Monet kerrat olen Egyptissä ollut, aina hotellissa. Joillekin sopii, minulle ei. Haluan kokea OIKEAN Egyptiläisen elämän, ja siksi haluaisin vuokrata asunnon parista viikosta pariin kuukauteen. Mitään loma-asuntoa 500euroa/viikko eieiei. Vaan Hurghadan alueelta joku sievä yksityinen kämppä, jossa asustella rauhassa.
Vinkkejä. Itse olen löytänyt vain huippukalliita luksushuviloita. :p
Kämppä vuokraan
9
1259
Vastaukset
Mielestäni helpointa on mennä oikeastaan paikanpäälle katosmaan asuntoja. Saat ns. mieleisesi ja pystyt paljon helpommin neuvottelemaan asuntosi vuokrasta.
Mistäpäin Egyptiä ajattelit asuntosi vuokrata?- ihan vaan tiedoksi
olisikoan tämä nyt hiukan vika foorumi ruveta kämppää vuokraamaan. Itse en ole nähnyt montaakaan vuokrattavana ilmoitusta.
- nannaliisa
Okei, en nyt käsittänyt ja etkä sinäkään näköjään
- Gitecat
nannaliisa kirjoitti:
Okei, en nyt käsittänyt ja etkä sinäkään näköjään
Heips.. Juu, ensin tartteis tietää mistä päin oot hakemassa? Hurghadassa itse asustelen ja tosiaan tuo 500e vko on jo ryöstöö.. Kivan yksiön (1 makkari) saat tonnilla ja kaksion (2 makkaria) puoleentoista tonniin, alueesta riippuen tietysti. Nyt puhun siis Egyptin punnista. Eurolla saa kurssista riippuen 7,2-7,8 puntaa. Nuo ei siis todellakaan ole hinnalla pilattuja. Kairossa tiettävästi hintataso suurinpiirtein sama. Paras on mennä paikan päälle ja jollei oo tuttuja joilla yöpyä paria yötä, niin asustele jossain halvassa hotellissa ja katsele rauhassa. Siellä täällä näkyy flats for rent kylttejä. Vuokran lisäksi pitää maksaa vesi ja sähkö sekä 1-2 kk:n takuu. Milloinkos olit ajatellut tulla?
- Gitecat
Gitecat kirjoitti:
Heips.. Juu, ensin tartteis tietää mistä päin oot hakemassa? Hurghadassa itse asustelen ja tosiaan tuo 500e vko on jo ryöstöö.. Kivan yksiön (1 makkari) saat tonnilla ja kaksion (2 makkaria) puoleentoista tonniin, alueesta riippuen tietysti. Nyt puhun siis Egyptin punnista. Eurolla saa kurssista riippuen 7,2-7,8 puntaa. Nuo ei siis todellakaan ole hinnalla pilattuja. Kairossa tiettävästi hintataso suurinpiirtein sama. Paras on mennä paikan päälle ja jollei oo tuttuja joilla yöpyä paria yötä, niin asustele jossain halvassa hotellissa ja katsele rauhassa. Siellä täällä näkyy flats for rent kylttejä. Vuokran lisäksi pitää maksaa vesi ja sähkö sekä 1-2 kk:n takuu. Milloinkos olit ajatellut tulla?
Voisin tietysti opetella lukemaan viestit tarkemmin :) eli siis puhuit Hurghadasta. Lisäinfoa saat multa tarvittaessa ja apuakin jos sitä kaipaat.
- kertoisitko..
Gitecat kirjoitti:
Voisin tietysti opetella lukemaan viestit tarkemmin :) eli siis puhuit Hurghadasta. Lisäinfoa saat multa tarvittaessa ja apuakin jos sitä kaipaat.
..miten olet sinne päätynyt asumaan, oletko ihan muuttanut sinne ja oletko töissä Hurghadassa? Itse myös harkitsen loma-asunnon ostamista sieltä tai mahdollisesti pidempiaikaista oleskelua Egyptissä.
- älä heti osta
kertoisitko.. kirjoitti:
..miten olet sinne päätynyt asumaan, oletko ihan muuttanut sinne ja oletko töissä Hurghadassa? Itse myös harkitsen loma-asunnon ostamista sieltä tai mahdollisesti pidempiaikaista oleskelua Egyptissä.
Minäkin asun Hurghadassa, ja jos mietit tänne tulemista niin muista:
1) Täällä on VALTAVA asuntojen ylituotanto. Hinnat ovat laskemassa päin.
2)Egypti ei ole Eurooppa... eikä mikään toimi tutulla tavalla täällä. Kaikki putket vuotaa, sähkö toimii joskus ja iskuja saa milloin mistäkin ja talot rapistuu todella nopeasti.
3)Vuokraa asunto ainakin pariksi kuukaudeksi haluamallasi alueella ennen kuin ostat mitään, niin opit tuntemaan alueen.
4)Hyvinpalkatut työt ovat täällä kiven alla.
5)Rakkaussuhteet täällä ovat luksusta ja monelle miehelle ulkomaalainen naisystävä on businestä. Ei ne 20 vuotiaat äitinsä ikäisiä naisia jahtaile pelkästään huvikseen. - da7noon55
älä heti osta kirjoitti:
Minäkin asun Hurghadassa, ja jos mietit tänne tulemista niin muista:
1) Täällä on VALTAVA asuntojen ylituotanto. Hinnat ovat laskemassa päin.
2)Egypti ei ole Eurooppa... eikä mikään toimi tutulla tavalla täällä. Kaikki putket vuotaa, sähkö toimii joskus ja iskuja saa milloin mistäkin ja talot rapistuu todella nopeasti.
3)Vuokraa asunto ainakin pariksi kuukaudeksi haluamallasi alueella ennen kuin ostat mitään, niin opit tuntemaan alueen.
4)Hyvinpalkatut työt ovat täällä kiven alla.
5)Rakkaussuhteet täällä ovat luksusta ja monelle miehelle ulkomaalainen naisystävä on businestä. Ei ne 20 vuotiaat äitinsä ikäisiä naisia jahtaile pelkästään huvikseen.minäkin asun Hurghadassa, enkä tiedä missä edellinen kertoja asui ehkä (zarzaarassa) mutta täällä on kaikki hyvin rahalla voi tehdä melkein mitä vai kun et pihistää katso jopa www.meritalot.com löydät varmasti Suomen tason asuntoja. tervetuloa Hurghadaaaan
- merjahurghada
löytyy, niin vuokrattavaksi kuin jos ostaa aiot. Tietenkin alueesta ja asunnon kunnosta sekä varustetasosta riippuu vuokra. Mielestäni sinun kannattais vuokrata aluksi jokin kiva asunto ja katsella rauhassa mikäli hankkia aiot!Täältä löytyy todella edullisia ja todella hintavia asuntoja! Autan mielelläni ja voit halutessasi kysellä lisää vaikka textarilla 20102992473
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.327107- 434353
- 243755
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843457- 122507
- 302455
- 442122
- 262044
- 1641993
- 1051412