Miksi nuoret miehet,siis 30v juoksette vanhempien naisten perässä? Ja sitte,kun saatte kiinnostuu,niin ilmoitatte ei ole mitään ikinä ollut kuvittelet vaan.Nimittäin sydämeni murtui totaalisesti,erään nuoremman mihen pelleilyn takia.Minulla on aiemmin ollut yli 10v vanhempia miehiä,jotka myös olleet suuria sikoja ja käyttäneet rakkauttani hyväkseen.En siksi luota miehiin ja olen mielummin yksin,minua ei kukaan enään haavoita piste.Tässä menneinä vuosina perässäni juoksi 34 vuotias mies,olen itse 48,mutta näytän alle 40v.onko sitten,kun miehet luulee minua nuoremmaksi juoksevat perässäni,olen itse yleensä varovainen ja ajattelen voi poikaa,kun tietäisit ikäni ett olisi enää kiinnostunut.Vai onko juttu alun alkaen pelkkää pelleilyä? Täytyy ilmeisesti sanoa kaikille nuoremmille heti kättelyssä ikä ja ettei nuoremmat keskenkasvuiset kiinnosta.
Miksi nuoret miehet
9
866
Vastaukset
- Suski´
Jos olet sinkku, ole tyytyväinen, että vedät puoleesi vastakkaista sukupuolta. Sehän on ihan normaalia. En oikein ymmärrä mitä tavoittelet?
- asdf fsda
Kolmekymppisten kanssa on mukava jutella. Joskus sitä erehtyy luulemaan jotakin nuoremmaksi. Myöhemmin tulee pohtineeksi ikäeroa, niin jättää suhteen kesken. Vanhemmilla naisilla on kiire saada lapsia ja usein nuoret miehet eivät vielä lapsia halua.
- Tynnyri-Eikka
Anteeksi nyt hyvät ihmiset, mutta kyllä se on ihan terveen miehen merkki, jos piirittää itteensä vanhempia naisia. Ei ne kaikki miehet pelleile, tositarkoituksellakin niitä löytyy! Antakaa naiset mahdollisuus nuoremmalle miehelle, sehän kertoo että mies onkin ikäistään kypsempi ja fiksumpi. Tynnyri-Eikan( olen 29v) stoori: Kyllä minulla oli tylsää ylä-asteella. Ikäiseni ja hiukan nuoremmat tytöt olivat aika rajoittuneita,eivät hyväksyneet erilaisuutta. Niinpä Teini-Eikka kuolasi silloin jo yli 30v naisten perään: kivoja, hymyileviä, keskustelutaitoisia, huomaavaisia, ryhdikkäitä, kokeneita,muodokkaita, pitkätukkaisia siis kaikin puolin niin sisäisesti kuin ulkoisesti KAUNIITA AIKUISIA NAISIA. Mikä tai kuka semmosille vertoja vetää? Tänäkin päivänä juoksen itseäni vanhempien (33-45v) naisten perässä. IHANAA! Niissä on todella SITÄ JOTAIN. Ovat tasaisempia, kokeneempia, jutukkaampia, avarakatseisempia ja arvomaailmakin on eri kuin ikäissilläni naisilla ,joiden kanssa olen ihan eri aaltopituudella. Ärsyttää aika usein kun ikätoverini tulevat sanomaan: "Mitä sä niitä vanhoja harppuja kattelet, haetsä jotain äitiä niistä?" No en todellakaan, minulla on jo äiti ja Maailman paras Äiti onkin! Kyllä tässä ihan naisystävää ja sitä kautta vaimoa ollaan etsimässä. Lapsia en halua. Tässä siis faktaa siitä, että vanhempi kokeneempi nainen aina parempi. Niin että AamuAamu ja muut nelikymppiset: Tervetuloa Rouva Tynnyri-Eikan paikalle!
- aamuaamu
No olipa mielenkiintoinen tarina.En ole aikaisemmin edes ajatellut,mitä nuoremmat miehet hakevat vanhemmasta naisesta.No,yleensä ajattelen seksiä ja rahaa? Taisin olla väärässä sittenkin.Tuntuu,kun ikää tulee enemmän nuoremmat miehet vaan kuolaa perään? Mä värjäsin tukan punertavaksi,jopa jotakin,miehet ei meinaa saada silmiään irti minusta,vai onko se tämä kevät? Kaikki vähän naisen näköiset kelpaa? En tiedä,mutta tämä nuorempi 30v mies vei sydämeni ja suren täällä miksi en huomannut aitouttasi aiemmin? En pysty unohtaa,eikä kukaan muu kiinnosta? miksi????
- Tynnyri-Eikka
aamuaamu kirjoitti:
No olipa mielenkiintoinen tarina.En ole aikaisemmin edes ajatellut,mitä nuoremmat miehet hakevat vanhemmasta naisesta.No,yleensä ajattelen seksiä ja rahaa? Taisin olla väärässä sittenkin.Tuntuu,kun ikää tulee enemmän nuoremmat miehet vaan kuolaa perään? Mä värjäsin tukan punertavaksi,jopa jotakin,miehet ei meinaa saada silmiään irti minusta,vai onko se tämä kevät? Kaikki vähän naisen näköiset kelpaa? En tiedä,mutta tämä nuorempi 30v mies vei sydämeni ja suren täällä miksi en huomannut aitouttasi aiemmin? En pysty unohtaa,eikä kukaan muu kiinnosta? miksi????
