Sanoja ei tarvittu
oli vain se hetki ja
kyyneleet
kaipaus ja ikävä
jota niin kauan
tunsin oli
siinä sylissäni
sydämeni
oli aivan
pakahtua
onnesta
rakas poikani sain
sinut vihdoinkin
takaisin
Hetki jota en koskaan unohda on tapaaminen rakkaan poikani kanssa 18 vuoden eron jälkeen.
Syli täynnä rakkautta
13
598
Vastaukset
- mies-v57
Pilvet on valmiina kun saavut.
Voimme kohdata niiden sisällävain me.
On niin pitkä aika kun Rakastimme ja
tahdon, se kaikki palaa sisäämme.
Tiedän että mietit, oletko valmis ja
millä tuntein Rakkautesi on. Rakas,
tule luo ja lähesty, olen ihminen, olen
sinun, älä ole minusta levoton.
On niin paljon tapahtunut tällä
välin, niin monet kerrat sinua ajatellut.
Tule, älä poikkea, tajuat kyllä, kun
nähdään, itken onnesta kun olet tullut.
Pilvet ovat valmiina ja minä, minä
olen sinulle kuin olin silloin. Ja
niin olet nytkin sinulle syli ja lämpö,
kun vaan kerrot tulosi, milloin.
Ja minä valmistan pilvet,
asetan niille Rakkauteni.
http://www.youtube.com/watch?v=9zK0rQv71U4&feature=related
Kiitos runostasi.
Kun sydän tiedostaa,
että on se hetki, sanat
muuttuvat turhiksi.
Kaipuu, ikävä katoaa,
kun pitkään kaivattu
saapuu syliin.
Rakkaus herää kuin se ei
olisi koskaan nukkunutkaan.
Tunteet kohoavat niin helposti
ja sielu nauraa niin aidosti.
Aidoin, kaunein ja koskettavin
Rakkausruno, minkä olen
lukenut.
Syvää ja inhimillistä Runoa
jossa herkistyy.
Voin ymmärtää, miltä
teistä tuntui ja mitä
koitte. Olen puolestanne
hyvin iloinen.
Voimia ja jaksamista päivääsi. - *MURUKULTA*
Rakkauden syvintä voimaa sanoissasi!
Muuta ei voi sanoa - vain sydämellä rivit tuntea :) - Mysteriet
Jos en olisi näin sanaton, kirjoittaisn lisäksi tukun adjektiivejä... =)
Onnea - Teille molemmille! - Minanoita
Aivan ihana runo, loppusäkeistö
kruunasi kaiken:"rakas poikani sain
sinut vihdoinkin
takaisin"
Tykkäsin! - lindalinda1
sekä äidille että pojalle jälleennäkemisen rie-
musta.
Aina ei tarvita sanoja, joskus riittää läsnäolo.
Ja teillä se oli varmasti pitkä ja toisiaan luke-
va eron jälkeen.
Kaunis runo. - vergeet-mij-niet
kanssasi. Hyviä yhteisiä hetkiä teille runsaasti toivotan. Tämäkin runosi oli ilo lukea.:)
- Belethiel
Todella hieno runo äidinrakkaudesta ja jälleennäkemisestä, kyyneleet nousi silmiin, runosi kosketti minua syvästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483
