yritän saada Corellilla tehdyn sivun siirrettyä Photoshoppiin jatkokäsittelyyn mutta en saa kaikkia sivun osia mukaan. Jos saan tekstit niin puuttuu kuvat, tai toisinpäin. Milla saa KAIKKI tuolta sivulta bitmapiksi (vaikka tiff)?
Corelin
4
358
Vastaukset
Corel'ilta exportattua esim. tiffiä?
- versiossa
kyseessä lienee "vie" ja lopputulos on sama. Taustakuva jää Corelin puolelle, ,muu sälä kyllä siirtyy tiffinä. Pitäs saada kaikki Corelin työpöydältä yhdeksi ryhmäksi, miten? Sitten on aika vaikea ohje tiedostojenhallinnasta (ohje engl. mutta ohjelma suomenkielinen) jossa pitäisi osata lisätä puuttuvia palasia siihen "ryhmään." Versio 12. Ei kai homma voi olla noin vaikea vaan pitäisi onnistua kertakäskyllä.
- Peeter.
versiossa kirjoitti:
kyseessä lienee "vie" ja lopputulos on sama. Taustakuva jää Corelin puolelle, ,muu sälä kyllä siirtyy tiffinä. Pitäs saada kaikki Corelin työpöydältä yhdeksi ryhmäksi, miten? Sitten on aika vaikea ohje tiedostojenhallinnasta (ohje engl. mutta ohjelma suomenkielinen) jossa pitäisi osata lisätä puuttuvia palasia siihen "ryhmään." Versio 12. Ei kai homma voi olla noin vaikea vaan pitäisi onnistua kertakäskyllä.
Valikkokomentoa
Select -> All | Valitse Kaikki
Group | Ryhmitä - toimitaan?
Peeter. kirjoitti:
Valikkokomentoa
Select -> All | Valitse Kaikki
Group | Ryhmitävalitse Kaikki-Objektit sen jälkeen Järjestä-ryhmä ja lopuksi Vie-jokintiedostomuoto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833288
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342625- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732239Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512171Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191927- 621904
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201839- 861622