rekatut häipyneet

muoti-ilmiökö

kai ne tekee itselleen sopivia akoituksia , missä pääsevät kehumaan itteensä ja kavereitaan, haukkumaan niitä jotka kehtaa huomautta moisesta läpinäkyvästä pelistä. Ei tämä mikään keskustelupalsta enää ole, sättäilyä paremminkin!

31

1475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nicitön

      Tältä sivulta "Kun katson tätä sivua"
      ja huomaat, että keskustelemme kylläkin.

      Jokainen meistä voi tehdä aloituksia, kuten teitkin, nikitön sinäkin olet, ja silti on otsaa moittia muita.

      Kuuluuko se mielestäsi hyvään tapaan?

    • omatunto...

      Eiköhän me jokainen olla osaltamme rakentamassa keskustelua täällä? Palsta on siis meidän näköinen.

      Mitenkäs sen Stefanuksen taas kävikään...

    • riittää,

      että täällä kirjoitetaan. Ihan sama, kuka, rekattu tai rekkaamaton sen tekee.

    • ihme

      että häipyvät kun täällä pesii ties mitä kottaraisia pönttöineen ja kirjoitellaan muitten nimissä.
      Äskenkin joku ilmeisesti ratsasti "siivelläni"?

      • eipä ratsasteta...

        Vähän vaikeaa on tätä todeta, kun vaihtuvat nickit on sekä aloittajalla että meillä muilla. Eihän tällaiseen aloistusviestiin voi mitenkään nickillä reagoida, ehei!

        Jos kirjoitat rekatulla nickillä, niin eipä kukaan siivellä ratsastele. Enkä usko että kukaan meistä tähän aloitukseen reagoineista on tarkoituksellisesti niin tehnyt. En ymmärrä missä kohdin olisi voinutkaan.


      • mulla*
        eipä ratsasteta... kirjoitti:

        Vähän vaikeaa on tätä todeta, kun vaihtuvat nickit on sekä aloittajalla että meillä muilla. Eihän tällaiseen aloistusviestiin voi mitenkään nickillä reagoida, ehei!

        Jos kirjoitat rekatulla nickillä, niin eipä kukaan siivellä ratsastele. Enkä usko että kukaan meistä tähän aloitukseen reagoineista on tarkoituksellisesti niin tehnyt. En ymmärrä missä kohdin olisi voinutkaan.

        ei ole rekattua nikkiä enkä sellaista hanki tänne foorumille missä pystytään kaivelemaan kaikki vanhat kirjoitukset ja muokkaamaan muuksi ja kirjoittelemaan "muitten" nimissä roskaa muille palstoille.
        Olen löytänyt jo muutaman sellaisen kirjoituksen vuosien takaa millä loattiin silloinen ihmissuhde kateelliseten pahansuopien ihmisten taholta.


      • olit aloittaja
        mulla* kirjoitti:

        ei ole rekattua nikkiä enkä sellaista hanki tänne foorumille missä pystytään kaivelemaan kaikki vanhat kirjoitukset ja muokkaamaan muuksi ja kirjoittelemaan "muitten" nimissä roskaa muille palstoille.
        Olen löytänyt jo muutaman sellaisen kirjoituksen vuosien takaa millä loattiin silloinen ihmissuhde kateelliseten pahansuopien ihmisten taholta.

        Anteeksi kovasti, oletin että olet aloittaja. Mutta samat sanat silti.

        Jatka vaan sitä vanhojen kaivelua. Varmaan mukavaa kun saa syytä ja aihetta lisäpurpatukseen tällä palstalla. Aiheensa kullakin. Miten se nyt olikaan: mikä on kenen näköinen???


      • ruttana ryppy

        lensi siivelläni.


