Onko chatissa ketään normaalia keskustelutaitoista miestä ikinä linjoilla, joka haluaisi keskustella jostain muustakin kuin seksistä. Olenko ymmärtänyt väärin chattailyn ideologian?, Onko se puutteessa elävien keskustelufoorumi? "Livepalsta" Heittäkää kommenttia, kokemuksia.
NORMAALEJA ihmisiä chatissä?
18
1415
Vastaukset
- siellä
nyt täytettäisiin seksin muodossa - chatissa???
Ei kait chatit ole sen kummempia paikkoja kuin muutkaan loosit?
Katsoisin että puutteessa elävien paikat ovat baaritiskit.- näin todennut
sexistä puhuminenkin jo kiihottaa joitakin ja samalla voi tyydyttää itseään. Siis lieventää puutetta.
- Koltta-Kaija
mulukku perseeseen.
Niille on omat chattipaikat, ja anna paukkua kovalla äänellä, yleensä nuo perseenvonkaajat ovat ihan ilman omaa syytänsä eksyneet normaali-ihmisten paikkoihin...
kun ei muualta saa... - keskustelutaitoinen ?
Osaa keskustella siivouksesta ja pitsinnypläyksestä, vai? Arvelen itse olevani ns.neurotyypillinen ihminen. Seksi on mielessäni monta kertaa päivässä, muttei pitsinnypläys. Keskustellaan autonkorjauksesta?
t:karju- en minäkään
jaksa kauan vaahdota kakkuresepteistä ja villasukkien kutomisesta vaikka olenkin nainen.
Oikeastaan minua ottaa kupoliin ikäisteni naisten ainaiset kokkausjorinat.
Ne asiat kuuluvat jokapäiväiseen arkeen mitä niistä vuorisaarnaa tekemään. - yks Elli
Ja noinko mustavalkoinen on ajattelusi? Jos ei keskustella seksistä niin se toinen ja ainoa muu vaihtoehto on tyyliin autonkorjaus, pitsinnypläys tai siivous? Ei ole tullut mieleesi, että maailmassa on miljoona muutakin keskustelunaihetta? Tosin jos sitä keskusteluTAITOA ei ole niin vaikeaahan se on.
- BööSulle
löytyy paljon chatteja, joissa sitä sexi sanaa ei esiinny, eikä hyväksytä etes kirjoittavaksi, ok.
Voit myös siellä chatissa ilmoittaa jo heti ensi aakkosilla, ettet haluu jutellla sexistä.. paljon enpäähän siellä ei voi tehdä tai sit vaihtaa chatti-paikkaa..
Chatissa on varmaan muitakin jotka eivät haluu puhuu sexistä, chattaile heidän kans..
Normaali asioihinkin kuuluu hiukan sexii.. silloin ja tällöin :) - normaalia?
Sitähän nuo herratkin harrastaa kuulemma.
Epänormaalimpaahan se olis jos ei ollenkaan seksistä puhuttaisi.
Tylsäähän se on jos ei ilmassa ole minkäänlaista seksuaalista jännitettä ja se ei synny pelkästään säistä porisemalla ja pikkukalle-vitsejä kertoilemalla.
Jos haet ainoastaan juttuseuraa, juttele muiden tyttösien kanssa, mutta varo lespoja. täälläkö yleensäkään normaaleja jos mua ei lasketa pois ;=)
seksistä olis kiwa jutella liwessä mut ei tääl tjn
mutta sitten mistä juteltais?
ja ainakin omat kokemukset naisista keskustelu kawereina :=)
jotenkin se siirtyy aina siihen seksiin ei mun puolelta waaan :=)- muuten
seksistä puhuminen on tabu aikuiselle ihmiselle?????
- Naisen kokemuksia
Ei ole normaaleja, chat on täynnä pelkästään sexin vonkujia ja siitä puhujia. Voin kuvitella mitä tekevät siellä toisessa päässä asiasta puhuessaan. Ehkä yhteen tai kahteen suht.normaaliin olen chatissa törmännnyt. Muut useat kymmenet haluavat puhua vain sexistä ennemmin tai myöhemmin. Eikä vain puhua.l
- wiuski
Ei todellakaan ole, ehkä se monelle miehelle sellainen *kokeilemisen* paikka jos sinulla sellainen nimimerkki, otsikko profiilissa, valokuvia.... Oman kokemukseni mukaan ja monen vuoden sellaisen... chatissa todella mukavaakin juttuseuraa, ja monesta heistä jopa kehittynyt vuosien mittaan todellinen ystävä. Oma nikkini ehkä saattaa sisältää vihjauksen jostain muusta joka kuitenkin minun huumoria.... mutta
aniharva mies jatkaa kun kerron asian. Erittäin asiallisia vastauksia saanut... veikee olis tietää mistä se sitten mahtaa johtua?=) Chat on tarkoitettu hauskaan kommunikointiin, ehkä jopa tiiviimpäänkin yhdessäpitoon, jokainen taaplaa tyylillään. Empä voi moittia:)
- normi likka
Olen aivan samaa mieltä, vaik tota huumoria ja normi älöily juttuja piisais kyl mullakin mut tympii kun ei sitten ketään jonka kans vois vaihtaa tavan asioista mielipiteitä kaik kääntyy aina aivan just sinne......paskaa sakkia täynnä koko chatti. menkää muualle te seksinhimoiset hörhöt,, on sitä muutakin puhumista ihmisen elämässä, seksi kyllä kuuluu ihmisen elämään mut tavan ihmiset ei sitä ääneen laasaa joka mutkassa. et muuta juttua nyt kyllä saisi tull. jospa joku puuttuu asiaan ja lopettaa koko chatin.
- ..Topias
En tiedä mikä on normaalia ja mikä on chattailun ideologia mutta ihan varmaan suuri osa miehistä naista lähestyessään noin ylipäätään haluaa seksiä(kin). Chatista voisi yhtä lailla yleistää että suurin osa naisista hakee siellä aviomiestä eli jos keskustelun aikana käy ilmi joku syy miksei mies olekkaan sopiva aviomiesehdokan niin kiinnostus keskustella loppuu siihen ihan riippumatta kuinka lennokas ja avoin keskustelija mies on ollut.
- löytyy
ainakin yksi mutten jatkuvasti siellä olekaan, pyydän keskusteluun jonkun kun tuntuu järkevältä. En kyllä koskaan ole siellä mitn "ehdotellu", ehkä "normaaleilla" on vaikea päästä alkuun, kun ei fokusoi siihen yhteen asiaan. Kattele jotain vähän järkevämpää ja hiljaisempaa
- muuten
mies, en ehkä isolla M:llä mitä yleensä haetaan
- kasipallo
...touhua kaikki tyynnin. Täällä ja missään muuallakaan miehet ei osaa puhua kuin sexistä. Tiedä sitten onko se "valmistusvirhe" vai mikä lie pätemisen tarve, "miehen mitta" tai jotain.Kovin on suppea ajatusmaailma heillä - valitettavasti.. MURRR...
- sar08
Varmaankaan olla kun muutama joka yrittää ainakin kirjoittaa normaaleja juttuja toisille.Hukkasin yhden hyvän tyypin täältä ja minä myös niin aloittelija kun olla ja osaa.Olen etsinyt,mutta kun ei niin ei.(vaan en ole mies)enkä transu enkä muutenkaan muuta kuin oma itseni.Kaikkea sitä muuten saa täälläkin lukea....jep.:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373057- 1392533
- 512489
- 1582104
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201838- 401469
- 481249
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa191127- 511057
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241022