Eilen kone laski suomeen 21.00 ja karmea totuus iski vasten kasvoja, satoi lunta. Aika hirmuinen kokemus lämpöero mikä tuli vastaan.
Ilmat olivat hyvät koko viikon, vaikka sää tiedotus näyttää epävakaiselta, silti aurinko siellä paistaa joka päivä ja on lämmin.
Hotellimme oli aivan upea, onnittelut ketkä ovat sen valinneet Karonilla. Palvelu todella ystävällistä ja ruuat mahtavia varsinkin aamupala ja buffee pöytä. Söimme aika paljon omalla hotellilla koska totesimme sen ruuan hyväksi myös allasbaarissa. Koko viikon aikana ei mitään mahaoireita Thaimaassa, vaikka unohdimme syödä maitohappobakteereita. Basaareissa oli palvelu ystävällistä ainakin Karonin alueelle, ei huudeltu perään jos et ostanut mitään, kannattaa tarjota aina puolet mitä pyytävät, tykkäävät tinkaamisesta.
Menomatkalla sain koneen ruuasta mahapöpön enkä olut ainut, seuraava päivä oli vielä hiukan höntti olo. Palvelu aireuropalla oli menomatkalla tosi surkea, espanjalainen henkilökunta tylyä ja samoin suomalaiset emot jotka olivat mukana. Paluumatkalla palvelu oli hiukan ystävällisempää. Lennoilla oli noin 4-5 suomalaista emoa muut olivat espanjalaisia. Kaikilla on oma tv, josta voi valita mieleisensä elokuvan mitä katselee tai voi kunnella musaa.
Mukavaa matkaa teille jotka olette piakkoin lähdössä:-)
Palasimme eilen
14
2196
Vastaukset
- nine years
Kiitos tiedotuksesta!Tulikin just sopivasti.Kone pitäis lähtee tänään 23.10 ja samaan hotlaan mennään.Ukkosta ja vettä ennustettu lähes joka päivälle mut aivan sama.
- cam !
Tänään satanut ainakin viimeiset 2 tuntia todella kovin ( kaatamalla )webbikameran mukaan mitä olen sitä nyt seurannut, itse lähdössä lauantaina että näin
- minusta ei
sellainen tv mistä ei tv- lähetyksiä? Kyllä siellä on vaan selkänojassa monitorit josta nämä pakolliset espanjankieliset elokuvat näkyy. En edes viitsisi tuota mainita.
Meillä oli samanlainen tapaus air europan paluu lennolla 10.3.Reissu meni hienosti ja kaikki ruuat paikan päällä mahtavat.Tosiaan paluu lennolla viimeinen ateria oli pastaa ja meidän neljän hengen porukasta kolme söi sen ja sitten olikin kiva olla vuorokausi vain posliini kaverina.Finnairille kun olin yhteydessä niin siitä tarvitsi täyttää kaavake vielä ei ole mitään kuulunut.Kannattaa olla yhteydessä sinne päin.
- kerro minulle
miksi pitää olla yhteydessä Finnairiin jos sait oksennustaudin? Meinaat varmaan korvauksia, heh heh.
Mutta niitä ei tule ja se on 100% varmaa se.Jos jokainen oksennustauti aletaan korvata niin taitaa loppua lentäminen aika nopeasti. kerro minulle kirjoitti:
miksi pitää olla yhteydessä Finnairiin jos sait oksennustaudin? Meinaat varmaan korvauksia, heh heh.
Mutta niitä ei tule ja se on 100% varmaa se.Jos jokainen oksennustauti aletaan korvata niin taitaa loppua lentäminen aika nopeasti.En tiedä mistä olet saanut moisen UHKA kuvan että jos antaa jostain asiasta palautetta niin se tarkoittaa heti KORVAUSTEN hakemista.Asiakaspalvelussa itse toimivana toivon että saan palautetta suorittamastani tehtävästä,jos siihen tulee tarvetta.
Tässä kyseisessä tapauksessa meidän neljän hengen ryhmän kolme jäsentä söi tuon kyseisen aterian ja siitä tuli oireet meille kaikille kolmelle.Samalla lennolla oli lukematon määrä muitakin joille kävi samoin,myös edellisillä air europan lennoilla oli tapahtunut niin.NO ONHAN SE TIETENKIN MAHDOLLISTA ETTÄ OKSENNUSTAUTISET LÄHTEVÄT KAIKKI YHTÄAIKAA SAMAAN KONEESEEN.
Siis jos sinusta edelleen tuntuu että palautetta ei KANNATA/VOI antaa mistään asiasta koskien risuja/ruusuja kuin korvausten toivossa niin OLET VÄÄRÄSSÄ.
Palautteen antaminen on kaikille palkitsevaa.- siinä se
timpe70 kirjoitti:
En tiedä mistä olet saanut moisen UHKA kuvan että jos antaa jostain asiasta palautetta niin se tarkoittaa heti KORVAUSTEN hakemista.Asiakaspalvelussa itse toimivana toivon että saan palautetta suorittamastani tehtävästä,jos siihen tulee tarvetta.
