Streamin

suorakuuntelu

Yritän kuunnella erästä streamtiedostoa suorana eli livenä enkä tallentaa sitä. Windows mediaplayer ei kuule mitään. Realplayeristä saa kuulumaan kun asettaa sen oletukseksi. Sekin loppuu kun tallennusaika täyttyy. Eli siinä on joku nauhotus päällä.

Aikaisemmin onnistuin jotemkin pelkästään kuuntelemaan suoraan ilman mitään tallennusta sekä mediaplayerillä että Realplayerillä.

Realplayerin versio on 11.0.3 ja käyttis WinXP Pro

Realplayeristä ei löydy sopivaa kohtaa millä säätää pelkkää kuuntelua.

Missäs mättää??

8

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuhapunppu

      ei kertonut googlella paljoa mitään joten joudut itse selvittämään toimiiko se vlc:llä

    • öööh..

      "Windows mediaplayer ei kuule mitään. Realplayeristä saa kuulumaan kun asettaa sen oletukseksi."

      Stream-nettiradiolähetystä kuunnellaan ko. kanavan omalla soittimella.

      • suorakuuntelu

        Eikä mitään lähetteen omia kuunnelmalaitteita saatikka omia soitimia..

        Ohjelma tulee osoitteesta: http://stream. jne

        Mielelläni heitän huitsinnevadaan kaikkia media- ja realplayerit jos joku järkevä kuuntelusysteemi saatavilla.

        Jos pelkästään suora kuuntelu tarpeen, niin millä sen saa toimimaan??


    • selaimella

      kokeilit ? Jospa sulta puuttuu plugin siiheen selaimeen.

      Just soittelen parhaillaan streamia mutta kylläkin Linuxilla ja sekin vaatii tietyn pluginin toimiakseen.

      Täytyypä kokeilla Winukalla ja neuvon sitten lisää myöhemmin.

      • vaikuttaako selain asiaan?

        On auki Firefox ja Opera. Mutta eikös Realplayerin pitäisi toimia itsekin?


      • se toimii
        vaikuttaako selain asiaan? kirjoitti:

        On auki Firefox ja Opera. Mutta eikös Realplayerin pitäisi toimia itsekin?

        itsenäisestikin.

        Kokeile copypastata streami Realplayeriin,josko toimisi siten.

        Ja vielä voisit asentaa kaikki koodekit,ainakin on sellainen kuin XPCODECKPACK jos sulla on XP.

        Vielä tuosta Linuxin systeemistä sen verran että joskus tuli kuunneltua myös Realplayerillä ja kyllä se toimi ja Konquerorista (Linuxselain) voi valita millä sovelluksella streami avataan.
        Nyt plugini on gxine 0.5.903.

        Jos laitat suoran linkin tuohon streamiisi niin voitais kokeilla.


      • se toimii kirjoitti:

        itsenäisestikin.

        Kokeile copypastata streami Realplayeriin,josko toimisi siten.

        Ja vielä voisit asentaa kaikki koodekit,ainakin on sellainen kuin XPCODECKPACK jos sulla on XP.

        Vielä tuosta Linuxin systeemistä sen verran että joskus tuli kuunneltua myös Realplayerillä ja kyllä se toimi ja Konquerorista (Linuxselain) voi valita millä sovelluksella streami avataan.
        Nyt plugini on gxine 0.5.903.

        Jos laitat suoran linkin tuohon streamiisi niin voitais kokeilla.

        saman asian kanssa. Systeemi on Xubuntu/Opera. Jotkut streamit toimii, toiset ei. Mikähän v***u tässä on?


      • on copypaistattu
        se toimii kirjoitti:

        itsenäisestikin.

        Kokeile copypastata streami Realplayeriin,josko toimisi siten.

        Ja vielä voisit asentaa kaikki koodekit,ainakin on sellainen kuin XPCODECKPACK jos sulla on XP.

        Vielä tuosta Linuxin systeemistä sen verran että joskus tuli kuunneltua myös Realplayerillä ja kyllä se toimi ja Konquerorista (Linuxselain) voi valita millä sovelluksella streami avataan.
        Nyt plugini on gxine 0.5.903.

        Jos laitat suoran linkin tuohon streamiisi niin voitais kokeilla.

        Eikä ole minkäänlaista Linuxia kyseessä. Homma toimii kyllä siten, että kuuluu, mutta se nauhottaa eli tallentaa kokoajan. J a sitten kun tallennus aika on loppu niin streamikin loppuu kuulumasta.

        Toisella koneella jossa winxp home niin toimii siten eyttä voi kuunnella vaikka 24 tuntia kaiken aikaa eikä mitään tallennusta ja sentakia loppumista yhtäkkiä.

        Samat ohjelmat muutoin molemmissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe