Tervehdys! Olen koukuttumassa hiljalleen kohti kickbikea noin kuntoilumielessä, ja kyselisinkin nyt kokemuksia ja näkemyksiä kokeneemmilta käyttäjiltä. Olen suunnitellut pyörää kuntoilukäyttöön, eli potkuttelisin lenkkejä asfalttiteillä. Eli haussa on siis kohtuullisen raskaaseen kuntoiluun soveltuva härveli. Kaiken lisäksi olen 190 cm pitkä, tämäkin vaikuttanee kickbiken valintaan, vai?
Olen kiitollinen kaikista vastauksia, myös niistä missä kerrotaan mistä moisen värkin voisi edullisimmin hankkia. Nämä polkupyöräkauppiaat täälläpän kun eivät tunnu paljoa kickbikeista tietävän.
Kickbike?
5
3484
Vastaukset
- atlatl
Siellä noista tiedetään ja ainakin PK-seudun Ladun toimintapisteissä noita voi käydä kokeilemassakin.
- joskus ite
tämmöisen. vanha mummiskan etupää johon hitsasin putkenpätkän rungoksi ja takapään haarukasta sovittelin pidikkeen pienelle takapyörälle rollaattorin renkaasta. Ja vielä käsijarru etupyörään niin pysähtyy paremmin. mahtava peli kuntoilumielessä ja muutenkin pikku liikkumiseen. kulkee hyvin pururadoilla ym epätasaisilla teillä ison 28" etupyörän ansiosta.
- viikko sitten ostin
http://www.kickbike.fi/index.php?mid=214#5 tuosta pääset alkuun. olet kasvamassa ihmisenä kun olet hankkimassa kyseistä kulkuneuvoa.
- 192 cm
Minulla oli Kickbike, mutta valitettavasti jouduin myymään sen pois kun en laajoista säätömahdollisuuksista huolimatta löytänyt rentoa ajoasentoa. Muuten ihan mahtava peli, mutta kokeile ehdottomasti ennen ostoa, että löydät hyvän ajoasennon.
- potkuttelua?
Nostanpa vanhaa viestiä..
Kickbike kiinnostaa, joten jos on uusia kokemuksia, niin kiinnostaisi kovasti. Malliksi olen harkinnut Sport G4 tai Cross Max, onko tuo maastomalli kuitenkin turhan raskas, jos pääasiassa potkuttelen kävelyteillä, joskus tosin huonokuntoisillakin teillä, mutten varsinaisesti maastoon suunnittele meneväni. Lisäksi tuo Sport olisi hieman edullisempi.
Eli kokemuksia ja kommentteja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014