Joo eli tänää olis tarkotus mennä laival ja pääsisin kavereitten hyttiin mikä on "täynnä" jo eli 4 henkeä. Niin pystynkö ostamaan lipun laivaan ILMAN HYTTIÄ? Ei nimittäin ole rahaa ostaa omaa hyttiä kun tarviihan siellä vähän kuluttaakin ;) Ja laiva on silja europa.
NOPEAA VASTAUSTA KIITOS! : )
Siljalle ilman hyttiä? KIIRE
12
3247
Vastaukset
SOita sinne?
- fearfaerursa
Joo unohdin kertoo et oon ite 16v ja suunniteltii et laitetaa mut 18v ja kaveri on 23v ni se tulis mun huoltajaks ja se hakis sen lipun mul niin kerron oman nimen ja et oon syntyny 1990 sil silja "myyjäl" tmv jos sielt saa varattuu pelkän lipun?
- lehtolainen
fearfaerursa kirjoitti:
Joo unohdin kertoo et oon ite 16v ja suunniteltii et laitetaa mut 18v ja kaveri on 23v ni se tulis mun huoltajaks ja se hakis sen lipun mul niin kerron oman nimen ja et oon syntyny 1990 sil silja "myyjäl" tmv jos sielt saa varattuu pelkän lipun?
Valvojan tulee olla vähint.30v täyttänyt henkilö(isä,äiti,isosisko,isoveli,isovanhemmat)
- iawefj
lehtolainen kirjoitti:
Valvojan tulee olla vähint.30v täyttänyt henkilö(isä,äiti,isosisko,isoveli,isovanhemmat)
Ei tarvii jos on 18 ;) mut tosiaan kaveri soitti sinne niin iltalaivalla ei saa kansipaikkoja mut jotain jaettui hyttei saa?
- ikärajoista
iawefj kirjoitti:
Ei tarvii jos on 18 ;) mut tosiaan kaveri soitti sinne niin iltalaivalla ei saa kansipaikkoja mut jotain jaettui hyttei saa?
Silja noudattaa sellaisia ikärajoja, että jos perjantaina laivalle on K21, kaikilla sen alle jäävillä tulee olla mukana YLI 30v huoltaja. Lisäksi alle 18-vuotiaalla tulee olla oman vanhempansa kirjallinen lupa.
http://www.tallinksilja.com/fi/mainMenu/usefulInformation/ageregulations.htm
Mielestäni sekä Siljalla että Vikingillä valvotaan ikärajoja nuorten osalta, voi joutua näyttämään passinsa.
- ilmankyttiä
koska se on haudattu jo vuosia sitten.
- hyvissä voimissa
Kyllähän Silja on olemassa, katso vaikka sunnuntain 5.4. Hesarista, jossa Siljan mainos.
- . . . .
hyvissä voimissa kirjoitti:
Kyllähän Silja on olemassa, katso vaikka sunnuntain 5.4. Hesarista, jossa Siljan mainos.
siinä on pieni ero silja on vain mainoslause tallinkin imppeeriumissa, tarkoittamasi silja on mennyttä aikaa jota et takaisin enää koskaan saa ...
- långgariin
Tuossa tapauksessa olisi taas peliliikkeet sallittuja, kuten myös nettisivujen katseleminen. Mikään ei estä ostamasta Europalle kansilippua Långnäsiin, jolloin pääsee 9 €:lla. Ja alle 18-v pääsee vitosella, ja jos on jotain kortteja kuten Årskort, niin hinta tuosta vielä puolet.
- tajua_tuollaista
No eihän pikkulapset tollasia tajua! Pysykää lapset vois laivoilta se on aikuisille ja perheille!
- Turum Poik
Toki voit, ostat reittilipun maariahaminaan...
Itsekin olen näin tehden usean kerran ollut reissussa 15v poikaystäväni kanssa - Soita-ja-kysy
Soita ja kysy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l4363151Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822413Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1161878Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951565- 271533
- 771522
- 1091475
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva201398Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391- 801317