Sekahaussa. Olen alkanut kuunnella tätä ohjelmaa radiossa, koska siinä soitetaan suomalaista musiikkia. Tanssin valssit, jenkat ja polkat itsekseni. Lauantain tansseissa soitettiin myös masurkkaa. Katselin tanssimista ja nyt osaisin sitäkin pitkän tauon jälkeen, kavaljeerini ei osaa. Onko mitään radiokanavaa, joka soittaa vain kotimaista tanssimusiikkia?
Toiveeni soitettiin
28
2170
Vastaukset
- meirikki
Iskelmä on radio, joka soittaa parhaita kotimaisia ja kevyen musiikin klassikoita.
www.iskelma.fi/
Täälä soi laidasta laitaan:)- 1943
kanavaa usein ajaessani autolla. Osallistun myös listaäänestykseen melko usein. Suosikkini nyt on Mamban "Oon lakannu huolehtimasta". Sain sen läpi jokinen aika sitten "Puhelinlangat laulaa" toivekonsertissa. Soittavat vaan usein niin uutta musiikkia, ettei ole aina minun mieleeni.
Harju & Pöntinen soittaa vain ja ainoastaan kotimaista musiikkia.
- 1943
kuultavissa myös radiossa? Miesystäväni luona toteamme melko usein, ettei televisiosta tule mitään meille sopivaa. Silloin kuuntelemme TV:stä Harju & Pöntistä.
- on siellä,
1943 kirjoitti:
kuultavissa myös radiossa? Miesystäväni luona toteamme melko usein, ettei televisiosta tule mitään meille sopivaa. Silloin kuuntelemme TV:stä Harju & Pöntistä.
telkkarissa, kyllä toivomisen varaa.
- 1943
on siellä, kirjoitti:
telkkarissa, kyllä toivomisen varaa.
en ole niin asiantuntija, mulle on kelvannut taustamusiikiksi.
- kuunteletko
1943 kirjoitti:
en ole niin asiantuntija, mulle on kelvannut taustamusiikiksi.
telkkarista?
Eikö se kovin kuluta sähköä? 1943 kirjoitti:
että se Harju & Pöntinen kuuluu ainoastaan tv:stä.
Mitä tulee siihen sähkön kulutukseen, josta tuolla alempana kyseltiin, tuskin se nyt konkkurssiin vie, jos tv:tä joskus ainoastaan kuuntelee.- 1943
kuunteletko kirjoitti:
telkkarista?
Eikö se kovin kuluta sähköä?telkkaria, miesystävän luona meillä on usein taustamusiikkina, kun luemme. Varaa on tällaiseen, tupakointiin ei vielä koskaan ole ollut rahaa eikä aikaa.
- 1943
Tellastiina kirjoitti:
että se Harju & Pöntinen kuuluu ainoastaan tv:stä.
Mitä tulee siihen sähkön kulutukseen, josta tuolla alempana kyseltiin, tuskin se nyt konkkurssiin vie, jos tv:tä joskus ainoastaan kuuntelee.telkkareistakaan saa esille tätä kanavaa. En tiedä johtuuko paikkakunnasta, laitteesta ainakin. Kilometrin päässä mökillä ei näy, ei kuulu, vaikka on digiboksi.
- 1943
tuon tyyppisestä musiikista pidän.
- meirikki
musiikkia, suur´kiitos minultakin;))
- nikoteemus.
Siinäpä oli hyviä osoitteita.
Rupesin oikein etsimään laulajien ja laulujen perusteella ja sieltähän löytyi musiikkia vaikka kuinka.
Tekisi vain mieli tallentaa kyseisiä kappaleita ja esiintyjiä, mutta ei se taida onnistua tietokoneelta levyasemalla (CD tai MP3).
- perämeren reinunalta
majailetkin niin ainakin kaikilla Pookin-kuuluvuus
alueilla saa nauttia.
Selevästä meijän murteesta täällä ei puhuta ehejää
kotimaista kieltä mutta soitetaan oikiaa mussiikkia.- koskettavaa
Yöhön sopivaa kuunneltavaa valvoville
http://www.youtube.com/watch?v=God4uk1Avj8&feature=related
Yön syliin, - "Reetta"
koskettavaa kirjoitti:
Yöhön sopivaa kuunneltavaa valvoville
http://www.youtube.com/watch?v=God4uk1Avj8&feature=related
Yön syliin,Olen kaun yrittänyt metsästää, tällästä kappaletta kuin... Elina Salon laulamana ( Haaveiden maa)!!??
Siinä yhes kohas lauletaan... (kauriit eivät meitä pelkää...kulkijaa oottaa haavemaa) sävelen muistan mut en sanoja;)? Se on tosi kaunis kappale, ja olisi sen mukana hieno laittaa jalallakin koreesti;) - meirikki
"Reetta" kirjoitti:
Olen kaun yrittänyt metsästää, tällästä kappaletta kuin... Elina Salon laulamana ( Haaveiden maa)!!??