    • ibiza

      Kun tänne tulen silloin tällöin niin kyllä nuo määrätyillä nimillä tai vuosiluvuilla kirjoittavat ovat ikäänkuin "tuttuja"... Eihän "nikkiään" tarvitse rekata... Samalla "tunnuksella" kirjoittavat tulevat jotenkin tutuksi ja tulee tunne että he aina seisovat sanojensa takana... Jos haukkuja tulee, tulevat ne aina "puskasta"... Kasvottomana on niin helppo olla häijy... :)

      Minulla ei ole tarvetta pistää päätäni puskaan!!!

      • muutoinkun

        sain paljon lokaa niskaani aikoinaan kun kirjoitin
        vakinimella (ei raktulla) joten lopetin sellaisen kirjoittelun.


      • ibiza*
        muutoinkun kirjoitti:

        sain paljon lokaa niskaani aikoinaan kun kirjoitin
        vakinimella (ei raktulla) joten lopetin sellaisen kirjoittelun.

        siitä välittää... Kyllä minäkin niinkuin moni muukin täällä on saanut "loasta" osansa... Suodaan ilolla loan heittäjille se ilo jos se helpottaa heidän "pahaa" oloaan!!! :) Ota vaan "nimimerkkisi" käyttöön hymyssä suin!!! :)


    • Itse ajattelen lähinnä palstan selaajien vaivaa ja ajankäyttöä.

      Kilkuttaessani nimimerkilläni kuvittelen säästäväni joitakin kanssaihmisiäni turhalta vaivalta.
      Ne joita hengentuotteeni ärsyttävät välttyvät ajanhukalta ja harmilta jättämällä ne avaamatta.

      Pyrkimykseni rehellisyyteen johtaa minut mielikuvitusköyhänä sieluna värittömään ilmaisuun.
      Muuta odottavat tietävät ohittaa.

      • RosaLiiin

        että juuri tiettyä nimimerkkiä on oikeastaan jo odotellut ja ihmetellyt mihin sekin tuttu ja kivasti kirjoittava on kadonnut.
        Nikit ja vakionimmarit tulee aina luettua, koska heihin silloin tavallaan tutustuu lisää.

        Äläs nyt laiska-lassi aliarvioi juttujasi ja mielipiteitäsi.


    • tulevat spontaanisti

      mielipiteitten vaihtamisessa. Jos joku on eri mieltä, se ei tarkoita että joku toinen on haukuttu lokaan.
      Mielestä täällä ei tarvita rekattuja nikkejä välttämättä, täällä on tärkeintä mielipiteitten vaihtaminen, koetusta elämästä.
      Jos ihmisellä on paljon elämän kokemusta on hänellä myös paljon mielipiteitäkin.
      Moraali vaihtelee eri ihmisillä, sekin aiheuttaa usein eriäviä kärkkäitä mielipiteitä, mutta ei niitä itseensä tarvi ottaa.
      Mielestäni kaikki mielipiteet on olleet mielenkiintoisia kautta aikojen.
      EI MUUTA KUIN KAIKKI KIRJOITTELEMAAN MUKAVIA JA VÄHEMMÄN MUKAVIA.

    • a-woman1

      Tämä keskustelupalsta ei toki ole ainoa ajankulumme.
      En ole ollut vähään aikaan täällä kirjoittelemassa, koska on ollut muuta tekemistä. Eilen esimerkiksi palasin matkalta. Olin poikani perheen kanssa hiihtolomalla; eihän eläkeläisille kukaan lomaa anna, mutta päätin ottaa sen itse.

      Myönnän kyllä, että jatkuvat kielteiset kannanotot joskus aiheuttavat haluttomuutta osallistua keskusteluihin.

      • viimeisin

        lauseesi on tottakin todempaa.
        Jatkuva negatiivinen arvostelu palstakirjoittamisesta, ja keskustelut rekattu/rekkaamaton, josta ei koskaan päästä eteenpäin, aiheuttavat yleistä epäviihtyvyyttä palstalla.

        Kukapa viitsii päivittäin hankkia pahan mielen itselleen?


    • maija-inkeri

      Viestisi on aika sekavasti muotoiltu. Tottakai se on ikävää kun ihmiset paheksuu sun mielipiteitäs ja panee ihan halvalla. Ei kukaan siitä tykkää. Toisaalta kyllä minä uskallan kirjoitella rekattuna, onhan tämä vain nimimerkki. Ei kukaan voi tietää kuka oikeasti olen.

    • Samantha1

      Kyllä tosiaan tulee mieleen ajatus siitä, että olisi kaikkein helpointa olla osallistumatta ollenkaan näihin keskusteluihin, mutta olen päättänyt vain jatkaa ja olla välittämättä. Jokainen kirjoittakoon ihan mitä haluaa, niinhän minäkin teen. Tosin tapoihini ei kuulu tahallisesti loukata ketään, tahattomasti kyllä, olenhan vain erehtyväinen ihminen

    • on ?

      Jos ei ole chattailu, chattailla, haastella, lörpötellä, juttelu, jutella, pakina, niin mitä se olisi? Jos se on jotain muuta. niin kerropa minulle.

      Ei jaksa avata tuota omaa rekattua nikkiä.

      • hyvä kysymys

        noi valittajat jankutta yhtä ja samma,että ku heitä on arvosteltu ja oltu erimieltä. He ei yksinkertaisesti tajua, ei kaikki voi olla samaa mieltä, jo lähtökohtaisesti moraali ja elämän katsomus on kaikilla erilainen.
        Elämän kokemusta toisilla enemmä kuin toisilla.
        Yksinäisyys ja minä keskeisyys, suvaitsemattomuus,omahyväisyys, paistaa kirjoittajasta hyvin herkästi läpi.On täällä myös sympaattisia, empaattisia elämänkokemusta omaavia kirjoituksia aika hyvin mukana.


      • jocus*

        Keskustelusta voidaan tällä palstalla puhua harvoin, useimmin jutustelusta, moikkailusta ja huulenheitosta. Ja tämä ilman arvoarvostelmia.

        Keskustelu on hieman syvällisempää mielipiteiden vaihtoa ja pohdiskelua. Se luonnollisesti edellyttää nikkiä, rekattua tai rekkaamatonta, joka pysyy koko keskustelun ajan samana, koska vasta silloin voidaan käsitellä asiaa pintaa syvemmältä ja reagoida vastaajien mielipiteisiin.

        Hyvä avaus antaa jo otsikossa kuvauksen keskustelun aiheesta sekä mahdollisesti halutusta tyylistä, jolla keskustelu käydään.


      • Rikka-ruoho
        jocus* kirjoitti:

        Keskustelusta voidaan tällä palstalla puhua harvoin, useimmin jutustelusta, moikkailusta ja huulenheitosta. Ja tämä ilman arvoarvostelmia.

        Keskustelu on hieman syvällisempää mielipiteiden vaihtoa ja pohdiskelua. Se luonnollisesti edellyttää nikkiä, rekattua tai rekkaamatonta, joka pysyy koko keskustelun ajan samana, koska vasta silloin voidaan käsitellä asiaa pintaa syvemmältä ja reagoida vastaajien mielipiteisiin.

        Hyvä avaus antaa jo otsikossa kuvauksen keskustelun aiheesta sekä mahdollisesti halutusta tyylistä, jolla keskustelu käydään.

        Kirjoitit sen mitä olen mietiskellyt tutustuessani eri keskusteluihin. Jos halumme todellista keskustelua se vaatii osapuolten tunnistamista. Pitäkää edes yksi nimimerkki kerrallaan. Keskustelu pysyy kasassa kun tunnistaa, että siellä toisella puolen on yksi ja sama henkilö.


      • jocus*
        Rikka-ruoho kirjoitti:

        Kirjoitit sen mitä olen mietiskellyt tutustuessani eri keskusteluihin. Jos halumme todellista keskustelua se vaatii osapuolten tunnistamista. Pitäkää edes yksi nimimerkki kerrallaan. Keskustelu pysyy kasassa kun tunnistaa, että siellä toisella puolen on yksi ja sama henkilö.

