-En osta mitään, kuin tarjouksesta.
-En laske vettä hanasta koskaan turhaan juodakseni, sitä varten on jääkaapissa litran mitta.
-Käyn suihkussa vain kerran kuukaudessa, samoin pesen vaatteni, kun ne pysyvät seinää vasten pystyssä:))
-Yritän pärjätä viimeiseen saakka, ennenkuin sytytän illalla säästölamput.
Töpselit aina irti seinästä luonnollisesti (loisvirta).
- Keitän makaronit, riisit ja perunat, siten että kun vesi kiehuu, heti virta pois.
Kypsyvät kuumassa vedessä valmiiksi. (perunat vaativat hiukan enemmän).
- En osta uusia vaatteita, jos ostan, kirpparilta tai erikoistarjouksesta useita. Sukat, kalsarit, paidat.
Tämä näin aluksi...
Olen tosi pihi, voitatko minut?
43
1508
Vastaukset
- Heikunkeikku
...on KILPAILU, niin voitan Taatusti.
Hetkinen...... noin.......ja noin....nyt...nyt....
Okei, sain viritettyä itseni kilpakuntoon.
Mutta älä välitä, vaikka häviät, sillä toinenkin sija on ihan hyvä. Ei saa vähätellä hopeamitalia.
Annan Aina tunnustusta hyvälle kilpailijalle. Eikä ole minun syyni, jos olen syntynyt kultamitali suussa...eiku kaulassa.
Jos laittaisin kaikki mitalit kaulaani, en kykenisi seisomaan suorin jaloin, en edes kontillani kykenisi. Pääni olisi littanana lattiassa kiinni :)
Mutta asiaan:
-Sinulla on jääkaapissa vettä kannussa, ihan hyvä. Mutta olet törsääjä, koska valutat kraanasta sen veden.
Meikäläinen sulattaa talvisin kaiken veden lumesta ja näin ollen säästän huomattavasti veden kulutuksessa.
-Minä käyn kyllä suihkussa usein. Ajoitan sen aina kyläreissujen yhteyteen ja kipaisen ystävien luona suihkussa. En käy Koskaan kotona suihkussa.
-Minä en sytyttele lamppuja. En edes omista lamppuja. Minulla on öljylamput. Joita luonnollisesti käytän hyvin säästeliäästi.
-Teepussit käytän tietysti useampaan kertaan. Kuivaan välillä ja seuraavan kerran otan tämän käytetyn käyttöön.
Tuo oli aika hyvä, että peset vaatteet vasta sitten, kun pysyvät seinää vasten pystyssä. Se nauratti :))))
Itse pesen vasta sitten, kun vaatteet kävelevät itse koneeseen :D
Tämä näin aluksi....- nainen.
Lumensulatus, teepussit ja öljylamput. :) Ystäviäsi ei häiritse varmaan yhtään jatkuva suihkussakäynti?
- hande
nainen. kirjoitti:
Lumensulatus, teepussit ja öljylamput. :) Ystäviäsi ei häiritse varmaan yhtään jatkuva suihkussakäynti?
Maksaa turhan paljon. Ei kannata.
Ostin armeijan huutokaupasta pimeänäkölastit.
Näin ei törmäile pimeissä huoneissa kiljupönttöön... - Heikunkeikku
nainen. kirjoitti:
...ei ollenkaan häiritse, kun ravailen heidän suihkussa.
Yritän olla niin niin NIIN mukava, että he ilolla ottavat minut vastaan.
Ja olen Aina samaa mieltä, kuin he. He pitävät siitä. Ja tällä samaa-mieltä-olevuudella säästän myös aivojani. Ei tarvitse ajatella, kun vain myöntelee iloisesti hymyillen :) eikun näin: :D - Heikunkeikku
hande kirjoitti:
Maksaa turhan paljon. Ei kannata.
Ostin armeijan huutokaupasta pimeänäkölastit.
Näin ei törmäile pimeissä huoneissa kiljupönttöön......semmosen vehkeen. Paljonkos pulitit siitä?
Lamppuöljy maksaa toki, mutta sytytän lamput vain ja ainoastaan silloin harvoin, kun joku tulee käymään. Muutoin kuljeskelen asunnossani käsi-ja jalkatunnollani. Se ei ole ollenkaan vaikeaa, kun oppii tietämään missä mikäkin huonekalu sijaitsee.
Sitäpaitsi pimeydessä on sekin hyvä puoli, että ei näe mitään likaa tai epäsiisteyttä ympärillään. Siksipä on aivan turha siivota, kuka sitä kattelis, kun mitään ei näe. Tällä tavalla säästän myös pesuaineissa, niitä en tarvitse. - nainen.
Heikunkeikku kirjoitti:
Ja olen Aina samaa mieltä, kuin he. He pitävät siitä. Ja tällä samaa-mieltä-olevuudella säästän myös aivojani. Ei tarvitse ajatella, kun vain myöntelee iloisesti hymyillen :) eikun näin: :DLoistava idea, tuo myöntely. Mutta minulla pukkaisi mielipidettä välillä pintaan. :)
- hande
Heikunkeikku kirjoitti:
Ja olen Aina samaa mieltä, kuin he. He pitävät siitä. Ja tällä samaa-mieltä-olevuudella säästän myös aivojani. Ei tarvitse ajatella, kun vain myöntelee iloisesti hymyillen :) eikun näin: :DMiehille tulee tunne, että misssäs se minun rysäni olikaan...
Kalalle mieli.
Ja naiset suorastaan työntävät suihkuun... - hande
Heikunkeikku kirjoitti:
...semmosen vehkeen. Paljonkos pulitit siitä?
Lamppuöljy maksaa toki, mutta sytytän lamput vain ja ainoastaan silloin harvoin, kun joku tulee käymään. Muutoin kuljeskelen asunnossani käsi-ja jalkatunnollani. Se ei ole ollenkaan vaikeaa, kun oppii tietämään missä mikäkin huonekalu sijaitsee.
Sitäpaitsi pimeydessä on sekin hyvä puoli, että ei näe mitään likaa tai epäsiisteyttä ympärillään. Siksipä on aivan turha siivota, kuka sitä kattelis, kun mitään ei näe. Tällä tavalla säästän myös pesuaineissa, niitä en tarvitse.Sattui nuo 5e ja 30c olemaan Lapin-Säästöpankin korkeakorkoisella.
Pölynimuria ei meillä ole käytetty vuosiin.
Hän onkin nykyisin yöt vieressäni.
Meillä voi sanoa olevan ns. suhde... - Heikunkeikku
nainen. kirjoitti:
Loistava idea, tuo myöntely. Mutta minulla pukkaisi mielipidettä välillä pintaan. :)
...niin kyllä meikäläisellekin tuottaa välillä pikkasen ongelmia vain myönnellä ja nauraa, kun omia mielipiteitä meinaa pintaan pukkailla.
Tätä varten olen kehittänyt oivallisen varasuunnitelman (onhan vaa´assa tuo seuraava suihkureissu).
Jos suustani meinaa tupruta joku eriävä mielipide, niin lähden kiireesti käymään vessassa. Sanon, että mahottomasti pissuttaa. Noh, vessassa sitten sullon käsilaukustani talouspaperia suun täyteen ja hetken siinä seisottuani, posket pullollaan, vetäsen paperit veks. (laitan takaisin laukkuun ja kotona ne kuivaan seuraavaa käyttöä varten, säästöä sekin).
Kun tulen vessasta pois ja istun ystäväni seuraan, en yksinkertaisesti kykene sanomaan sitä eriävää mielipidettäni, koska suuni on NIIN kuiva, että mitään sanaa ei sylki sinne vie eikä tuo. Hymyily onnistuu hyvin kuivasuisenakin. - Heikunkeikku
hande kirjoitti:
Sattui nuo 5e ja 30c olemaan Lapin-Säästöpankin korkeakorkoisella.
