Moikka! Suunnitelmissani on lähteä Turkkiin aikaisintaan vkosta 20-eteenpäin ja matkan pituus vois olla 2-viikkoa, mahd. äkkilähtö.Olen 49-v.reipas heteronainen.En ole aiemmin käynyt Turkissa, joten ei hirveesti innosta lähteä yksin seikkailemaan, mutta kivan ja positiivisen kaverin(naispuoleisen) kanssa olisikin jo paljon hauskempaa!
Toukokuussa Turkkiin
Sunny
3
536
Vastaukset
Hei!
Minä olen lähdössä Turkin Alanyaan 9.5 viikoksi jos seura kelpaa, niin laita viestiä. Olen 35-v. heteronainen Helsingistä. Kirjoittaa voit [email protected]- Matkaseuraa
Hei, olen 46-vuotias heteronainen ja lähdössä samoihin aikoihin Turkkiin. Aiemmin olen käynyt mm. Alanyassa. Äkkilähdöillä olen myös välillä ollut. Ota yhteyttä, jutellaan enemmän [email protected]
- marmariksessa
olen 46v nainen ja marmariksessa 2 ensimmäistä viikkoa toukokuussa. jos kiinnostaa seura niin ota yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211240
- 113941
- 42680
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274673- 15600
- 59597
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38495- 36491
- 59485
- 54470