Voisiko joku ystävällinen ihminen helppiä täysin tumpeloa tallennusasiassa?
Minulla on kansioita C:llä ja nyt haluaisin ne CD:lle. Miten toimia? Saan ne kyllä tallennettua mutta kun yritän avata - on aivan kumma tekstiä, merkkejä,joista ei saa selvää. Mikä menee väärin. Kiitos avusta.
Tallennusasiaa
7
343
Vastaukset
- miten...
Tallensit cd:lle?
- aivan tumpelo
menin Wordiin - valitsin c:ltä kansion - hiiren oikealla klikkasin kopio - klikkasin CD- kohtaa
aivan tumpelo kirjoitti:
menin Wordiin - valitsin c:ltä kansion - hiiren oikealla klikkasin kopio - klikkasin CD- kohtaa
Laita tyhjä cd asemaan. Jos ei mikään polttosofta avaudu kysymään, mitä tehdään, mene OMA TIETOKONE. Siellä avaat sen C:n ja kopioit/liität cd-aseman kuvakkeeseen ne kansiosi.
- aivan tumpelo
ThreeMice kirjoitti:
Laita tyhjä cd asemaan. Jos ei mikään polttosofta avaudu kysymään, mitä tehdään, mene OMA TIETOKONE. Siellä avaat sen C:n ja kopioit/liität cd-aseman kuvakkeeseen ne kansiosi.
kuten sanoin- en osaa. Voisitko selostaa "kädestä pitäen". kiitos
- tuo,,,
aivan tumpelo kirjoitti:
kuten sanoin- en osaa. Voisitko selostaa "kädestä pitäen". kiitos
Threemice sen jo niin kädestäpitäen neuvoi, että jos tuosta et tolkkua saa, niin aika pahalta näyttää.
- aivan tumpelo
tuo,,, kirjoitti:
Threemice sen jo niin kädestäpitäen neuvoi, että jos tuosta et tolkkua saa, niin aika pahalta näyttää.
sultahan ei ole kysytty mitään
mutta tiedoksesi - kansiot on onnellisesti tallennettu cd:lle.
Pysy hiljaa jos et osaa muuta kuin v...tuilla - .......................
aivan tumpelo kirjoitti:
sultahan ei ole kysytty mitään
mutta tiedoksesi - kansiot on onnellisesti tallennettu cd:lle.
Pysy hiljaa jos et osaa muuta kuin v...tuillaHaist ite =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419