        Vakinikin viestit voivat täydentää hänen aiemmin keskustelussa sanomaansa ja näin syventää aiheen käsittelyä. Kertanikin viestit ovat kaikki samassa tasossa, ja vaikka keskustelu laajenee joka suuntaan, se ei useinkaan siitä syvene.

        Nikittömyys ei siis ole moraalineen, vaan käytännöllinen kysymys.


    • Rikka-ruoho

      Olen yllättynyt aloituksen ja vastausten sävystä. Aloitushan on hyökkäys rekisteröityjä nimimerkkejä vastaan. Onko sinulla tarkoitus hätyytellä virallisilla nimimerkeillä kirjoittajat pysymään pois palstalta koska he ovat itseriittoisia ja kehuvat itseään ja kavereitaan? Heitän sinulle aloittaja kysymyksen. Mistä olet saanut kielteisen asenteesi rekisteröityjä nimimerkkejä kohtaa? Minulle aloituksesi ilmaisee, että rekisteröityneet omaavat paremman itsetunnon kuin rekisteröimättömät. Annat oman asenteesi tulla esiin siten, että vain vaatimattomuus, mitättömyys ja nimettömyys tekee ihmisestä jalon. Vakituisella nimimerkillä kirjoittavat ovat itseriittoisia oman hyvän kehujia. Ymmärsinkö aloituksesi oikein?

      • 1943

        leimattu omahyväiseksi. Totuus on, että olen tyytyväinen elämääni. Olen ehkä kertonut, että minulla on ylempi korkeakoulututkinto. Se on fakta, koskaan en ole kirjoittanut, että olisin sen takia muita parempi, koska en todellakaan tunne niin. Annan tietotaitoni esim. vapaaehtoistyössä muiden käytettäväksi omien voimavarojeni puitteissa. Pidän esim. ilmaiseksi esitelmiä. Joku on täällä kirjoittanut, että asunto on 300m2, sekin on fakta. En kadehdi. Tässä iässä pitäisi olla nähnyt elämää niin paljon, että melko nöyrä pitää olla, mutta ei nöyristelijä.


      • hyväisyys
        1943 kirjoitti:

        leimattu omahyväiseksi. Totuus on, että olen tyytyväinen elämääni. Olen ehkä kertonut, että minulla on ylempi korkeakoulututkinto. Se on fakta, koskaan en ole kirjoittanut, että olisin sen takia muita parempi, koska en todellakaan tunne niin. Annan tietotaitoni esim. vapaaehtoistyössä muiden käytettäväksi omien voimavarojeni puitteissa. Pidän esim. ilmaiseksi esitelmiä. Joku on täällä kirjoittanut, että asunto on 300m2, sekin on fakta. En kadehdi. Tässä iässä pitäisi olla nähnyt elämää niin paljon, että melko nöyrä pitää olla, mutta ei nöyristelijä.

        se paistaa kirjoituksistasi

        Kysyn, kuinka monta kertaa olet ne kaikki kertonut, samoin kuin kaikki miesystävistäsi?
        Eikö lainkaan tule mieleesi, että se saman toisto voi toisia ärsyttää?

        Kuka muu täällä kehuu yhtä paljon itseään?


      • 1943
        hyväisyys kirjoitti:

        se paistaa kirjoituksistasi

        Kysyn, kuinka monta kertaa olet ne kaikki kertonut, samoin kuin kaikki miesystävistäsi?
        Eikö lainkaan tule mieleesi, että se saman toisto voi toisia ärsyttää?

