Sattui tänään mulle aivan kinkkinen juttu.
Se oli siis näin; eilen tavattiin miehen kanssa, jonka olen tuntenut kauan ja ollaan jo ennenkin tavattu ja sovittiin, että hän tulee tänään luokseni. Viestiä lähetin, kesti kauan, ennen kuin hän vastasi. Sitten jossain vaihees tuli viesti:
Olen kotona peittojen alla tämän illan. Kuume, Sori
Mitä teen ? Heivaanko tämän miehen ? Hän varmaan haluaa alistaa minut. Se ei onnistu.
tiedettäkö
23
634
Vastaukset
Taksi tuo ja taksi tuo. Hopi hopi, hän selvästi tarvitsee hoitoa, ehkäpä rohtoakin?
- mahdollista -
että mies on oikeasti sairastunut kuumeeseen, kenties nukkui silloin kun lähettelit hänelle viestiä.
Se että rupeat heti epäilemään alistamista, kertoo sinusta enemmän kuin uskotkaan. Joku holtti femakoinnissakin. - kun ottaa
minuakin päähän nämä aloitukset, tälläiset.
- yxitypy evk
uusiksi.
Siis tekö sovitte jo aiemmin, että hän tulee tänään luoksesi, ja kun häntä ei kuulunut, lähetit viestin ja kysyit syytä, johon hän vastasi että on kuumeessa?
Jos asia meni näin, heivaisin koko miehen. Syystä, että hänen olis kuulunut sinulle ilmoittaa itse jo aiemmin että on
(jos ei keksinyt koko juttua) sairastunut.
Sinähän olisit voinut järkätä (tai ehkä jo ehdit) vaikka kuin hienon kynttiläillallisen, ja istunut pöydässä yksin koko illan.
Eihän se sellanen peli vetele :=((- heti heivata
pihalle, ajattele nyt kovassa kuumeessa ei jaksanut ilmoittaa tai saattoipa nukkua ja yms,
antakaa sen miehen parantua rauhassa ennen kuin joukko teilaatte heti mäkeen. :)
Kirjoitteli viivi-amaldiina. :)) - yxitypy evk
heti heivata kirjoitti:
pihalle, ajattele nyt kovassa kuumeessa ei jaksanut ilmoittaa tai saattoipa nukkua ja yms,
antakaa sen miehen parantua rauhassa ennen kuin joukko teilaatte heti mäkeen. :)
Kirjoitteli viivi-amaldiina. :))kartanolle koko mies. Saattoihan se nukkua, mutta nukkui onnensa ohi :=))
Valehtelee kuitenkin.
Taitaa olla siellä peiton alla rohtoja antamassa joku toinen nainen.
Kyllä naisella pittää joku ylpeys olla sanon minä :=))) - viivi-amaldiina
yxitypy evk kirjoitti:
kartanolle koko mies. Saattoihan se nukkua, mutta nukkui onnensa ohi :=))
Valehtelee kuitenkin.
Taitaa olla siellä peiton alla rohtoja antamassa joku toinen nainen.
Kyllä naisella pittää joku ylpeys olla sanon minä :=)))kauheeta miten epäluotettavaksi näet miehen, :)
minä näen taas et hän kovin sairas ja yksin siellä raukka köllöttää peiton alla. :) - yxitypy evk
viivi-amaldiina kirjoitti:
kauheeta miten epäluotettavaksi näet miehen, :)
minä näen taas et hän kovin sairas ja yksin siellä raukka köllöttää peiton alla. :)enää kun meen just nukkumaan :=)))
Oon tänään jo niin paljon miehiä kehunut, että alkavat kohta nostaa nokkaansa liikaa.
Mä oon melko varma, että se missään peiton alla köllötä.. tai jos on , niin ei ole yksin.
Todenpana tietysti pitäisin, että kaveri soittanut, ja pyytänyt oluet, ja sellaista kutsuahan ei juuri kukaan mies voi vastustaa :=)))
Mutta hyvät yöt viivi. Jatketaan aiheesta joku toinen päivä :=)) - viivi-amaldiina
yxitypy evk kirjoitti:
enää kun meen just nukkumaan :=)))
Oon tänään jo niin paljon miehiä kehunut, että alkavat kohta nostaa nokkaansa liikaa.
