtaisille alueille. Tuliko selväksi?

      • U*******

        Kaikki tuo varmaan pitää paikkansa, mutta kyllä sen esitelmän pystyy pitämään minuutissa. Niin ainakin Sauli Niinistö väittää ja minä uskon viisaampaa.

        Jos on hidas niin oma vika.


      • sinun nikkisi

        Puskista huutelet juten aina.
        Käytä tunnettua rekattua nikkiäsi.
        Käytä edes yksi minuutti ajastasi asialliseen positiiviseen viestintään.
        Voit käyttää sen keskustelemalla mahdollisten ystäviesi kanssa,


      • Ihmettelevä U
        sinun nikkisi kirjoitti:

        Puskista huutelet juten aina.
        Käytä tunnettua rekattua nikkiäsi.
        Käytä edes yksi minuutti ajastasi asialliseen positiiviseen viestintään.
        Voit käyttää sen keskustelemalla mahdollisten ystäviesi kanssa,

        No mutta kun ei ole mitään nikkiä, huutelen siis puskista. Näitä ei ole kuitenaan pakko lukea. En omasta mielstäni ole ollut kovin negatiivinen, taidat luulla minua joksikin muuksi.

        Ja huutelen koska nut on se päivä viikosta!
        Nyt taisin paljastaa "nimimerkkini" koska tämähän on tuntemattomien juttupalsta ja sellaisena haluan pysyäkin.

        Enkä voi jutella ystäväni kanssa kun joutuisin puhumaan 23 vuotiaalle nallekarhulle.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe