mul tulee nykyää tosi paljon valkovuotoa ja se haisee pahalle. iha ku se tulis virtsaputkesta.. ennen ei tämmöstä. joskus ennen ku menkat alko, niin tuli joskus. mä menetin neitsyyteni noin kuukausi sitten ja oon ollu yhen toisen jätkän kanssa sen jälkeen. mulla ei pittäis olla mitää sukupuolitautia (kondyloomaa ei viel testattu, vasta vuoden päästä papassa). mikä mul voi olla ja pitäiskö käyä gynegologilla? onko kellää muulla ollu tämmöstä? yks lääkäri sano et jos valkovuoto alkaa haisee sillille, niin sillo voi olla jotai pielessä..
paha valkovuoto -> sukupuolitauti?
3
572
Vastaukset
- ulpuu
Ei tuo kyllä kuulosta sen kummemmalta kun, että bakteeritasapainosi on häiriintynyt. Sitä tapahtuu joskus yhdynnän jälkeen. Oireina on mm. runsas ja pahanhajuinen valkovuoto, voi olla kutinaakin. Marssipa suoraan apteekkiin ja osta satsi maitohappobakteeriemätinpuikkoja. Niistä pitäisi olla apua. Tuo on aika yleinen vaiva naisilla...
- Sraa
Jos ei oo ollu yhdynnässä ja silti valkovuoto haiskahtaa aika pahalle,nii mikä voi olla kyseessä?
- ulpuu
Sraa kirjoitti:
Jos ei oo ollu yhdynnässä ja silti valkovuoto haiskahtaa aika pahalle,nii mikä voi olla kyseessä?
Vaikkei yhdynnässä olis ollutkaan, voi bakteeritasapaino silti olla häiriintyny esim. kuukautisten tai antibioottikuurin takia. Se voi myös muuttua hormonitasapainon heilahtelun vuoks, joten syitä on monia. Kannattaa ostaa vaikka varoiksi kaappiin yksi maitohappobakteeriemätinpuikkopaketti, jos tuollaisia ongelmia on ollut. Ne tosiaan ovat hyvin yleisiä naisilla, eikä mitenkään vaarallisia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881561
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1171441Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras701295- 301192
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1171010Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422981Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46938- 19892
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66818- 46743