Itse en ole koskaan ollut ja nyt tuli simmone olo et vois lähtee. Ihan äkkiä tai heti :)
Tuu munkaa testaa, voiko rannalla tosiaan maata 2 viikkoo?! Voihan sitä muutakin toki tehä jos jaksaa tai tulee simmone olo... Esim. syödä ja juoda :)
Itse olen 30v nainen/tyttö. Rento ja vähän hassu.
Thaimaaseen hopihopi
4
812
Vastaukset
- ja vaikka heti!
heippa
samanikänen nainen helsingistä vailla matkaseuraa myöskin. rannalla todellakin voimaata 2 viikkoo muiden oheistoimintojen kera! jos vielä matkaseuraa vailla, pistäppä viestii tuleen
[email protected] - ...kun vain...
Hei! Kolme 'tyttöä' 35 ja 37-vuotiaat lähtevät to 19.3. tänään ostetuilla Aurinkomatkojen äkkilähdöllä viikoksi Thaimaaseen (ja jättävät perheet kotiin :) ja tämä kun tuli julki lähtis 30-vuotias myös innoissaan reissuun - mutta ei vaan ole sopivaa matkakaveria kun meidän reissun mittaiset 8 päivän reissut myytiin tänään loppuun, ja nyt on vain 15 päivän matkoja enää jäljellä - eikä huvita 'yksinään' jäädä Thaimaaseen viikoksi kun me tullaan jo kotio. Lähtöpäivä olisi siis to 19.3. illalla ja kohde Thaimaan upea Krabi. Olisikos jostain sopivaa eemailia johon voisi pistää yhteystietoa? "3 x rennot ja vähän hassut"
- menossa
31-v nainen lähdössä 29.3. kolmeks viikoks seikkailemaan Thaimaahan. Lentokone jättää ja noutaa Phuketista, mutta matka jatkuu parin päivän kuluttua joko Khao Lakin kautta Krabiin tai suoraan Krabiin.
Yksin menen eli seura kelpais.
Ilmottele jos tuona jankohtana olet liikkeellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1225639- 643990
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺453626Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭312999Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332902Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342369En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä112237Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli132216- 1181717
Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101634