Mä oon melko varma, että se missään peiton alla köllötä.. tai jos on , niin ei ole yksin.
Todenpana tietysti pitäisin, että kaveri soittanut, ja pyytänyt oluet, ja sellaista kutsuahan ei juuri kukaan mies voi vastustaa :=)))
Mutta hyvät yöt viivi. Jatketaan aiheesta joku toinen päivä :=))kauniit unet sinulle.
ps. ihan totta ympär suomen kulkee taas tätä kuumeilua, voi nousta aikuisellakin hetkessä 39, sillähän minä yritin puolustaa niin viimeiseen tappiin miestä. - olla sieppaamatta
yxitypy evk kirjoitti:
enää kun meen just nukkumaan :=)))
Mutta hyvät yöt viivi. Jatketaan aiheesta joku toinen päivä :=))sanojasi peiton alla köllöttämisestä. :)
Mennyt kaljoille ja jäänyt sille teilleen.
Sellaisia ne miehet on! Miksi me naiset hyväksytään semmoinen? - viivi-amaldiina
olla sieppaamatta kirjoitti:
sanojasi peiton alla köllöttämisestä. :)
Mennyt kaljoille ja jäänyt sille teilleen.
Sellaisia ne miehet on! Miksi me naiset hyväksytään semmoinen?ku väsyttää, mutta ei ne kaikki ole sellaisia, älkää antako pahoille luulolle tilaa heti ensimmäiseksi.
Köllöttää siel peiton alla kohta minäkin. :) viivi-amaldiina kirjoitti:
ku väsyttää, mutta ei ne kaikki ole sellaisia, älkää antako pahoille luulolle tilaa heti ensimmäiseksi.
Köllöttää siel peiton alla kohta minäkin. :)Näin pitää meitä miehiä puolustaa.
Oot ritariainesta!:)- mies rannalta
emw34 kirjoitti:
Näin pitää meitä miehiä puolustaa.
Oot ritariainesta!:)on hyvä että joku puolustaa meitäkin
miehet ei kirjoita tänne enää juuri ollenkaan just tuon ainaisen syyllistämisen takia. - viivi-amaldiina
mies rannalta kirjoitti:
on hyvä että joku puolustaa meitäkin
miehet ei kirjoita tänne enää juuri ollenkaan just tuon ainaisen syyllistämisen takia.Kiitos.
- Pirre*
rauhassa sattuuko niitä sairauksia jatkossa miten tiheään, ja voihan sitä kysyäkin mikä miehellä mielessä, eihän suhteesta tule mitään jos se on jommallekummalle väkinäistä kuin tervanjuonti, - vapaaseen tahtoon se pittääpi perustua.
Jos ei tykkää, niin ei tupata..- viivi-amaldiina
on syytä mitata kuume uudestaan. :)
- luulemaan
että muutamilla on ajatustenlukijan kykyjä. :)
- ent.tehtaantyttö
viivi-amaldiina kirjoitti:
on syytä mitata kuume uudestaan. :)
jos, tuo suhde vielä kovin nuori..pistäisin jännityksen piikkiin..ei nyt heti poikki kuitenkaan.
t.friidu
- pois vaan
ja odota tervehtymistä.
- viivi-amaldiina
paranee. :)
- Meriläinen
tuntenut hänet kauan mieti minkäläinen on, luuletko että on taipumusta alistamiseen?
Olette jo enenkin tavanneet miten meni tapaamiset?
Huomenna ostat mustaviinimarja mehua ja hunajaa.
Menet miehen luo ja teet kunnon mehut.
Kyllä se silloin selviää onko totta tämä asia, vai ei. - ehtiä heivaamaan
sinut ensin.
- mua ottaa päähän
ja tämä meidän stoori jatkuu. Ollaan oltu yhteydessä tekstiviestein, ei puhelimen välityksellä, kuten tavallisesti. Viestiin vastataan reilun tunnin kuluessa. Kysyin, onko kuumetta piisannu, hän myönsi, että hänellä oli ollut kova krapula, sori.
Panin viestin, että laitan saunan päällee, tuletko saunaan ? viestitin soita, tuli viesti; Taitaa jänis voittaa. Just saunasta tultiin.
Näin meitä viedään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905207
- 534076
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271967Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990