Pölynimuria ei meillä ole käytetty vuosiin.
Hän onkin nykyisin yöt vieressäni.
Meillä voi sanoa olevan ns. suhde......kehittymätön ymmärrykseni ja lievä lukihäiriö, mutta tarkoititko, että sinulla on suhde imurisi kanssa? :DDDDDDDDDDDD
*tuhlaa 1/8 palasen talouspaperista ja pyyhkii naurunpyrskähdyksestä tullutta sylkeä näytöltä* - hande
Heikunkeikku kirjoitti:
...niin kyllä meikäläisellekin tuottaa välillä pikkasen ongelmia vain myönnellä ja nauraa, kun omia mielipiteitä meinaa pintaan pukkailla.
Tätä varten olen kehittänyt oivallisen varasuunnitelman (onhan vaa´assa tuo seuraava suihkureissu).
Jos suustani meinaa tupruta joku eriävä mielipide, niin lähden kiireesti käymään vessassa. Sanon, että mahottomasti pissuttaa. Noh, vessassa sitten sullon käsilaukustani talouspaperia suun täyteen ja hetken siinä seisottuani, posket pullollaan, vetäsen paperit veks. (laitan takaisin laukkuun ja kotona ne kuivaan seuraavaa käyttöä varten, säästöä sekin).
Kun tulen vessasta pois ja istun ystäväni seuraan, en yksinkertaisesti kykene sanomaan sitä eriävää mielipidettäni, koska suuni on NIIN kuiva, että mitään sanaa ei sylki sinne vie eikä tuo. Hymyily onnistuu hyvin kuivasuisenakin.Ja he käyttävät vessaa, sanon että se on rikki.
Ei saa vetää.
Useimminhan naiset(hädissään) käyvät pissillä.
kun he käyttävät sen sanomalehti Karjalaisen pyyhkimiseen. (vessapapeperi, hui turhuus),
Ongin ne maljasta kuivumaan narulle.
Eihän sitä humputella tässä talossa ei... - nainen.
Heikunkeikku kirjoitti:
Kun tulen vessasta pois ja istun ystäväni seuraan, en yksinkertaisesti kykene sanomaan sitä eriävää mielipidettäni, koska suuni on NIIN kuiva, että mitään sanaa ei sylki sinne vie eikä tuo. Hymyily onnistuu hyvin kuivasuisenakin.Tässähän tuli oikein niksipirkka esiin. =D
- nainen.
hande kirjoitti:
Ja he käyttävät vessaa, sanon että se on rikki.
Ei saa vetää.
kun he käyttävät sen sanomalehti Karjalaisen pyyhkimiseen. (vessapapeperi, hui turhuus),
Eihän sitä humputella tässä talossa ei...Kuinkas tuo puucee idea olis, asutko kaupungissa tai maaseudulla. =D Alkoholia ette ainakaan voi juoda, sehän vasta pissittääkin niitä naisia.
- Heikunkeikku
hande kirjoitti:
Ja he käyttävät vessaa, sanon että se on rikki.
Ei saa vetää.
Eihän sitä humputella tässä talossa ei.....yhä mukavammalta. Samanhenkisyys ajattelussa kiehtoo erityisesti.
Tämä samanhenkisyys tuli viestissä oivallisesti esille. Olen mitä iloisin, huomatessani, että on olemassa muitakin ihmisiä, jotka järkevällä tavalla etenee elämässään :)
Nimittäin, kun Minulla on miesseuraa ja kun he omassa hädässään kirmaisevat vessaan, niin sanon aivan samalla tavalla, kuin sinäkin, että vessa on rikki. Eikö hupaisaa, miten samalla tavalla ajattelemme. olen äimän käkenä.
