Kun heti älyttömän kylkiäissopimuksen tehtyäni tulin huomaamaan, ettei peli toimi ja vein yritysten jälkeen huoltoon Elisaan (itse piti maksaa, takuu muodollinen), kävi ilmi, että mobiililajakaistan koekäyttäjiä olemme. Ei ne kauppaajat tiedä, miten kehittää tai olla kehittämättä ideaa, ennenkuin käyttäjiltä tulee kommentteja ja epäonnistumisia. Vastuu on meillä varsinkin kytkykauppa-asiakkailla. Kone on kytketty mokkulaan ja mokkula koneeseen ainakin kaksi vuotta. Kuolemakaan ei kykykaupoissa katkaise yhteispeliä. Sellainenkin tapaus kerrottiin mediassa joitakin aikoja sitten.
Olemme mokkulakoekaniineita
Kani Tyhmänen
1
452
Vastaukset
- nomen
ei näytä olevan monellakaan myyjällä. Operaattorin tekinen etätuki voi auttaa. Se vain on hankalaa, kun sinne joutuu jonottamaan älyttömän pitkään.
Olen tehnyt sellaisen huomion oman mokkulaseikkaluni jälkeen, että usein vika on asetuspuolella. Varsinkin Vista ei näy toimivan yhteen mokkuloiden kanssa kuin asetuksia muuttamalla.
Vika on useammin ohjelmissa kuin itse mokkulassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919