niin saa aina vastauksia ihmiseltä.
Ja aina tulee lämmin tunne rintaan.
Jo nyt, saan sieluuni iloisen keltaista väriä.
Mikä teitä oikein vaivaa?
Minä olen Pääsiäisen mökillä.
Teidän ansiostanne menen aurinkoiselle jäälle, viheltelen siellä onnellisena ja iloisena.
Tulkaa sitten naaraamaan, syylliset!
H.
Vaikka kuinka teitä kiusaa
17
1039
Vastaukset
oikein riivaa?
Sinä syyttelet ihmisiä jotka jaksaa kirjoituksia lueskella päivästä päivään, aloituksia joissa ei ole sisältöä, ei aihetta, ei asiaa paitsi ehkä juuri sinulle itsellesi ja sitten kehuskelet kun joku sinulle vastaa??? Käy nyt vaikka uimassa siinä avannossasi niin saat jotain uutta asianpoikasta esille.
Hyvää Pääsiäistä sinne avannon reunalle. Hyppää nyt!- HTZA
ei ihan oikein, mutta sinnepäin.
Sainpahan sinulta, taas, hyvän opetuksen.
Jos kerrankin teen aloituksen johon ei kukaan vastaa, ymmärrän yskän.
Pilasit nyt oman toivomuksesi vastaamalla minulle.
Tämänkin vuoksi kävelen jään päällä, ja avantoa en tee, en ainakaan tahallani.
Laita keltainen huivi, ja lähde ulos, kuuntele lintuja ja nauti siitä että kesä on lähellä. - avantoon
HTZA kirjoitti:
Laita keltainen huivi, ja lähde ulos, kuuntele lintuja ja nauti siitä että kesä on lähellä.reiän, muista hypätä sen palasen päältä pois:)
- Lulu 50
avantoon kirjoitti:
reiän, muista hypätä sen palasen päältä pois:)
Se jäänpalanen pitää ottaa pois, mitä avantouimista se on jos jään päällä seisoo. Siinä ei muuten tarkene kauan seistä kun varpaat jäätyy.
- taitaa olla
yksinkertainen.
HTZA kirjoitti:
Laita keltainen huivi, ja lähde ulos, kuuntele lintuja ja nauti siitä että kesä on lähellä.ja lintujen laulu kuuluu kotiovella.
Eikä minulla ollut mitään toivomuksia sinun suhteesi. Hyppää avantoon jos haluat ja jos et niin jää reunalle laulelemaan.
- henri|
halpa kelluntapuku(ruumispussi), niin ei mene naaraajilta pääsiäinen kintaaseen.
- Minä, joskus täällä vakkari...
Mä sain aikanaan vaan kylmää jäätä niskaani kun olin rehellinen.
Siitä on muutama vuosi ja päätin silloin että en koskaan enää avaa suomi 24 sivustoja.
Täällä pärjää kun valehtelee, ei koskaan näytä sitä että on oikeasti onnellinen, ei koskaan ole onnellisesti naimisisaa eikä omista hyvin menestyneitä lapsia.
Tää oli mulle pakopaikka silloin kun en osannut arvostaa omaa itseäni, nyt osaan ja tiedän kuinka helposti täällä voi menettää identiteettinsä.
Mä olin vahva silloin, nyt olen vielä paljon vahvempi, olin palstan "kuningatar".
Enää en halua sitä, nyt haluan kaikille hyvää mieltä ja onnea.
Sinä Goldie olit mun ystäväni samoin se joka meitä vainosi. Mä opin paljon, toivottavasti myös muut oppivat. Me oltiin kuningettaria, toinen eksynyt tieltä mutta vahva ja toinen vahva ja pelleili teille - pyydän anteeksi.
Mä pelleilin mutta kadun ihan sydämestäni sitä mitä tein.
Mulla on ihan eri kuviot nyt ja myös silloin - ja pyydän anteeksi niiltä joita loukkasin.
Tää netti on kanava joita myöten on niin helppo pilkata ja ilkeillä. Mä pystisin siihen edelleenkin, mutta en tee sitä. Mä olen oppinut jotakin, mä olen oppinut nöyryyden.
Vuosien takainen "kuningatar" on oppinut paljon.
Mä en enää kirjoittele tänne, mulla on oma elämä joka on paljon tärkeämpi kuin nettielämä.
Joku tunnistaa mut tästä kirjoituksesta, siitä on aikaa ja nyt puhaltaa uuudet tuulet.
Mä en enää ole täällä enkä aio palatakaan, vaikka tavallaan oli hauska jutella teille kaikille..siis mä en todellakaan muista teidän nimimerkkejä...mutta mä rakastan teitä kaikkia ja ootte lämpiminä mun ajatuksissani...ihan kaikki noin kolme neljä vuotta sitten täällä olleet....
Goldie...sulle mä toivon sydämestäni kaikkea hyvää, sä olet hyvä ihminen.
Älä anna toisten lannistaa sua, ei mene päivääkään etten ajatelisi sua...sä olet mun sydämessäni vaikka olin sulle tosi ilkeä ja poistin sut mesestäni....mä vaan halusin herättää sut, vaikka olen ateisti, toivon sulle Jumalan siunausta jos sä uskot siihen.
Kaikkea hyvää teille kaikille ihanille ystäville toivottaa: Marion.T- palannut
palstoille vuosien takaa?
- sitä enää
kusimitattavana täällä halausikaan olla?
- varoa kannattaa ainakin
sitä enää kirjoitti:
kusimitattavana täällä halausikaan olla?
If snow is yellow, don`t eat it!
- akseliNväli
että joku läyskä tällä kiukuttelee.
- vuosien takaa
akseliNväli kirjoitti:
että joku läyskä tällä kiukuttelee.
en kiukutellut silloin enkä kiukuttele nytkään:)
- vuosien takaa
emw34 kirjoitti:
Terveiset ja hyvää kevättä,"nääs"!:)
vielä täällä:)
Mä olen poistunut palstalta aikaa sitten mutta tulin katsomaan vieläkö muistetaan..hmm..joku muistaa hyvällä ja muutama pahalla.
Oikein hyvää pääsiäistä sinulle ja kaikkea hyvää elämääsi jatkossakin.
Tapaillaan taas noin vuoden kuluttua jos hengissä pysytään...ööhhh..siis mikäs pahan tappais...
Toivottaa: Tiesit kyllä kuka:)
liikaa kellastumasta!:)
Sisäelimet keltaiset, liikaa voita.
Iho keltainen, maksa-arvot lähentelee taivasta!
Jk. Vielä on liian aikaista hukkua, jos et virtapaikkaan astu ja se ei kertakaikkiaan vetele. Jää perikunta ilman henkivakuutusrahoja ja sitähän me ei tahdota.naskaleita!!! Elävän tekee elämää mieli!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905207
- 534076
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271967Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990