Minulla ei ole sanomalehti Pohjalaista vessassa. Pieni pläntti miehen housuissa kuivuu itsestään, eikä todellakaan ole minun ongelmani.
Naisia en kutsu kylään, menen itse heidän luokseen.
Myöskään minun asunnossani ei humputella. - hande
nainen. kirjoitti:
Kuinkas tuo puucee idea olis, asutko kaupungissa tai maaseudulla. =D Alkoholia ette ainakaan voi juoda, sehän vasta pissittääkin niitä naisia.
Mökillä minulla on puusee.
Siellä voi käydä nakilla.
Ikävää että "torni" on kasvanut niin korkeaksi, että joutuu kakkimaan kankku vinossa.
Mutta tämä kloakkituote on niin arvokasta perunoilleni, etten häntä vielä kaada... - hande
Heikunkeikku kirjoitti:
..yhä mukavammalta. Samanhenkisyys ajattelussa kiehtoo erityisesti.
Tämä samanhenkisyys tuli viestissä oivallisesti esille. Olen mitä iloisin, huomatessani, että on olemassa muitakin ihmisiä, jotka järkevällä tavalla etenee elämässään :)
Nimittäin, kun Minulla on miesseuraa ja kun he omassa hädässään kirmaisevat vessaan, niin sanon aivan samalla tavalla, kuin sinäkin, että vessa on rikki. Eikö hupaisaa, miten samalla tavalla ajattelemme. olen äimän käkenä.
Minulla ei ole sanomalehti Pohjalaista vessassa. Pieni pläntti miehen housuissa kuivuu itsestään, eikä todellakaan ole minun ongelmani.
Naisia en kutsu kylään, menen itse heidän luokseen.
Myöskään minun asunnossani ei humputella.että ottaisin tyttöystäväkseni sirkuksen lihavan naisen, tai muuten samanlihaisen.
Nääs samalla ilmoituksella, (hänen maksamansa), saisi paljon enemmän... - Heikunkeikku
hande kirjoitti:
Mökillä minulla on puusee.
Siellä voi käydä nakilla.
Ikävää että "torni" on kasvanut niin korkeaksi, että joutuu kakkimaan kankku vinossa.
Mutta tämä kloakkituote on niin arvokasta perunoilleni, etten häntä vielä kaada......ratkaissut tämän "torni"-ongelman saaressani siten, että olen itse, omin käsin, rakentanut sellaisen kehikon. Ikäänkuin korokkeen.
Kun torni nousee reijän yläpuolelle, niin asetan tämän kehikon siinä vaiheessa. Tällä tavalla voi vielä pitkään istua ihan ei-vinomaisessa asennossa.
Tornia en malta itse käyttää. Myyn sen kirpputorilla. Murskeena, vanhoihin leipäpusseihin pakattuna. - Heikunkeikku
hande kirjoitti:
että ottaisin tyttöystäväkseni sirkuksen lihavan naisen, tai muuten samanlihaisen.
Nääs samalla ilmoituksella, (hänen maksamansa), saisi paljon enemmän......tähän en osaa sanoa mitään.
Minä nimittäin olen ajatellut ottavani mahdollisimman Laihan miehen. Tikkumaisen ja muutenkin pienen. Ei tarvitse tuhlata rakkautta, niin isoon klönttiin. Vähempi rakkaus riittää, kun se levittäytyy pienempään kroppaan... - hande
Heikunkeikku kirjoitti:
...ratkaissut tämän "torni"-ongelman saaressani siten, että olen itse, omin käsin, rakentanut sellaisen kehikon. Ikäänkuin korokkeen.
Kun torni nousee reijän yläpuolelle, niin asetan tämän kehikon siinä vaiheessa. Tällä tavalla voi vielä pitkään istua ihan ei-vinomaisessa asennossa.
Tornia en malta itse käyttää. Myyn sen kirpputorilla. Murskeena, vanhoihin leipäpusseihin pakattuna.Huussini katto menetettiin jo 90- luvun alussa.
