S-Marketin pilaantuneet

sipulit taas kerran

Aivan käsittämätöntä. Taas tänään ostin Tervakosken S-Marketista pilaantuneen sipulin. Tämä on toistunut kymmeniä kertoja vuoden aikana. Jossain vaiheessa vielä kiikutin pilaantuneen sipulin takaisin kauppaan ja sain uuden tilalle mutta nyt loppui sipulin ja muunkin osto siinä kaupassa. Vähän kannattaisi Osuuskauppa Hämeenmaassa miettiä keltä sipulit ostaa, ne näyttää päällisin puolin ihan ok mutta... sisus silkkaa....
Haen kaikki ruuat jatkossa Riihimäeltä, PISTE!

14

2027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun punnitsin

      Alunperin sipuli painoi 270g ja hinta 95 centtiä/kilo, edullista, eikö?

      Pilaantuneet osat poistettuna sipulista jäi käyttöön 148g joten oikea kilohinta sipulille oli 1,733 euroa/kilo.

      Arvatkaa olenko kiukkuinen??!

      • ole...

        sinulla elämässä muuta vastoinkäymistä ollut kuin yksi sipuli?.


      • samasta
        ole... kirjoitti:

        sinulla elämässä muuta vastoinkäymistä ollut kuin yksi sipuli?.

        kaupasta kotimaiset sipulini,enkä ole ainuttakaan huonoa saanut.


      • tietämättömyys
        ole... kirjoitti:

        sinulla elämässä muuta vastoinkäymistä ollut kuin yksi sipuli?.

        "sinulla elämässä muuta vastoinkäymistä ollut kuin yksi sipuli?."

        Entäpä jos asia ei olekaan niin?

        Tulitko miettineeksi syvällisemmin mistä saattoi johtua kiukku?

        Aina ei voi tietää...


      • mellevän

        kokonen sipuli???


      • kurpitsaa
        mellevän kirjoitti:

        kokonen sipuli???

        saa myös he-vi osastolta


    • tervalainen

      6v olen mäkin sipulini ja muun ruokani sieltä ostanut, eikä ole huonoja eteen osunut.

    • aika sentään...

      Kyllä tähän aikaan vuodesta voit saada Riihimäeltäkin päällisin puolin hyvännäköisen sipulin, mutta sisältä mätä. Onko ihmiset vieraantuneet luonnosta kokonaan???

    • Eniten silmään on pistänyt, että -50% alennukset loppui..Nyt vain -30%..

      Eikä tuo mitään, mutta tuntuu, että jatkuvasti on kaupasta jokin loppu?

      Ja totta on, että laatu on huonontunut ihan oikeasti..mutta hinta vain nousee..Koko ajan.

      Nakkipaketti..800 grammaa maksoi viime kesänä 2,00 euroa ja nyt 2,5 euroa!Ja moni muu myös..Korotus prosenteissa järjetöntä..

      • torstaina käydessä

        tomaatitkin aika huonossa kunnossa ja pahan näköisiä.
        Henkilökunta on kuitenkin erittäin ystävällistä eivätkä ole syyllisiä huonoon laatuun.
        Osuuskauppa Hämeenmaa voisi kuitenkin herätä hurmiostaan, uudet isot ABC-asemat jne, ja kiinnittää huomionsa siihen mitä lähikauppa tarjoaa asiakkailleen.


    • HPK4EVER-70

      Olen tehnyt saman havainnon turengin s-marketissa.. Tämän talven aikana erittäin usein ostanut mätiä sipuleita.. Vaihtamaan en tosin ole lähtenyt.

    • sanoa....

      Että et tule tähän aikaan vuodesta Riihiäeltä parempaa saamaan.
      Yleisesti ottaen olen esim.Riihimäen Prisman vihannes osastoon tyytymätön, hyvää tavaraa on sieltä paljon vaikeampi löytää, kun Tervan S-Marketista

      • vihannekset

        ja hedelmät roudataan espoon kilosta inexiltä.maanneet siellä ties kuinka kauan.pitäis suosia paikallisia tukkureita.


      • noi...
        vihannekset kirjoitti:

        ja hedelmät roudataan espoon kilosta inexiltä.maanneet siellä ties kuinka kauan.pitäis suosia paikallisia tukkureita.

        appelsiinit ja banaanit,ne tulee ensin hesaan ja sitte paikallisille,ei ne vähikkälässä kasva.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      250
      2045
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      2006
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1683
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1511
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1171
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1150
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      998
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      988
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      972
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      896
    Aihe