Tässä kyseisessä tapauksessa meidän neljän hengen ryhmän kolme jäsentä söi tuon kyseisen aterian ja siitä tuli oireet meille kaikille kolmelle.Samalla lennolla oli lukematon määrä muitakin joille kävi samoin,myös edellisillä air europan lennoilla oli tapahtunut niin.NO ONHAN SE TIETENKIN MAHDOLLISTA ETTÄ OKSENNUSTAUTISET LÄHTEVÄT KAIKKI YHTÄAIKAA SAMAAN KONEESEEN.
Siis jos sinusta edelleen tuntuu että palautetta ei KANNATA/VOI antaa mistään asiasta koskien risuja/ruusuja kuin korvausten toivossa niin OLET VÄÄRÄSSÄ.
Palautteen antaminen on kaikille palkitsevaa.esim. Phuketin kentällä ollut jotain ongelmaa mitä söitte? Jos koneessa osa sairastuu niin ei se ainakaan voi ruoasta johtua sillä silloin olisi koko sakkki oksennustaudissa. Eikä niistä mitään korvauksia tipu vaikka olisikin ongelmia ruoassa ollut, sekin on koettu. Ja tietenkin palautetta voi antaa mutta onkin eri juttu mihin se vaikuttaa. Ja pelkästää tässä on se ongelma että palautetta annat Finnairille ja yhtiä on espanjalainen ja ruoan on tehnyt joku muu. Miten se voi palkita kun ei saa mitään konkreettista?
- rainy day
älä jauha paskaa. tyttäremme 37-v oli karonilla 17-25.3.2009 kelit oli erittäin epävakaat=oli pilvistä ja sateista. 1 koko päivä vain hyvää keliä viikon aikana.oletkohan ollut thaimaassa ollenkaan.epäilen suuresti
- välistä
Aika pitkälti omasta asenteesta kiinni tuo säänkin kokeminen. Perus pessimisti jurnuttaja näkee vain sateen ja salamat. Positiivisesti ajatteleva nauttii lämmöstä ja ottaa pienet sadekuurot vain iloisena virkistyksenä. Ja sinä paraskin siinä alkuperäiselle kirjoittajalle päivittelemään ettet ole tainnut edes olla siellä. Sinähän se et siellä ole ollut vaan se sinun pessimisti tyttäres :)
- no heh heh
välistä kirjoitti:
Aika pitkälti omasta asenteesta kiinni tuo säänkin kokeminen. Perus pessimisti jurnuttaja näkee vain sateen ja salamat. Positiivisesti ajatteleva nauttii lämmöstä ja ottaa pienet sadekuurot vain iloisena virkistyksenä. Ja sinä paraskin siinä alkuperäiselle kirjoittajalle päivittelemään ettet ole tainnut edes olla siellä. Sinähän se et siellä ole ollut vaan se sinun pessimisti tyttäres :)
37v. tyttären vanhemmathan ne täällä kirjoittelee tyttärensä puolesta että ÄLÄ JAUHA PASKAA... jep jep ja hieno foorumi ;-)
- optimisti
no heh heh kirjoitti:
37v. tyttären vanhemmathan ne täällä kirjoittelee tyttärensä puolesta että ÄLÄ JAUHA PASKAA... jep jep ja hieno foorumi ;-)
ei pitäis tällä palstalla valehdella phuketinkaan keleistä.monet ensikertalaiset lukevat täältä esim. kelitietoja. olen edell. kirjoittajan kanssa samaa mieltä,että totta pitäisi puhua,kun kerran tänne pitää tulla säätiedoitusta antamaan ,eikä jauhaa paskaa
- cv,bmncv,bmn
optimisti kirjoitti:
ei pitäis tällä palstalla valehdella phuketinkaan keleistä.monet ensikertalaiset lukevat täältä esim. kelitietoja. olen edell. kirjoittajan kanssa samaa mieltä,että totta pitäisi puhua,kun kerran tänne pitää tulla säätiedoitusta antamaan ,eikä jauhaa paskaa
Paluulennon sapuskathan tulee jostain thaikkukeittiöstä.. vai kun noinkin montaa oksennuttaa niin pakkaiskohan air europa muonat kyytiin jo epsanjasta päin lähtiessä..?
- anni
cv,bmncv,bmn kirjoitti:
Paluulennon sapuskathan tulee jostain thaikkukeittiöstä.. vai kun noinkin montaa oksennuttaa niin pakkaiskohan air europa muonat kyytiin jo epsanjasta päin lähtiessä..?
Saattaapi olla Espanjan sapuskaa! Taimaalaisesta ruoasta en ole koskaan sairastunu vaikka katukeittiöistäkin olen syönyt.
- Taimaassa helmikuun
Air Europan ruoat tuntuvat sairastuttavan ihmisiä! MITEN tällainen voi olla mahdollista? Eikö tästä pitäisi oikeasti jo alkaa reklamoida? Itse en sairastunu ruoasta mut palvelu oli mitä oli! Haloo Finnair!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673