Mutta tuota leipäpussi-ideaa kyllä kadehdin.
Pitää vain muistaa poimia pois partakoneen terät ja niellyt kondomit... - Heikunkeikku
hande kirjoitti:
Huussini katto menetettiin jo 90- luvun alussa.
Mutta tuota leipäpussi-ideaa kyllä kadehdin.
Pitää vain muistaa poimia pois partakoneen terät ja niellyt kondomit......tullut mieleen, 90-luvun alussa, kun kattosi menetit, että olisit voinut tavattomasti hyödyntää tornisi korkeuden?
Minulle näet vuonna -84 kävi myös siten, että jouduin irrottamaan huusin katon, kun kehikossani oli jo monta lisäkerrosta.
Noh, annas kun kerron. Mietin siinä tornin juurella, että mitähän täs nyt tekis ja sitten ahaa-lamppu syttyi.
Neljän vuoden ajan käytin tätä tornia lintutornina. Tietysti maksua vastaan. Monet saaristolaiset toivat omia vieraitaan istumaan tähän torniini seuraamaan lintujen touhuja.
Rakensin saamillani tornituloilla uuden huusin.
Tilanne on tänäpäivänä se, että ensi kesänä minun on päätettävä, menenkö leipäpusseineni kirppikselle, vai annanko tornin kasvaa ja parin vuoden kuluttua minulla olisi taas uusi lintutorni. - hande
Heikunkeikku kirjoitti:
...tullut mieleen, 90-luvun alussa, kun kattosi menetit, että olisit voinut tavattomasti hyödyntää tornisi korkeuden?
Minulle näet vuonna -84 kävi myös siten, että jouduin irrottamaan huusin katon, kun kehikossani oli jo monta lisäkerrosta.
Noh, annas kun kerron. Mietin siinä tornin juurella, että mitähän täs nyt tekis ja sitten ahaa-lamppu syttyi.
Neljän vuoden ajan käytin tätä tornia lintutornina. Tietysti maksua vastaan. Monet saaristolaiset toivat omia vieraitaan istumaan tähän torniini seuraamaan lintujen touhuja.
Rakensin saamillani tornituloilla uuden huusin.
Tilanne on tänäpäivänä se, että ensi kesänä minun on päätettävä, menenkö leipäpusseineni kirppikselle, vai annanko tornin kasvaa ja parin vuoden kuluttua minulla olisi taas uusi lintutorni.Korkea, upea torni.Josta näki Joutsenten lennon...
Elokuussa, lintujen muuttaessa, pyykkipoika nenässään ei käynyt edes Golgatan Olga.
Joka näin pääsiäisenä sallitaan... - hande
hande kirjoitti:
että ottaisin tyttöystäväkseni sirkuksen lihavan naisen, tai muuten samanlihaisen.
Nääs samalla ilmoituksella, (hänen maksamansa), saisi paljon enemmän...Rynnättaisiin aamupalalle Citymarketin roskikselle.
Tänään, aamulla paistettuja viinereitä,eilen myyntipäivän makkaroita, kyljyksiä.
Mene pois, vartija, haluan vain ruokaa!!
- nainen.
Ei helev... Ihan hyvä luonnon kannalta mutta tuskin sulla kumppania on jos käyt peseytymässä vain kerran kuukaudessa ja vaatteetkin tuoksahtaa... lähimmät voi pyörtyä hajuun? Mikä litran mitta? Nainen tulis varmaan hulluksi kun reipsit "kliks" töpseleitä irti koko ajan ja vaatisit samoja asioita kuin itse teet. :) Joku raja sentään. Anteeks nyt vaan mutta oli pakko sanoa. Oliko juttu ihan totta? Olen kyllä kolmenkympin tienoilla, että sattumalta eksyin palstalle.