Eikös vaan ollutkin aika stoori? Unohda ne seksi ja varsinkin se raha, kyllä ne ihan sitä kokenutta naista hakee. Juuri niin, tottamooses me kuolataan teiän nelikymppisten perään, eihän me nyt niin vaan luovuteta! Ei tässä iässä mitään untuvikkoja enää isketä. Ja mikä se " vähän naisen näköinen" oikeen on?
Kyllä nyt kuulostaa pitkältikin siltä, että et arvosta itseäsi. Kenen sitten pitäisi kuolata perääsi, jonkun samanikäisen miehen vai? Enhän minäkään kuolaa ikäisteni vaan vanhempien naisten perään! Olisit vaan ikionnellinen kun sytytät meitä nuorempia. Toivottavasti joku 30-v sytyttää sinut.
Mitäää...? Olet värjännyt tukkasi punertavaksi? Kerroinko muuten, että tykkään rutosti punatukkaisista naisista? Nami nami! Mitäs tuleva rouva Tynnyri-Eikka? - AamuAamu
Tynnyri-Eikka kirjoitti:
Eikös vaan ollutkin aika stoori? Unohda ne seksi ja varsinkin se raha, kyllä ne ihan sitä kokenutta naista hakee. Juuri niin, tottamooses me kuolataan teiän nelikymppisten perään, eihän me nyt niin vaan luovuteta! Ei tässä iässä mitään untuvikkoja enää isketä. Ja mikä se " vähän naisen näköinen" oikeen on?
Kyllä nyt kuulostaa pitkältikin siltä, että et arvosta itseäsi. Kenen sitten pitäisi kuolata perääsi, jonkun samanikäisen miehen vai? Enhän minäkään kuolaa ikäisteni vaan vanhempien naisten perään! Olisit vaan ikionnellinen kun sytytät meitä nuorempia. Toivottavasti joku 30-v sytyttää sinut.
Mitäää...? Olet värjännyt tukkasi punertavaksi? Kerroinko muuten, että tykkään rutosti punatukkaisista naisista? Nami nami! Mitäs tuleva rouva Tynnyri-Eikka?Moikkelis,miten menee Eikalla? En ole moneen kuukauteen palstalla käynnyt.Olen edelleen sinkkuna ja muuten törmäsin ihastukseeni tänä kesänä,taitaapi olla vaan niin ujonpuoleinen,ei uskalla oikein lähestyä.Olen kyllä vihreää valoa näyttänyt hänelle.Mitens sun naiskuviot? Onko elämän nainen löytynyt Eikalle?Hyvää alkavaa syksyä herralle!
- Tynnyri-Eikka
AamuAamu kirjoitti:
Moikkelis,miten menee Eikalla? En ole moneen kuukauteen palstalla käynnyt.Olen edelleen sinkkuna ja muuten törmäsin ihastukseeni tänä kesänä,taitaapi olla vaan niin ujonpuoleinen,ei uskalla oikein lähestyä.Olen kyllä vihreää valoa näyttänyt hänelle.Mitens sun naiskuviot? Onko elämän nainen löytynyt Eikalle?Hyvää alkavaa syksyä herralle!
Tota noin... Enpä ole minäkään tänne päässyt, vasta kuin tänään. Nettiyhteydet eivät toimi aina välillä, nyt kävi tuuri. Mites sulla menee nyt syksyllä näin? Ihan kiva syksy kun aurinko paistaa eikä vettä tuu.
Jaa ujo ihastus, vai? Ne taitaa nuo miehet olla sittenkin turhan sulkeutuneita, ujoja ja pidättyväisiä.
Jatka vaan sitä vihreää valoa, ainakin toistaiseksi.
Tota tota... Eipä ole naista löytynyt meitille, täälläpäin on ujoja naisia, ei nyt kaikki mutta yllättävän suuri osa. Joten etsinnät jatkuvat. Hiljaa hyvä tulee.
Oli kiva kuulla sinusta, AAMUAAMU! Kirjoittele taas joskus. Kivat syksyt sulle. Toivottavasti nähdään joskus jossain. T. Tynnyri-Eikka - AamuAamu
Tynnyri-Eikka kirjoitti:
Tota noin... Enpä ole minäkään tänne päässyt, vasta kuin tänään. Nettiyhteydet eivät toimi aina välillä, nyt kävi tuuri. Mites sulla menee nyt syksyllä näin? Ihan kiva syksy kun aurinko paistaa eikä vettä tuu.
Jaa ujo ihastus, vai? Ne taitaa nuo miehet olla sittenkin turhan sulkeutuneita, ujoja ja pidättyväisiä.
Jatka vaan sitä vihreää valoa, ainakin toistaiseksi.
Tota tota... Eipä ole naista löytynyt meitille, täälläpäin on ujoja naisia, ei nyt kaikki mutta yllättävän suuri osa. Joten etsinnät jatkuvat. Hiljaa hyvä tulee.
Oli kiva kuulla sinusta, AAMUAAMU! Kirjoittele taas joskus. Kivat syksyt sulle. Toivottavasti nähdään joskus jossain. T. Tynnyri-EikkaJaahas,sinustakin jotain kuuluu.On ollut juu muuten ihana syksy ja aurinkoisen lämmin.Olin lomalla tuolla Kreikassa muutama viikko sitten.Siellä lämmössä köllöttelin.No sain eilenä itseni tuonne deittipalstalle laitettua,siellä kyllä nuoremmat ja vähän vanhemmat miehet on kirjoitelleet.Ei kaikki näköjään tuijota siihen ikään.Kirjoittamisiin T:AamuAaamu
Ei muuta ku viestii tännepäin,ei paljon puntit tutise...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1334705Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa703310"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1053185Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392631Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282312- 1131608
- 491136
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3391127- 49872
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55691