Siinä yhes kohas lauletaan... (kauriit eivät meitä pelkää...kulkijaa oottaa haavemaa) sävelen muistan mut en sanoja;)? Se on tosi kaunis kappale, ja olisi sen mukana hieno laittaa jalallakin koreesti;)You Tubesta sitä kipaletta ei ole saatavilla, tämä Haaveiden maa on ostolistoilla Tarja Lunnaksen ja Helena Salon laulamina.
Jos löytäsit jostain kaupan alekoreista, sehän on äänitetty jo 1987.
Tälläisistä Äänitteistä kuin;
Valkea Ruusu 20...suosikki...(2000)
Soita kun tunnet niin (1993)
Unelman Häävalssi
Kaikki Parhaat (kokoelma 2000)
Näissä on Tarja Lunnaksen laulamana tuo "kaipamasi":)
Sori, kun en osaa enempi jelppiä. - "Reetta"
meirikki kirjoitti:
You Tubesta sitä kipaletta ei ole saatavilla, tämä Haaveiden maa on ostolistoilla Tarja Lunnaksen ja Helena Salon laulamina.
Jos löytäsit jostain kaupan alekoreista, sehän on äänitetty jo 1987.
Tälläisistä Äänitteistä kuin;
Valkea Ruusu 20...suosikki...(2000)
Soita kun tunnet niin (1993)
Unelman Häävalssi
Kaikki Parhaat (kokoelma 2000)
Näissä on Tarja Lunnaksen laulamana tuo "kaipamasi":)
Sori, kun en osaa enempi jelppiä.Mut kiitos siulle, Meirikki vaivan näöstä. Mie jatkan etsimistä.
- 1943
"Reetta" kirjoitti:
Mut kiitos siulle, Meirikki vaivan näöstä. Mie jatkan etsimistä.
Sekahaussa, joka tulee Radio Suomesta (muistaakseni) maanantaisin klo 20-21. Osoite on [email protected]. Toivot myös esittäjän, voit äänittää. Soittavat harvinaisempia ja varmemmin, jos kerrot aiheeseen liittyvän storyn.
- ellistina
"Reetta" kirjoitti:
Olen kaun yrittänyt metsästää, tällästä kappaletta kuin... Elina Salon laulamana ( Haaveiden maa)!!??
Siinä yhes kohas lauletaan... (kauriit eivät meitä pelkää...kulkijaa oottaa haavemaa) sävelen muistan mut en sanoja;)? Se on tosi kaunis kappale, ja olisi sen mukana hieno laittaa jalallakin koreesti;)Elina Salon levyttämiä lauluja.
http://aanitearkisto.fi/firs2/nimi.php?Id=Salo Elina
Nytpä löysin, että Haaveidan maa-nimisen laulun on levyttänyt Helena Salo.
http://aanitearkisto.fi/firs2/kappale.php?Id=Haaveiden maa - örebro
"Reetta" kirjoitti:
Siinä yhes kohas lauletaan... (kauriit eivät meitä pelkää...kulkijaa oottaa haavemaa) sävelen muistan mut en sanoja;)? Se on tosi kaunis kappale, ja olisi sen mukana hieno laittaa jalallakin koreesti;)helena salo on ruotsin-suomalainen voisiko ruotsin sisuradio auttaa
- pookin kuuntelija
radio pooki erittäin hyvää suomalaista musiikkia
- 1943
sellainen pooki on? Valistaisitko tyhmää, kiitos. Toivoin muuten maanantaina Sekahakuun yhtä kappaletta, ei mennyt läpi. Muutaman valssin tanssahtelin, polkkaa ei soitettu.
- Kesä ja yö
1943 kirjoitti:
sellainen pooki on? Valistaisitko tyhmää, kiitos. Toivoin muuten maanantaina Sekahakuun yhtä kappaletta, ei mennyt läpi. Muutaman valssin tanssahtelin, polkkaa ei soitettu.
Haaveiden maa on julkaistu nyt CD-muodossa. Levy on vuodelta 87. Kuulin radiosta ja ihastuin.
- pookipoogi
1943 kirjoitti:
Kukaan ei tainnut vastata, ei ole ollut Oululaisia linjoilla.
Toisella puolen maapalloa suomalaiset kuunteli nettiradiosta tätä bookia, Oulun paikallisradiota. - tammelan kaunotar
pookipoogi kirjoitti:
Kukaan ei tainnut vastata, ei ole ollut Oululaisia linjoilla.
Toisella puolen maapalloa suomalaiset kuunteli nettiradiosta tätä bookia, Oulun paikallisradiota.Oulun paikallisradio on suosittu myös täällä pirkanmaalla.
- Tase pappa
Netissä kuuluu LOMARADIO. Siellä eri alueille on omat taajuudet, jolla Radio kuuluu. Lähettää hyvää kotimaista tanssimusiikkia eri aikakausilta. Nykyisin on pieniä hyviä kaiutinsarjoja saatavissa muutamalla kympillä. Sellaiset koneeseen liitettynä antavat komeat saundit tanssisi tahdittajaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324841Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene182749Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su682647Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252475- 361994
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321681Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?691580Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731506- 661304
- 821241