- Meriläinen
En millään edes haluaisi voittaa sinua, enkä halua olla pihi.
Haluan nauttia elämästä.
Ja koska elän oikeasti erittäin vaatimattomasti voin sitten aina kun haluan ostaa jotain ihan typerää.
Lähteä jonnekin kun siltä tuntuu.
Toi oli kyllä tosi hauska mutta minusta et saa kilpailijaa.- hande
Kun lapset "pakottivat", nostamaan tililtä 10th.
Nyt helevetti ostat sen pyörän, sijoitat itseesi. Alat matkustella, tavata ihmisiä.
No kaipa he tiesivät paremmin... - Meriläinen
hande kirjoitti:
Kun lapset "pakottivat", nostamaan tililtä 10th.
Nyt helevetti ostat sen pyörän, sijoitat itseesi. Alat matkustella, tavata ihmisiä.
No kaipa he tiesivät paremmin...kertakaikkisen viisaat lapset.
Kyllä tää palsta kiva on mutta täytyy tavata ihmisiä ihan kasvokkainkin, muuten tulee sosiaalikammoiseksi.
- typeryydeksi
Kuitenkin sulle tulee Karjalainen ja Hesari, Heilikin, mutta sitä ei lasketa kun se ei maksa mitään. Kuuntelet Joen ääntä...eikä taatusti ole patteriradioo...
Partsakone/höylät...niin sadisti et ole että nyppisit itte karva kerrallaan...
Viikkaatko leipäpaperit hallin ostoksista jemmaan...- hande
Koska maksoi monta kymppiä (sunnuntainumero).
Radiota en kuuntele, transistorit kuluu.
Kunhan nuorempi tyttäreni muuttaa lopullisesti kotoa pois, täytän yhden huoneen puhallusvillalla ja teen sinne pesän.
Lasken huonelämpötilan talveksi 3 asteeseen.
Kyllä öljyseikkiä alakaa kohta vituttaa...
-osta ruokakaupasta mitään
-laske 'laulellen vesiä'( koska yleensä ne ovat korkeasti verotetuista tuotteista aikaansaatuja.
-en mene 'suihkuun', kuin tuomarin tai viranomaisen toimesta.
-pysyttelen ulkosalla mahdollisimman myöhään jonka jälkeen kiiruusti, mutta hiljaa vaimon peiton lämpimään, jos ei ole vallan tiivis kääre vastassa.:)
-minä mitään töpseleitä, kunhan sen yhden saan joskus liitettyä.
-en keitä muuta kuin kahvetta joskus, en edes minuuttipuuroja.
-vaatteista: kolmet lenkkarit sporttiasa,alennus 70-prossaa, yhteensä, 110 euroa.
jk.Yleiskone Elecrolux sekä leivänpaahdin hankittu vuonna-75 ja molemmat toimivat edelleen ja ovat jatkuvassa käytössä.
Köyhän ei kannata ostaa huonoa, useasti=halpaa!- nuotiolla
Miten maistuukaan hevosenjuottoämpärissä keitetty "uha"! Perunat keitän jätekontista noutamassani kurkkupurkissa.
Liharuokaa saan pihan harakoista,joita pyydystän leipäpalleroilla, joihin olen sujauttanut sisään unilääkettä. Keräilen taintuneet hangelta, ja eikun kokkaamaan! - hande
nuotiolla kirjoitti:
Miten maistuukaan hevosenjuottoämpärissä keitetty "uha"! Perunat keitän jätekontista noutamassani kurkkupurkissa.
Liharuokaa saan pihan harakoista,joita pyydystän leipäpalleroilla, joihin olen sujauttanut sisään unilääkettä. Keräilen taintuneet hangelta, ja eikun kokkaamaan!Kunhan et nukahda ruokaillesasi...
hande kirjoitti:
Kunhan et nukahda ruokaillesasi...
sattuu olemaan, niin nukkuminenhan on kuin laittaisi rahaa pankkiin! Silkkaa säästöä sekin!;)
- Joskus....
hande kirjoitti:
Kunhan et nukahda ruokaillesasi...
olen kellahtanut harakkapaistini ääreen. Mutta nukkuessahan energiankulutus minimoituu! Ja hyvää pica-paistia jää vielä seuraavaksikin ateriaksi!
