Topfieldin boksi ja PlayStation

Elikkä omistan Topfieldin tallentavan boksin ja ongelmana on, etten saa PS2:sta toimimaan. Ohjeiden mukaan PS2:n scart tulisi vain liittää boksiin, jonka mukaan se olisi toimintakuntoinen. Kuitenkin olen selannut kaikki kanavat AV-kanvia myöden, mutten ole löytänyt PS2:n kuvaa. Olenkin miettinyt, että pitäisikö tv:stä lähteä haarautuva scart, mikä jakaantuisi boksiin ja pleikkariin, eikä niin, että boksista jakaantuu (boksissa siis kaksi paikkaa) telkkariin ja pleikkariin scart-paikat? Vai olenkohan kenties unohtanut jotain?

Toivon mukaan selostuksestani joku ymmärsi jotain :p

6

1051

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -tila..

toimiiko pleikka digiboksin kanavalla kun räppäät digiboksista virrat poikki?

yleensä ottaen se kyllä kannattaisi kytkeä scartilla telkkariin kun ainakaan kaikissa bokseissa ei ole rgb-läpivientiä vaan vain heikkolaatuisempi svcs..
      niitä on sellaisia scart-jaottimia jossa saa kytkimellä valittua haluamansa laitteen.

• valmiustilaa..

>>kun räppäät digiboksista virrat poikki?>>

siis tarkennuksena että laitat digiboksin valmiustilaan digiboksin kaukosäätimen virtapainikkeesta.

• pari juttua
        valmiustilaa.. kirjoitti:

>>kun räppäät digiboksista virrat poikki?>>

siis tarkennuksena että laitat digiboksin valmiustilaan digiboksin kaukosäätimen virtapainikkeesta.

Et kertonut tarkemmin boksisi mallia, mutta ainakin TF5100:n läpivienti toimii riippumatta siitä, onko boksi valmiustilassa vaiko virrat päällä. Myös RGB menee läpi.¨Läpiviennin toimiminen edellyttää myös sitä, että VCR-scartiin kytketty laite lähettää ohjaussignaalia.

Jos boksin töpseli on irti seinästä, ei läpivienti toimi.

• lisähuomautus
        pari juttua kirjoitti:

Et kertonut tarkemmin boksisi mallia, mutta ainakin TF5100:n läpivienti toimii riippumatta siitä, onko boksi valmiustilassa vaiko virrat päällä. Myös RGB menee läpi.¨Läpiviennin toimiminen edellyttää myös sitä, että VCR-scartiin kytketty laite lähettää ohjaussignaalia.

Onhan telkkari varmasti TV-scartissa ja pleikkari VCR-scartissa?

• pari juttua kirjoitti:

Jep, tuo TF5100 mulla on. Tuota VCR-scarttia en näemmä ollut ottanut huomioon, nyt toimii! Kiitoksia!

Ja tosiaan mulla toimi vain, jos boksi on valmiustilassa.

• JohnTD
        kalm4ri kirjoitti:

Jep, tuo TF5100 mulla on. Tuota VCR-scarttia en näemmä ollut ottanut huomioon, nyt toimii! Kiitoksia!

Ja tosiaan mulla toimi vain, jos boksi on valmiustilassa.

Tuon SCART läpiviennin saa toimimaan myös silloin kun boksi on päällä kun painaa kauko-ohjaimesta muistaakseni sitä "satelliitti" näppäintä siinä kauko-ohjaimen yläpäässä. Käyttöohjeessa on tästä maininta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      59
      1571
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1008
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      777
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      760
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      280
      733
    6. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      253
      668
    7. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      44
      639
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      50
      603
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      75
      572
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      113
      557
    Aihe