miten nopeasti raskaaksi

e-pillereiden lopettamisen jälkeen. Itsellä perheenlisäys toiveissa. Pillerit jätin neljän vuoden käytön jälkeen pois helmikuussa. Vielä ei ainakaan ole tapahtunut mitään... Menkat tuli ihan normaalisti. On varmaan viel pillereiden teho elimistössä.

16

1884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tälleen

Vuosi meni ennen kuin raskauduin. E-pillerit oli sekoittanut kropan niin perusteellisesti ettei keho meinannut millään palautua. Lääkkeetkin piti ottaa avuksi. Eipä tarvitse enää toista kertaa aloittaa hormonaalista ehkäisyä!

• ....

Meillä meni puolitoista vuotta ennen kuin tärppäsi,pillereitä söin kans sitä ennen.

• ihan heti osaa odottaa etta tärppäis, tietty tämäkin on yksilöllistä varmaan.. ei kyl ole ollut mitään oireitakaan siitä että mitään ois tapahtunu. Ainut mikä on niin rinnat ovat aremmat kuin aiemmin.. Täytyy vaan jatkaa "harjoituksia".

• tärppäs

heti kun lopetin pillerit mensut siis pidin ja sit niitä ei enää kuulunutkaan.

• tärpätä hyvinkin nopeesti. Mä aikoinaan aloin odottaa esikoista heti kun lopetin pillerit, yhet menkat oli ja sen jälkeen plussasin, en kyl sillo ehtinyt niitä kauaa käyttääkään. nyt kuiteski esikoinen 4 v. ja hänen syntymän jälkeen aloin kayttää e-pillereitä. nyt pikkukakkonen toiveissa. saas nähä kuinka käy.

• tärppäsi

heti kun oli mahdollista. Vauvaa alettiin "suunnittelemaan" ja ajateltiin, että jos nyt vuoden sisällä onnistuis ja ei mennyt kuukauttakaan :)
      Mutta on tuo mukava pallero =)

• Musta aurinko

Mä mietin kust tuota samaa. ite jätin tän kuun alussa pillerit ja nyt pitäis parin päivä päästä alkaa menkat. Eilen olin aika kipee, ihan ku olis ollu menkat mut pahempi, sit tuli vähän semmosta limasta verta? mitähän tuo oli...

• pilaaja

Kolme vuotta sitten lopetin pillerit eikä oo tapahtunu mitään. Ehkä jonain päivänä.

• Doris-27

Mä oon ollu syömättä pillereitä jo viisi vuotta, ainakin! Mut en o ahkerasti yrittäny lasta. Mut nyt 2007, marraskuusta asti yritetty eikä mitään tapahdu!! Ärsyttää ja harmittaa niin pirusti!!!

• heti ekasta
        Doris-27 kirjoitti:

Mä oon ollu syömättä pillereitä jo viisi vuotta, ainakin! Mut en o ahkerasti yrittäny lasta. Mut nyt 2007, marraskuusta asti yritetty eikä mitään tapahdu!! Ärsyttää ja harmittaa niin pirusti!!!

kierrosta pillerien jälkeen. Ei ollut yksiäkään luomumenkkoja välissä.

Esikoisen kohdalla meni 6 vuotta, kakkosen kohdall 3 vuotta.

• raskauduttu...taas tänään alkoi menkat ihan niinku ennenki. Ajattelenkohan asiaa liikaa, mut ei voi olla ajattelemattakaan. :(

• *-*
        santtuli kirjoitti:

raskauduttu...taas tänään alkoi menkat ihan niinku ennenki. Ajattelenkohan asiaa liikaa, mut ei voi olla ajattelemattakaan. :(

söin pillereitä 6 vuotta, yhdet menkat tuli lopettamisen jälkeen ja jo toiselta kierrolta raskaaksi.
        Nyt ruvettiin toista yrittämään (söin 3vuotta pillereitä) Eilen näytti testi plussaa, ensimmäinen kierto ilman pillereitä.
        On siis ilmeisesti aika yksilöllistä...

• fisutt

hormonaalinen ehkäisy käytössä 8 vuotta (pillerit & rengas). Raskauduin kolmannesta luomukierrosta.

• meleei

söin pillereitä 3 vuotta ja päätettii yrittää. Yhet menkat tuli ja tänään sit sain plussan :) Eli toisesta kierrosta lähti, eli voi alkaa nopeestikkin!

• kuukautta

Eli yhdet menkat kerkes tulla :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      367
      1841
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1668
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1338
    4. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      51
      940
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      888
    6. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      69
      879
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      32
      714
    8. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      68
      676
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      53
      676
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      673
    Aihe