- Heikunkeikku
...järjestämästäsi KILPAILUSTA :)
Täten julistan itseni voittajaksi. Numero ykköseksi. Tuntuu ihan kivalta, tosin aika totutulta, mutta kuitenkin.....
Ilo on minun puolellani.
Sinulla oli hienon hienoja vastauksia. Oli ilo kilpailla noin taitavan kanssa :)
Nyt lähden kylään. Tuttava kutsui. Hieno juttu, säästän iltapalan kustannuksissa, kun syön tuttavan luona. Viipynen siellä aamuun asti, niin saan samalla hoidettua tuon aamupalapuolenkin :D
Mukavaa pääsiäistä sinulle ja muille palstalaisille :)- hande
En kinastele naisten kanssa, kannattaa olla mieliksi, kehua, kannustaa...
Vahvin jäsen yöllä tulee.
No, kun niin kehuit, mukavasti sanoit...
Tule sittä.
Olinko olinko...
Ilmeisesti jätit keräilymateriaaleista omavalmisteilla valmiiden tuotteiden korvaamisen reserviin?
Mielestäni se on oleellinen osa järkitaloutta!
Olen aivan tosissani!
Lisää vakavaa asiaa.
Kiinteässä lomapaikassamme käyn aamulenkilläni tarkastamassa lähisataman kalasaaliit.
Tuoreita, kovia sardiineja tarjolla usein keräilyvaivalla.
Joskus miekkakalan päitä niskalihoineen.
Parvekkeemme saumauksen puhuin ilmaiseksi julkisivujätkiltä.
Yksi oli ollut vuosia Saksassa töissä.
Jostain minäkin maksan.
Kesäkuinen viikko Korfulla, tosin vain huoneistohotellissa, 65E/hlöviikko.
Sietää törsätä kun on riittävästi pihistänyt.- kirjoittaneille
kerron nämä vinkit jollekkin jonka luona asustelen. ja naapurin mummolle jonka eläkerahapäivät tiedän.nimim. mikään ei maksa mitään.
- TizaNova
sanatsunamin luultavasti vain vähäpuheisuudessa, olen säälittävän pihi sanomisissani.
- Tanya.H
- ostan kun huvittaa..onneksi ei huvita kovin usein.
- Juon viccyä joten en kuluta vettä vaan saastutan luontoa.
- Kylven kesällä sateessa ja talvella lumihengessa...niin ja kylpylässä muutaman kerran viikossa...
- En sytytä lamppuja-pimeä on niin romanttinen.
- Siis syötkä sä ihan oikeesti lämmintä ruokaa? . Mä syön vaan aitoa suomalaista ruisleipää ja voita päälle.
- Vaatteita???? mä olen naturalisti, mitä ihminen tekee vaatteilla? Jos ei ulkona muuten tarkene niin sitten pysytään sisällä aidon takkatulen lämmössä.
Ihan tosi on. - mitä maksaa
Mitä maksaa luoti? Mitä maksaa köysi? Halvin lienee ranteen viiltäminen mutta mitä maksaa se, kun perikunta sinun varoillasi kustantaa sinut monttuun?? Mietipä sitä, ei raaski edes kuolla? Mietipä sitä.
- .............
sitten näin kaupassa kerran asiakkaan,jolla oli lyhennetty takki,näki selvästi kun oli ommeltu vähän mutkille.Samasta kankaasta oli myös ommeltu laukku.
Jotenkin se jääny mieleen,siinä oli taloudellista tyyliä.- .........
helmapalasta tehty se laukku.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905207
- 534076
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271967Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990