Olen menossa 50-luvun teemahäihin ja surffailtuani netissä huomasin että silloin on ollut tosi suosittuja villakoirakuviot kankaissa! Sehän sopii minulle kun harrastan villakoiria!
http://www.lynchs.com/images/3478.jpg
http://img.costumecraze.com/images/vendors/funworld/1155-main.jpg
Ongelmaksi muotoutuu vaan se, etten löydä mistään villakoirakuvioista kangasta! Haluaisin puvustani joko ruskea/vaaleanpunaisen tai musta/vaaleanpunaisen. Olen kuitenkin valmis joustamaan väristä jos saan sen villakoirakuvion! Laittakaa viestiä jos olette jossain kangasta nähneet! Kiitos avusta jo etukäteen!
Auttakaa jos osaatte
3
1035
Vastaukset
löytyä ja luulen että nuo kyseiset villakoirat on tehty joko päällikeompeluna tai ihan kankaanpainannalla. Sillä tavoin tehtynä saat just ne värit mitä haluat. Päällikeompeluna tuo on helppo toteuttaa mutta kankaanpainannalla vaikeampi. Toivottavasti oli jotain apua ja saat villakoirat helmoihisi :))
Uskaltaisin olla eri mieltä tuosta päällikeompelun ja kankaanpainannan vertailusta. Kankaanpainantana tuo kuvio on huomattavasti helpompi toteuttaa eikä kankaaseen taatusti tule "vetoja". Siitä vaan villakoirasabluunan tekoon.
- brodeerausfirmaan
******************* kirjoitti:
Uskaltaisin olla eri mieltä tuosta päällikeompelun ja kankaanpainannan vertailusta. Kankaanpainantana tuo kuvio on huomattavasti helpompi toteuttaa eikä kankaaseen taatusti tule "vetoja". Siitä vaan villakoirasabluunan tekoon.
Ne tikkivät Sinulle koiraa kankaaseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755