        Kuka muu täällä kehuu yhtä paljon itseään?

        se, että tällä hetkellä minulla on miesystävä. Se siitä. Edellisen luotsasin hyvänä ystävänä yli rajan toista kuukautta sitten. Faktaa on myös, että nuorena en ollut suosittu poikien keskuudessa. Näin se elämä menee. Itseäni ei lainkaan harmita, jos jollakulla on asiat paremmin kuin minulla. Alapa Sinäkin kertoa omastasi. Tosielämä voi olla tarua ihmeellisempää. Ei ole pakko lukea mitään.Käytän vakinikkiä, joten hyppää yli.


      • ihmetellä
        hyväisyys kirjoitti:

        se paistaa kirjoituksistasi

        Kysyn, kuinka monta kertaa olet ne kaikki kertonut, samoin kuin kaikki miesystävistäsi?
        Eikö lainkaan tule mieleesi, että se saman toisto voi toisia ärsyttää?

        Kuka muu täällä kehuu yhtä paljon itseään?

        Huono itsetuntoko vaivaa ? Miksi luet, jos niin poskettomasti ärsyttää? Ohitan aina sattuneesta syystä parin vakinikin, rekatun ja rekkaamattoman avaukset ja kirjoitukset. Samoin päihteisten horinat ja seksin perässä kitinät mahdollisuuksien mukaan.


      • Rikka-ruoho
        1943 kirjoitti:

        se, että tällä hetkellä minulla on miesystävä. Se siitä. Edellisen luotsasin hyvänä ystävänä yli rajan toista kuukautta sitten. Faktaa on myös, että nuorena en ollut suosittu poikien keskuudessa. Näin se elämä menee. Itseäni ei lainkaan harmita, jos jollakulla on asiat paremmin kuin minulla. Alapa Sinäkin kertoa omastasi. Tosielämä voi olla tarua ihmeellisempää. Ei ole pakko lukea mitään.Käytän vakinikkiä, joten hyppää yli.

        Rehellisyys ei peri maata vai mitä mieltä olet tästä sanonnasta? Fakta ei välttämättä ole joillekin faktaa vaan he kokevat faktasi itsekehuna ja rehvasteluna. On sanomattakin selvää, että tuo nimimerkki jolle vastasit seuraa silmä kovana kaikkea mitä kirjoitat, eikä hyppää yhtään kommenttiasi yli.


      • 1943
        Rikka-ruoho kirjoitti:

        Rehellisyys ei peri maata vai mitä mieltä olet tästä sanonnasta? Fakta ei välttämättä ole joillekin faktaa vaan he kokevat faktasi itsekehuna ja rehvasteluna. On sanomattakin selvää, että tuo nimimerkki jolle vastasit seuraa silmä kovana kaikkea mitä kirjoitat, eikä hyppää yhtään kommenttiasi yli.

        luultavasti roikkujalla ei ole muuta sanottavaa. Annan ainakin mahdollisuuden sananvuoroon. Itse olen kiinnostunut ihmisten tosielämästä, siksi kerron omastanikin.


      • 1943 kirjoitti:

        leimattu omahyväiseksi. Totuus on, että olen tyytyväinen elämääni. Olen ehkä kertonut, että minulla on ylempi korkeakoulututkinto. Se on fakta, koskaan en ole kirjoittanut, että olisin sen takia muita parempi, koska en todellakaan tunne niin. Annan tietotaitoni esim. vapaaehtoistyössä muiden käytettäväksi omien voimavarojeni puitteissa. Pidän esim. ilmaiseksi esitelmiä. Joku on täällä kirjoittanut, että asunto on 300m2, sekin on fakta. En kadehdi. Tässä iässä pitäisi olla nähnyt elämää niin paljon, että melko nöyrä pitää olla, mutta ei nöyristelijä.

        pohjanmaalla sanotaan, että ittensä kehuminen on niin tärkiä asia, ettei sitä kannata jättää toisten tehtäväksi.

        ;-)

        Kyllä minäkin tarvittaessa kehun itseäni ihan estoitta!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11201
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3123
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2974
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1734
    9. 85
      1698
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe