Olen usein chättäillyt suomi24.fi chat huoneissa (useimmiten 16 ), tänään minun IP:ni kuitenki bannattiin. Olin tympääntynyt kun viesteihini ei vastattu, kirjoitin yleisellä, että osa chättäilijöistä ovat aika tökeröitä. Toinen käyttäjä kysyi minulta, yleisellä, miksi he ovat mielestäni tökeröitä ja vastasin hänelle, että ilmeisesti he ovat niin nnettiseksin pauloissa, etteivät ehdi vastata. Kirjoitin vastaukseeni sanan "cybervagina", mikä on ainoa mahdollisena loukkauksena otettava sana jonka lauseestani keksin. Välittömästi tämän jälkeen chat huoneessa ollut seriffi laittoi minulle yksityisellä viestin: "Tällä nickillä et sitten tänne enää tule." ja bannasi IP osoitteeni. Oliko tämä nyt ihan täysin pätevä syy minun IP osoitteeni bannaamiseen? Olen nähny paljon pahempaakin toimintaa chat huoneiden seriffien silmien alla enkä ole itse ennen rikkonut sääntöjä millään tavalla. Nyt yhden sanan ansiosta en voi enää ikinä käyttää suomi24.fi sivuston chat-huoneita..??
suomi24 chatit, bannaus
4
308
Vastaukset
- juu juu
Tuttu juttu. Salaliittoteoria-palstalla on jo varmaan kolmatta vuotta ellei pidempään riehunut trolli joka haukkuu kaikki kirjoittajat mielisairaiksi retardeiksi ja kehottaa heitä ottamaan iltalääkkeensä. Tää trolli saa kirjottaa tätä samaa vajaaälyistä paskaansa päivästä toiseen 24 tuntia vuorokaudessa eikä vajaaälyinen ylläpito puutu asiaan. Mut jos aloitat/vastaat asiallisesti johonki ketjuun viestisi saatetaan poistaa:
itselläni ainakin tuli vähän sellainen fiilis että seriffi vaan purki omaa ärsytystänsä muhun tai jotain, luin kyllä chätin sääntöjä enkä tainnu pahemmin niitä kyllä rikkoa. en löytäny postittamani viestin ja kiellettyjen asioiden välillä yhteyttä juur ollenkaan.
mitä tulee tuohon hohhoijaa tyyppiin, oon tainnut sen nähdä joskus noissa chat huoneissa, tosin rekkaamattomana käyttäjänä etten tiedä oliko joku vaan sattunut samalla nimellä sinne vai oliko se sama tyyppi. en oo itse vielä joutunu tekemisiin sen kanssa.
vois kaikenkaikkiaan miettiä kyllä että bannataanko oikeita henkilöitä tarpeeksi pätevistä syistä.- BlaLa
Ikuko kirjoitti:
itselläni ainakin tuli vähän sellainen fiilis että seriffi vaan purki omaa ärsytystänsä muhun tai jotain, luin kyllä chätin sääntöjä enkä tainnu pahemmin niitä kyllä rikkoa. en löytäny postittamani viestin ja kiellettyjen asioiden välillä yhteyttä juur ollenkaan.
mitä tulee tuohon hohhoijaa tyyppiin, oon tainnut sen nähdä joskus noissa chat huoneissa, tosin rekkaamattomana käyttäjänä etten tiedä oliko joku vaan sattunut samalla nimellä sinne vai oliko se sama tyyppi. en oo itse vielä joutunu tekemisiin sen kanssa.
vois kaikenkaikkiaan miettiä kyllä että bannataanko oikeita henkilöitä tarpeeksi pätevistä syistä.Meikällä vissiin joku kivasti hommannu banit koneelle niin en pääse chattiin...
aika perse järjestely suomi24!! Menee ihan pilalla päivät ku ei voi kaveriden kanssa jutella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016133
- 2123396
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183315Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2652052
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441636- 61398