bonneville

kestääkö se ??

Miten tämä uusi bonneville kestää ??
Onko kokemuksia ?

Se moottori on melko moderni, taitaa olla ketjuvetoinen nokkakseli, jne..
Onko hydrauliset vena nostajat vai säädettävä,, säätö-ongelmapesä se ?

Onko vaihteisto ja venttiili koneisto kestävä... ?
Kannattaako ajatella kevyeksi matkapyöräksi, kun on siin kettinkiveto ???

En keksinyt muutakaan tavallista kevyttä mp:tä markkinoilta, kun tään bonnen,,, siksi kysyn.

7

1737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Muita;
      royal enfield, jawa 2t.
      joku 4t enduro, toi täällä mainittu mz kanuni ?

      -ja tosiaan ei niitä perus-pyöriä paljoo ole.

      -Monet mp;t nykyään on sellassii kyykkyluteita ja custom jäljitelmiä vain...

      • ...............

        Custoimeita ei kaupasta saakkaan ja se että lyödään valmista palikkaa kiinni ei tee siitä yhtään enempää customia.


    • twin

      En ole purkanut uutta twiniä.
      Mutta se lienee japsi-tyylinen modernisti tehty moottori.
      Käy ainakin niin kuin japsi.
      Joten lienee sellkainen tarkka laitettava ja remontin "työvaroja" ei paljoa ole.

      Ne vanhat triuph twinit taas on enemmän sinnepäin tehtyjä, englantilaisia epäterkkoja moottoreita, joista ammattimies voi rakentaa paremman. Ja on niissä työstövaraa remontteihin ja yksinkertaiset osat.

    • varmaankin

      kestää oli tossa viime talvena 88000 ajettu myynnissä mulla itselläni 07 viime kesänä ajoin 12500 ilman huolenhäivää. Venat on prikoilla säädettävät muistaakseni 24000 säätöväli. ( en ole ihan varma)

      • En ole kuullut yhdestäkään Hinkley Triumphin malleissa olleen kestävyysongelmia, itselläni toinen menossa, triple kylläkin...


      • ei laatua
        arkhimedes kirjoitti:

        En ole kuullut yhdestäkään Hinkley Triumphin malleissa olleen kestävyysongelmia, itselläni toinen menossa, triple kylläkin...

        miks vaihdoit jos se kestää ?
        Mä oon aina vaihtanu kun alkaa hajota.

        Melko ohuita on bonnen valut. Varmaan ei ole kestävä...
        Ja ei se mottori ol emoderni, ei esim ole hyvdr ventt nostajia.


      • ei laatua kirjoitti:

        miks vaihdoit jos se kestää ?
        Mä oon aina vaihtanu kun alkaa hajota.

        Melko ohuita on bonnen valut. Varmaan ei ole kestävä...
        Ja ei se mottori ol emoderni, ei esim ole hyvdr ventt nostajia.

        Halusin uudemman ja isomman pyörän, se minun vanha on tietysti käytössä sekin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      223
      1797
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1133
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      954
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      951
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      638
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      617
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      20
      611
    Aihe