Tere
Katselen tässä media centereitä ja oon tullut kahden vaiheille.Toinen olisi hp aika kallis härveli ja toinen olisi kigntech.fi nettisivuilta.
Onko kenelläkään kokemusta tuosta firmasta?
Niitten laitteet vaikuttavat todella houkuttelevilta mutta en ole koskaa kuullut niistä mitää joten uskaltaako sieltä tilata?
Media Center ...kigntech
8
221
Vastaukset
että kukaan ei ole kuullut tuonnimisestä firmasta eikä tule kuulemaankaan. Mitäpä jos linkität putiikin sivun...
- taigajim
löytyy tuolta erikseen mainostuspalsta, eilen pykätty firma ja nyt muka olet löytänyt ne kun ei edes google tunne moista...
- hapaa40
tunnen kaverin ja olen nähnyt laitteen livenä. Näissä laitteissa ei ole taivuttu kompromisseihin, vaan ääni, kuva ja toimivuus on etusijalla. Takuu toimii ja tarvittavia päivityksiä säännöllisesti.
- .-.
hapaa40 kirjoitti:
tunnen kaverin ja olen nähnyt laitteen livenä. Näissä laitteissa ei ole taivuttu kompromisseihin, vaan ääni, kuva ja toimivuus on etusijalla. Takuu toimii ja tarvittavia päivityksiä säännöllisesti.
selvä taidan kanssa käydä vilkasemassa ja kuuntelemassa
Ylen suomenkielisiä tekstejä (ei ainenkaan ennen tukenut) ja HP on paska ainakin tulostimissa oli yks sellanen ja takuuajan oli "ilmainen"puhelintuki,mutta odottaminen ei ollut ilmainen ja arvaa pääskö sinne läpi ilman odottamista,makso ihan v....ti.
- sanon
et tarvi kallista. laita koneelles ilmainen versio, ubuntusta, haet semmoisen versoin mitä softia tarvit.
eli
http://cdimage.ubuntu.com/
tolta valitset version. - ._.
sanon kirjoitti:
et tarvi kallista. laita koneelles ilmainen versio, ubuntusta, haet semmoisen versoin mitä softia tarvit.
eli
http://cdimage.ubuntu.com/
tolta valitset version.nyt sitten hankin kigntechin meidakeskus 1 pakketin...
vaikutti oikeen hyvältä ostokselta. Katsotaan sitten kun saan sen olohuoneeseen :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743990Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1963275Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle762657Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792398- 1812072
- 781595
- 361576
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392